Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juni


Teserere
 Share

Recommended Posts

1 time siden, Symra&Pippin skrev:

Har du prøvd å henge dem til lufting ute?

Nei, det har jeg ikke prøvd. Men det har det jo vært vær til i det siste.... Kanskje jeg skal vaske klær i morgen og henge opp ute, da. Med eddik som skyllemiddel ;)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Raptus får flytte til Langedrag! ! Vi er så glade nå at vi har ikke ord!! 

Mange som fortjener klemmer, gratulasjoner og mye jeg gjerne skulle svart på her og der, men tiden strekker ikke til.   Vi hadde en fantastisk dag på lørdag og alt ble veldig bra. Stemningen

Jeg har lappen  Kunne hatt den i 10 år allerede om jeg ikke hadde vært så treig, men bedre sent enn aldri  Så får vi se om jeg tør å kjøre alene, da    

Posted Images

Sitter jeg i gangen utenfor rommet til ungene til de har sovnet. De har drevet og tullet litt i det siste :P  Utrolig hvor fort dagen gikk! Ble en fridag, og fikk gjort endel. Ordnet mer i hønegården, ordnet ny hundegård, og nå skal jeg rømningsikre hundegården for små lundehunder når ungene har lagt seg :) Besøk av ei hundejente med venninne som ble til middag, også har jeg fått unna ganske mye husarbeid, og tenker at jeg kanskje rekker å støvsuge før det er natten også. Kanskje litt urealistisk forresten, jeg har som mål å legge meg klokken 22 :P Samboer lovte å komme hjem komme 22 og legge seg, siden han er igjen på andre dagen uten søvn. Bare blir ferdig å presse så håper jeg han kan komme tilbake til normale rutiner for det er ikke sunt å holde på sånn :P 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Pixie skrev:

Jeg er en grusomt dårlig hundetrener. Dere som er drittlei av sutringa mi hopper bare over resten.

  Skjul innhold

 

Uno lystrer bare når han vil. Og nå nettopp ville han ikke. Han ville mye heller løpe tulling på plenen og oppkjørsla enn å høre på meg eller gubben som brølte. Nå vet hele nabolaget at vi ikke har styring på hunden og Uno har fått bekrefta enda en gang at å komme seg ut døra når han ikke har lov er det morsomste som fins. Ikke **** om han ville la seg fange eller komme inn eller slutte å løpe unna. Gubben kommer for seint på jobb og var pottesur da han dro, jeg må være hjemme med moroklumpen og er sint og skuffa over meg selv som ikke har fått til å lære ham en dritt.

Jeg trenger en stopp-kommando og virkelig inn-med-teskje-instruksjoner på hvordan jeg kan få lært ham til å høre på meg. 

Eller han trenger nye eiere som får til ting. For jeg får ikke til en dritt.

 

 

 

1 time siden, Pixie skrev:

Takk alle, for at ingen sa det åpenlyse om at han vil ha det bedre hos noen andre, selv om jeg er sikker på at flere tenker det. 

Jeg er jo ikke sint på ham, jeg blir sint på meg selv for at jeg ikke får til å lære ham ting riktig. Jeg har høye krav til meg selv ja, men ser jo at det blir hardt for ham når det går over i krav til ham. Det er ikke bare krav altså, vi leker mye også...

Jeg bare har en dårlig periode for tiden og sliter med å se noe godt i meg selv, da blir det lett sånn at alt jeg gjør feil blir en bekreftelse på at jeg er ubrukelig.

Nå har vi prøvd oss på en joggetur i skogen. Det ble lite jogging gitt, delvis fordi det er litt for varmt til at jeg vil presse ham og delvis fordi han fortsatt med ujevne mellomrom prøver å ta livet av meg ved å skjære inn foran meg for å lukte på eller tisse på noe. Han har fått middag og ligger nå fornøyd i fanget mitt med en oksemuskel. Når han er klar for ettermiddagslur skal jeg ut og prøve å løpe av meg litt selvhat. Drikke litt mens jeg venter!

Men du, det er faktisk du som sier at han hadde hatt det bedre hos noen andre, ingen andre!

Da Kuro var pupertetslus, sluttet jeg å gå med halsbånd, fordi det var umulig å få noe til å synke inn i den forbanna fluehjernen. Jeg hadde lyst til å kaste ham ut vinduet. Så vi gikk med sele og trekkbånd i flere måneder. :lol: Det her er HELT vanlig, ikke din skyld, og går HELT fint! Bare husk å puste, og fokuser på de gode stundene :)

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha vært brillebruker en stund nå, har jeg kommet frem til at det et utrolig upraktisk! :P De dogger når jeg spiser varm mat, får regn på seg, og jeg får sår bak ørene! Håper jeg kan få operasjon snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wednesday skrev:

Etter å ha vært brillebruker en stund nå, har jeg kommet frem til at det et utrolig upraktisk! :P De dogger når jeg spiser varm mat, får regn på seg, og jeg får sår bak ørene! Håper jeg kan få operasjon snart!

Og det går ikke an å ha de på når man går inn i varmen hvis det er vinter ute, da ser man bedre uten briller :sleep:

------

Jeg har hatt lyst på jordbær en halv evighet når, jordbær med sukker på! Men så finner jeg aldri fine jordbær i butikken etter de begynte med norske jordbær og når jeg kjører forbi de små bodene hvor de faktisk selger fine jordbær, nei da husker jeg ikke på å kjøre innom... :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nathalie98 skrev:

Og det går ikke an å ha de på når man går inn i varmen hvis det er vinter ute, da ser man bedre uten briller :sleep:

 

:P Også glemmer jeg dem alltid når jeg skal ut å kjøre! Setter meg bak rattet og innser at jeg ikke ser en dritt, og må løpe inn igjen. I tillegg er jeg den heldige vinner av synsfeil som ikke kan korrigeres med linser :P Så da er jeg stuck fram til operasjon :gaah:

 

 

Det er en fyr i området her som har sitt eget helikopter som han flakser rundt i til stadighet. Det bråker en smule :aww: Veldig sært, og litt kult, at han har sitt eget helikopter, kun til morobruk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tinkie skrev:

Jeg leste et sted at mennesket er det eneste dyret som sover på ryggen. De har visst ikke møtt Kuro. :lol: 

 

Kan ikke stemme!  Både labben vi hadde og Harly sov/sover ofte på ryggen. Harly gjerne i u sving :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tinkie skrev:

Nei, sant? Hunder og katter sover jo i hvert fall på ryggen :P Det sto  som en fun fact på veggen på en barneskole, jeg ble litt fra meg :lol:  

Har hatt både katter og hunder som har vært ryggsovere jeg hvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wednesday skrev:

:P Også glemmer jeg dem alltid når jeg skal ut å kjøre! Setter meg bak rattet og innser at jeg ikke ser en dritt, og må løpe inn igjen. I tillegg er jeg den heldige vinner av synsfeil som ikke kan korrigeres med linser :P Så da er jeg stuck fram til operasjon :gaah:

Jeg oppdager det når jeg skal lage frokost om jeg har glemt å ta på briller, alt er så smått og uklart :P Øynene mine liker ikke linser, ikke hjelper de mot at de skal hjelpe mot heller, så jeg får klare meg med briller :sleep: Tenker egentlig kun over det når de dogger eller når jeg kjører og skal ha på solbriller - mye styr med briller og solbriller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mokken skrev:

.....ser jeg på småbruk rundt Elverum og Løten omr. Takk sonen! :aww: :teehe:

Vi kan lage Bergenskoloni :aww::lol:  Neida, jeg har vel endelig en periode der jeg ikke ser etter eiendommer i Elverum/Løten området. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nathalie98 skrev:

Jeg oppdager det når jeg skal lage frokost om jeg har glemt å ta på briller, alt er så smått og uklart :P Øynene mine liker ikke linser, ikke hjelper de mot at de skal hjelpe mot heller, så jeg får klare meg med briller :sleep: Tenker egentlig kun over det når de dogger eller når jeg kjører og skal ha på solbriller - mye styr med briller og solbriller...

Haha, jeg bruker heldigvis aldri solbriller :lol: Men det var fryktelig irriterende i stad når jeg skulle se Doctor Who og prøvde å hvile hodet på armlenet på sofaen. Knaaak, sa det da. Og det var alt annet enn behagelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, *Kat84* skrev:

Synes det er litt ekstra i år ja. Klarer å plukke av før de fester seg på Aragon som regel. Sjef har flåttmiddel i tablettform, men de biter seg fast, så han har småskorper her og der etter de har falt av. 

Det er nesten så jeg vurderer og la være å gå tur i skogen noen måneder fremover. Det krypa er ekle.

 

1 arbeidsdag igjen og så er det ferie i 10 uker :P Sånn er det å jobbe gjennom vikarbyrå. Litt deilig, men det blir ikke mye penger av det da. Det kommer til å tære på sparekontoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Wednesday skrev:

Haha, jeg bruker heldigvis aldri solbriller :lol: Men det var fryktelig irriterende i stad når jeg skulle se Doctor Who og prøvde å hvile hodet på armlenet på sofaen. Knaaak, sa det da. Og det var alt annet enn behagelig :P

Eller å lese på senga? Briller har en tendens til å være i veien :P 

OG jeg glemte det verste, hundetrening i drittvær :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært en motorsyklist som har kjørt som et svin forbi her noen ganger. Er grusvei mellom jorder og hull overalt, de fleste ligger i 20, han  ligger vel 60-80. Han kjører så fort at jeg ikke rekker å se noe som helst men hører han.  Han kjørte forbi mens vi spiste ista, og samboeren mente at vi skulle ut og stikke pinner i hjula hans ( :lol: ).  Så kom han tilbake igjen og da regna jeg med at han har vært borte på rideskolen og henta noen eller noe.  Gikk ti minutter så var politiet her, og spurte om vi hadde sett en hvit motorsykkel..  Tydeligvis ikke bare oss som reagerer.  Sendte dem bort til stallen, så veit de sikkert hvem det er. Er jo to hus bortenfor oss i denne gata, og det er garantert ikke en av de, så da er det ett alternativ igjen.. Håper virkelig de finner fyren, for han kjører som et svin. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
1 time siden, Tinkie skrev:

Jeg leste et sted at mennesket er det eneste dyret som sover på ryggen. De har visst ikke møtt Kuro. :lol: 

 

Sjef gikk glipp av den infoen i "hvordan være et korrekt pattedyr" kurset han ;) Våken på bildet her, men rett etterpå sov han. Og akkurat slik ligger han, bare mer i bue, på gulvet her nå også :lol:  

12790921_10153813194655465_4711240884193

51 minutter siden, AnnikenK skrev:

Det er nesten så jeg vurderer og la være å gå tur i skogen noen måneder fremover. Det krypa er ekle.

1 arbeidsdag igjen og så er det ferie i 10 uker :P Sånn er det å jobbe gjennom vikarbyrå. Litt deilig, men det blir ikke mye penger av det da. Det kommer til å tære på sparekontoen.

Jeg har alltid syntes at flått er grusomt. Når jeg leste at det er edderkoppdyr ble de enda mer ekle :x

Jeg har vært litt redd for sommermånedene økonomisk sett jeg også. Men heldigvis fikk jeg et vikariat helt sånn på tampen nå :D Da kan jeg slappe a litt mer i hvert fall. Men det blir jo ikke mye ferie for min del da. Den er jo kjip. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spesielt imponert over SAS sitt callsenter. 
Kofferten kom ikke med til unaiten, ble lovet at den skulle komme dagen etter. Men den gang ei. Så sies det at den skal sendes med British Airways og så sendes., men, ingen har sett snurten av den enda!
Og de på callsenteret, de aner jo ingen ting. ikke kan de ringe ut, ikke kan de svare eller gjøre rede for noe. 
Må da være mulig å få tak i administrasjonen til SAS på en eller annen  måte vel!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...