Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, mai


mokken
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Monikawt skrev:

Ååh, jeg vil hjem :wub:  det er fint der (iallefall når det er fint vær :teehe: ) 

liker at du kjøpte bildet! Man må jo kunne unne seg noe av og til :D 

Det er superfint når været er med ja. Er litt forelsket nå, men tror nok den forelskelsen hadde forsvunnet fort om været hadde vært "normalt" :P

og enig! Det er veldig vakkert, og det er jo sånt jeg vet at jeg hadde angret på senere. Kunst og bilder har man med seg hele livet, så noen ganger må man bare kjøre på. 

Akkurat nå, Annik skrev:

Du aner ikke hvor forstyrrende det er å se bilder herfra, på sonen :lol:

______________

Da har vi akkurat kommet hjem fra tur, så da skal vi se litt mer The Big Bang Theory med god samvittighet. Selv om det er sol ute:aww:

13082587_10154019342065734_9149846759577

13095801_10154019350345734_3947192545906

Haha, det skjønner jeg! 

Det var forresten et superkult halsbånd! Hvor er det fra? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

....Nuff said    

Si hei til Yumi  

Jeg så på bilder fra i fjor sommer: ...og oppdaget at lillegutt jammen meg har vokst inn i ørene sine: De var jo mange nummer for store!  

Posted Images

13 minutter siden, Tinkie skrev:

Var sånn jeg også tolket det, at hun uttrykte medfølelse for deg :P 

Da tolket jeg det riktig jeg også. :) Noen unger løper fra den ene rampestreken til den andre, jeg hadde en sønn som var sånn. Det var liksom ikke nok å gå i hælene på han for å avverge katastrofer, jeg måtte løpe, og samtidig tenke ut alt som kunne gå galt, for det kom til å gå galt. Jeg trøstet meg med teorien om at nysgjerrige og aktive unger utvikler egenskaper som de får god bruk for senere. Jeg hadde en svigermor som hadde null forståelse for at vi ikke brukte mer tvang og straff, hun nektet å flytte på en eneste pyntegjenstand når vi var på besøk. Så da kunne vi jo ikke besøke henne noe særlig da. Too bad. :aww:

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lunatic skrev:

Det er superfint når været er med ja. Er litt forelsket nå, men tror nok den forelskelsen hadde forsvunnet fort om været hadde vært "normalt" :P

og enig! Det er veldig vakkert, og det er jo sånt jeg vet at jeg hadde angret på senere. Kunst og bilder har man med seg hele livet, så noen ganger må man bare kjøre på. 

Haha, det skjønner jeg! 

Det var forresten et superkult halsbånd! Hvor er det fra? :) 

Skistad hundeutstyr på fb/@tonjek :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

[Sytealarm]
Nå skal jeg gå i koma i sofaen. Jeg har så vondt i ankelbruddet etter to lange dager på føttene, at jeg rister i smerter og det iler helt opp til låret, selv om det bare er ankelen som er problemet. Jeg hiver etter pusten og tårene spruter om jeg forsøker å stå på foten nå. Møkkafot. Og jeg finner ikke sterkere smertestillende i huset enn paracet og voltaren-gel. Jeg har så vondt at jeg vil ha kokain, goddamnit! På toppen av dette, så har jeg svømmehud og sørgerenner flere steder på føttene, etter å ha trasket i et "noe" vått, gjørmete og opptråkket skogsfelt i dag, og øvrige klær var våte av regn - mens ansiktsmaska strammer av solbrenthet. Så nå sitter jeg i trusa under ullpledd, og lurer på hvordan jeg skal orke å gå opp til soverommet for å ta på meg mer klær. Det har vært en bra dag, men jeg hater kroppen min i dag.
[/Sytealarm]

I dag har samtlige bebiser fra G-kullet mitt gjennomført MH. Snille valpekjøpere og fôrverter som kjører og stiller opp på noe som OVERHODET ikke er normalt å gjøre i bernermiljøet. Det er så viktig for meg at jeg betaler MH for dem, men de må jo likevel sette av dagen, stå opp før kråka fiser, og kjøre et stykke. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hunden som skulle på en liten vinterferie, blitt offisielt forhund :P 

så nå blir buret i bilen byttet ut også :P så som min kjære sa; hvis en av de to andre har tenkt å gjøre seg noe eller få illebefinnende at det er bare avlivning som dug, så bør det skje nå :lol::lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Lunatic skrev:

Det er superfint når været er med ja. Er litt forelsket nå, men tror nok den forelskelsen hadde forsvunnet fort om været hadde vært "normalt" :P

og enig! Det er veldig vakkert, og det er jo sånt jeg vet at jeg hadde angret på senere. Kunst og bilder har man med seg hele livet, så noen ganger må man bare kjøre på. 

 

Hihi, det skjer meg hver gang jeg er hjemme omtrent :lol:  men samtidig er det en del fine turområder hjemme, som jeg virkelig savner!

godt du er fornøyd :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuro halter etter lang tur med mye leking + krangel med en annen hund. Jeg vet ikke om det kom under krangelen eller på turen og bare ble synlig etter krangelen. Han har vondt i det som tilsvarer håndleddet på oss.

Gi metacam som jeg har liggende, så han slipper å ha vondt? Eller la være og se om han har mindre vondt i morgen, sånn at han ikke belaster mer enn nødvendig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på fotoutstilling i dag! Og hvor mange flinke amatørfotografer det finnes! (bla. utstilt bilder medlemmer av fotoklubber har tatt) Og rystes litt over prislappen på noen bilder :lol:

Og da sitter jeg på båten hjemover :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kristiin skrev:

Har vært på fotoutstilling i dag! Og hvor mange flinke amatørfotografer det finnes! (bla. utstilt bilder medlemmer av fotoklubber har tatt) Og rystes litt over prislappen på noen bilder :lol:

Og da sitter jeg på båten hjemover :D

 

Båt og fotoutstilling? Har du vært i Kristiansund du også? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens snilleste jenter som har vært lånehunder i barn og hund i dag :wub:
13133293_10156837834035641_5199560985150

13082535_10156837813895641_6217521150407

Og Tibra var med på matchshow og ble BIS3 :P Ja, det er jo gøy selv om det ikke er noe alvor i det. Hun elsker jo å vise seg fram, så hun er knallfornøyd med dagen.
13123205_10156837816205641_1815223195662

 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Lurer på om man ser litt trøtt og sliten ut nå når workwife gir meg en pose med mat i det jeg kommer inn døren, og ene workgubben gir deg en klem :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Siljus skrev:

Aaah, popcorn og brus! :drool: Grei "ventemat" det, til pølser er ferdiggrilla!

Lillefluff ligger på den nyrydda verandaen å nyter en bit tørrfisk! Herlig dag :heart:

Ååå, nå fikk jeg lyst på popcorn! :w00t: Spiste det i går kveld til film også, men det er jo sunt, sant? ;)

Jeg tror gutta her prøver å fortelle meg at de vil ha mat. Først har Sjef lagt hodet oppå skuldera mi og logret som besatt. Når det ikke funket så la han seg på gulvet, og Aragon begynte å hoppe over ham. Frem og tilbake, før han stakk hodet inn under øret på Sjef :lol:

Og akkurat nå driver jeg på å forklarer mannfolket at han må hjelpe meg med å lage en sånn planke jeg kan bruke som en slags smellertrening. 
Han har utstyr til å borre hull i planker, så får jeg begynne å lete etter bokser som passer til det formålet til å ha godbiter i :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Pixie skrev:

Da fikk jeg melding om at hundeburet er solgt. "Beklager at du ikke rakk det denne gangen". Kjøss meg midt i ryggen...

Var dette på finn.no? 
Jeg ville rapportert henne som useriøs selger. 
Det samme om det er i en FB gruppe. 

Sånn går ikke an altså! Du har vel sikkert skriftlig at dere hadde en avtale også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Var dette på finn.no? 
Jeg ville rapportert henne som useriøs selger. 
Det samme om det er i en FB gruppe. 

Sånn går ikke an altså! Du har vel sikkert skriftlig at dere hadde en avtale også? 

Vet ikke om jeg orker, min erfaring er at selger kan gjøre nesten hva de vil på finn så lenge det ikke er ren svindel. 

Uno har kræsja for kvelden :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...