Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juni


Teserere
 Share

Recommended Posts

Første feriedag :D Våkna av trippinga til Catania utanfor soveromsdøra, så då sto eg opp. Og sidan det var ei stund før sambuar måtte opp og på jobb, lagde eg god baconfrukost og kokte kaffi til han sto opp. Då var det en som lurte på kva galt som hadde skjedd eller om det var feber på gang :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Raptus får flytte til Langedrag! ! Vi er så glade nå at vi har ikke ord!! 

Mange som fortjener klemmer, gratulasjoner og mye jeg gjerne skulle svart på her og der, men tiden strekker ikke til.   Vi hadde en fantastisk dag på lørdag og alt ble veldig bra. Stemningen

Jeg har lappen  Kunne hatt den i 10 år allerede om jeg ikke hadde vært så treig, men bedre sent enn aldri  Så får vi se om jeg tør å kjøre alene, da    

Posted Images

Akkurat nå, Pippin&Symra skrev:

Takk for det! Hadde vært fint å ha deg med i lomma når vi skal diskutere utvidelse av E6 gjennom Malvik i kveld. Vern av matjord, sårbar natur og tilrettelegging for vilt står på dagsorden. :)

Midt i blinken fagområder for meg det ja :D. Hadde vært moro å være med faktisk :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter jeg på et venterom og venter.. Samtidig som jeg funderer over hvor forskjellig nærhetssoner folk har og hva som er naturlig.. 

For her står det 2 sofaer og 2 stoler.. Jeg var den eneste som satt her, i ene enden av den ene sofaen, og når det da kom 2 til her (mor og barn), så valgte de å sette seg i samme sofa som meg.. 

Det gjør ikke meg noe, men hadde det vært motsatt, så ville det mest naturlige for meg vært å satt meg i den tomme sofaen :P 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Krutsi skrev:

Sitter jeg på et venterom og venter.. Samtidig som jeg funderer over hvor forskjellig nærhetssoner folk har og hva som er naturlig.. 

For her står det 2 sofaer og 2 stoler.. Jeg var den eneste som satt her, i ene enden av den ene sofaen, og når det da kom 2 til her (mor og barn), så valgte de å sette seg i samme sofa som meg.. 

Det gjør ikke meg noe, men hadde det vært motsatt, så ville det mest naturlige for meg vært å satt meg i den tomme sofaen :P 

Tror jeg hadde gjort det samme. Det er nordmannen i meg. :lol: Fnis.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært en times tid i skogen, og på vei hjem traff vi en boxervalp på 12 uker. Herlighet så vanvittig søt! Labber og hale overalt, og en veldigveldig aktiv tunge :wub: Også var den tegnet akkurat slik jeg liker dem, dyp rød farge med smalt, symetrisk bliss. Smelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :) Familie fra B kullet mitt som dro på matchshow, aldri vært på utstilling så slår de til med bir, big og bis! Det var stort for dem, og jeg er så glad. Kanskje de vil stille litt, 5 av 7 i kullet har enten vinnertittel og/eller bir&cert og cacib. Moro :) Siste hannen fungerer som småflyhund i stavanger med egen spesiallaget lydhjelm :lol: 

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Krutsi skrev:

Sitter jeg på et venterom og venter.. Samtidig som jeg funderer over hvor forskjellig nærhetssoner folk har og hva som er naturlig.. 

For her står det 2 sofaer og 2 stoler.. Jeg var den eneste som satt her, i ene enden av den ene sofaen, og når det da kom 2 til her (mor og barn), så valgte de å sette seg i samme sofa som meg.. 

Det gjør ikke meg noe, men hadde det vært motsatt, så ville det mest naturlige for meg vært å satt meg i den tomme sofaen :P 

Jeg tror jeg hadde blitt sur jeg, men jeg har kanskje litt vel stor intimsone. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en knall helg! Fine folk, god mat/drikke og fine fjellturer! Strikket en hel lue og, jeg som ikke strikker engang! Med to forskjellige farger og mønster! Det var visst en husmortest, og jeg måtte shotte geleshots hver gang jeg gjorde feil eller måtte spørre om hjelp, det ble noen shots :lol: Hadde sonen vært behjelpelig skulle jeg lagt ut bilde av turantrekket mitt, rosa superundertøy, rosa tutu, bride to be banner og tiara med rosa slør + fjellsko... 

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Krutsi skrev:

Sitter jeg på et venterom og venter.. Samtidig som jeg funderer over hvor forskjellig nærhetssoner folk har og hva som er naturlig.. 

For her står det 2 sofaer og 2 stoler.. Jeg var den eneste som satt her, i ene enden av den ene sofaen, og når det da kom 2 til her (mor og barn), så valgte de å sette seg i samme sofa som meg.. 

Det gjør ikke meg noe, men hadde det vært motsatt, så ville det mest naturlige for meg vært å satt meg i den tomme sofaen :P 

:o Man setter seg jo ikke SAMMEN med fremmede folk liksom :o            :lol: 
Jeg hadde nok også satt meg i den tomme sofaen.... :aww: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wilhelmina skrev:

Jeg har vært publikum på utstilling hele helga, og nå har jeg så lyst på utstillingshund at jeg er helt dårlig :wub: Problemet, i alle fall når det gjelder cavalier, er at jeg liker helt andre ting enn det som premieres :P

Det finnes da flere raser :D

1 time siden, Krutsi skrev:

Sitter jeg på et venterom og venter.. Samtidig som jeg funderer over hvor forskjellig nærhetssoner folk har og hva som er naturlig.. 

For her står det 2 sofaer og 2 stoler.. Jeg var den eneste som satt her, i ene enden av den ene sofaen, og når det da kom 2 til her (mor og barn), så valgte de å sette seg i samme sofa som meg.. 

Det gjør ikke meg noe, men hadde det vært motsatt, så ville det mest naturlige for meg vært å satt meg i den tomme sofaen :P 

 

52 minutter siden, Bananen skrev:

Tror jeg hadde gjort det samme. Det er nordmannen i meg. :lol: Fnis.

 

17 minutter siden, Pippin&Symra skrev:

Jeg tror jeg hadde blitt sur jeg, men jeg har kanskje litt vel stor intimsone. :P

 

4 minutter siden, Siri skrev:

:o Man setter seg jo ikke SAMMEN med fremmede folk liksom :o            :lol: 
Jeg hadde nok også satt meg i den tomme sofaen.... :aww: 

For en gjeng med ammatører - man setter seg i en stol, da slipper man at andre kommer og klenger :aww::lol: 

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Siri skrev:

Altså... klokka er nesten halv ti og INGEN har skrevet i tråden siden i går? Har Sonen ferie? :o 

Vi var på en svipptur til Sverige i helgen. Dro med oss campingvogna og satte kursen mot Leksand. Litt trøblete start da reisefølget ikke hadde fått festet vogna si på bilen skikkelig, så den falt av i første motbakke hjemmefra :o. Hun fikk heldigvis etter mye om og men festet den på igjen, men vaieren til bremsene røk, så da måtte vi innom caravanbutikken på Elverum før vi kunne "frese" videre til Leksand og SKKs utstilling der :). Dette skulle jo liksom være en liten SKK-utstilling, det, men med 15 påmeldte briarder var det jo litt konkurranse om de gjeveste premiene også :). Yasmine var siste dame inn i ringen - og for å gjøre historien kort så dro hun med seg både CACIB og BIR, like godt :D. Fineste ungen :). Nå håper jeg at jeg får omgjort et res. CACIB fra NKK i Drammen i fjor til et CACIB - og da er hun internasjonal champion :). Søknad er sendt FCI :)

... og ellers sitter jeg på jobb og ser ut på en grå himmel. 

Oj, drama, det minner meg om den juledisney-kavalkaden, hvor Langbein mister campingvogna i en fjellskråning. Men det var kanskje ikke helt sånn det skjedde?

Dere har kanskje ikke sånn utsikts-backdrop som kommer ut av taket heller?

1 time siden, Krutsi skrev:

Sitter jeg på et venterom og venter.. Samtidig som jeg funderer over hvor forskjellig nærhetssoner folk har og hva som er naturlig.. 

For her står det 2 sofaer og 2 stoler.. Jeg var den eneste som satt her, i ene enden av den ene sofaen, og når det da kom 2 til her (mor og barn), så valgte de å sette seg i samme sofa som meg.. 

Det gjør ikke meg noe, men hadde det vært motsatt, så ville det mest naturlige for meg vært å satt meg i den tomme sofaen :P 

Jeg tror jeg hadde reist meg opp fra den sofaen... Jeg var på legekontoret for EU-kontroll på torsdag, og det er vel en ti stoler der. Og det satt mennesker i annen hver stol - men det var to ledige på enden, så da satte jo jeg meg helt ytterst. En går ikke da og setter seg mellom to mennesker!

Jeg lå i senga mi og vrei meg til klokka var over fem. Oksene hadde nattmat rett ved soverommet, og den fordømte bjella klinga og klang for hver munnfull, og jeg er sikker på at disse oksene også tygde alt sammen minst åtte ganger.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, SFX skrev:

Oj, drama, det minner meg om den juledisney-kavalkaden, hvor Langbein mister campingvogna i en fjellskråning. Men det var kanskje ikke helt sånn det skjedde?

Dere har kanskje ikke sånn utsikts-backdrop som kommer ut av taket heller?

:lol::lol: Det KUNNE sett sånn ut - men heldigvis var det bare på vegen fra gårdsplassen og opp på hovedveien - og vogna stoppa :lol:

Men det var jo selvsagt mer drama.... Jeg hadde vært borte på utstillingsplassen med stolen min og stellebagen før jeg skulle ta med hundene inn.. og mens jeg var der, var hundene i vogna - trodde jeg... gjett hva som møtte meg ute på den store plassen der alle hadde sine bobiler og campingvogner? Joda, to sorte, langhåra slamper som gikk rundt og snusa og kosa seg og overhodet ikke så ut til å bekymre seg over at jeg ikke var der og de var ute på forbudt område :o. O SKRÆKK!!!! Men i følge de som bodde rundt oss var det da ingen fare - hundene var da bare søte og snille og rolige, de :o  

6 minutter siden, SFX skrev:

Jeg tror jeg hadde reist meg opp fra den sofaen... Jeg var på legekontoret for EU-kontroll på torsdag, og det er vel en ti stoler der. Og det satt mennesker i annen hver stol - men det var to ledige på enden, så da satte jo jeg meg helt ytterst. En går ikke da og setter seg mellom to mennesker!

Nei, man setter seg da virkelig ikke MELLOM to personer på den måten... da er det nesten så jeg heller står og venter :aww: 

6 minutter siden, SFX skrev:

Jeg lå i senga mi og vrei meg til klokka var over fem. Oksene hadde nattmat rett ved soverommet, og den fordømte bjella klinga og klang for hver munnfull, og jeg er sikker på at disse oksene også tygde alt sammen minst åtte ganger.

Akkurat sånn hadde jeg det første sommeren jeg bodde på bruket også. De jæv.... sauene spaserte jo forbi hver eneste natt sånn i 4-tida med bjelleklang og breking... men det tok ikke så lang tid før jeg hadde vent meg til det, og nå savner jeg dem nesten når de ikke er der :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute og feiret at elgkalven hadde fått nytt hjem med sambo i går. 

"Feiret". Vi spiste tapas og drakk typ 3 glass rødvin hver og dro hjem kl 21:30.

I dag er jeg helt utkjørt :lol:

Gammel ass..

Får snart besøk av den nye dverg schauzeren til kollegaen min ! Den skal bo på kontoret noen timer hver dag første tiden så den slipper være alene. Den er 1 år . Og hvit. Gleder meg :wub:

Edit : Nei @Line , jeg vet ingenting om den annet enn at den er uregistrert da den er resultat av et uhell :P

Sort og hvit hadde seg uten lov.  

Og at den visstnok ikke bjeffer :blink:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Line skrev:

@Mud Jeg gjetter at hunden heter Luna :P Forøvrig stiller jeg meg litt tvilende til at denne er et resultat av et uhell, da opprinnelig kjøper fikk med "stamtavle" og kom fra en som hadde drevet oppdrett..

Det stemmer :lol:

Jeg aner ingenting om historien rundt,  forsto det som at det var et uhell. Stamtavle får man vel med uansett på slike uhell :)

Men hun er supersøt!  Og så inderlig glad ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...