Perfect Image Skrevet 15. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2016 3 timer siden, Wilhelmina skrev: Jeg klarer ikke å engasjere meg i det hele tatt, denne sesongen ble det veldig tydelig at jeg ikke er i målgruppen Det jeg også tenker. Nora greiene var så innmari lett å relatere seg til for min egen del, mens jeg kjenner nå at alt dette dop greiene og bla bla blir far off for min del. Aldri vært der rett og slett. Men enig i at det er jo viktige temaer som blir tatt opp, så fint de gjør det men det blir nok for min egen del ikke samme engasjement for meg. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 15. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2016 Også dansker ser på Skam Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 15. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2016 Jeg liker denne sesongen best hittil, faktisk: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 15. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2016 Er heller ikke fornøyd med denne sesongen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 15. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2016 Målgruppen er i følge NRK 15 år så tror det blir bra jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 15. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2016 44 minutter siden, Kåre Lise skrev: Målgruppen er i følge NRK 15 år så tror det blir bra jeg. 29 år fra eller til spiller liten rolle 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 15. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2016 Jeg kan heller ikke relatere meg mye til dette foreløpig, både sesong 1 og 2 var nærere sånn sett, men liker det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 16. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2016 Nå er det ikke meningen at jeg skal relatere meg til serien. Jeg er altfir gammel til det. Men jeg elsker likevel de første to sesongene. Jeg har ikke glemt hvordan det var å være ung. I tillegg arbeider jeg med ungdom i denne aldersgruppa og liker å lære hvordan de har det. Det jeg liker minst nå i isesong tre er denne normaliseringen av narkotika. Godt mulig slik bruk er så vanlig og normalt, men jeg liker det bare ikke. Har en sønn som har slitt med dette og er så redd for alt som kan sette ungdom på slike ideer. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 16. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2016 Hasj var " normalt" i min ungdomstid og jeg hadde flere venner som kom ut på den tiden, så jeg relaterer meg faktisk mer nå. I tillegg var jeg gjerne mest med gutta og jeg brydde meg filla om alt som har med russetid å gjøre. Favorittregissør og favorittmusikk ( og kunstner selvfølgelig) var et langt mer vanlig tema blant vennene mine enn russetid og forelskelser. Jeg synes det er fint at de favner om alle type ungdom. Og jeg synes det er fint at Isak ikke er prototype-gay som Eskild. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 17. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2016 Jeg liker den [emoji4] Stakkars Isak, synes de er flinke til å vise hvordan han har det inni seg.Og fint å se ting fra guttas perspektiv og.Tror dere han fyren med røyk bak øret (teit) er homo eller har Isak (og vi) bare overtolket alt? Og hun som klenger på Isak er så irriterende! Var ikke mye fokus på russetid i mitt miljø heller, og egentlig ikke de typen fester som har vært i de forrige sesongene. Så sånn sett har jeg aldri kunne relatere meg helt til serien, det er en annen tid og et helt annet ungdomsmiljø og en annen geografi. Men engasjerende og interessant uansett [emoji4] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 17. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2016 Altså, å ligge i senga si og ta en test for å sjekke, liksom? Hjertet mitt blør! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anilex Skrevet 17. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2016 Jeg er absolutt ikke i målgruppen..., men hjertet mitt blør også. Jeg får vondt i hele kroppen av hvordan Isak har det nå. Det er utrolig bra laget. <3 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 17. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2016 Kan ikke relatere til å være hemmelig homofil, men syns sesongen er spennende og engasjerende likevel! Jeg regner med Isak skal ut av skapet i løpet av sesongen, og både gleder og gruer meg til hvordan det skal skje. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 17. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2016 12 timer siden, Lola Pagola skrev: Og hun som klenger på Isak er så irriterende! Hun er jo bare så bra. Kjøper ikke helt at Isak er Gay med det første, to obvious og da har de jo spoila hele sesongen. Det er like normalt å være usikker å teste ut slikt og at morra hans er psykopat gjør jo ikke tilværelsen hans bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 17. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2016 At isak er homofil ble jo ganske tydelig allerede i sesong 2 syns jeg. Jeg tror ikke det handler så mye om usikkerhet, mer det at han sliter med å godta at det er sånn, og det er jo ikke så rart. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 17. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2016 Jeg tror nok han er homofil altså, det virker jo som usikkerheten hans og det at han sliter med å akseptere realiteten er kjernen i sesongen. Hvis det er slik at han ikke er det synes jeg det isåfall er en dårlig tvist som ikke har mye for seg... 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 19. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2016 Jeg ELSKER dynamikken mellom Jonas & Isak! "Nebbete?!?" Også supert hvordan de viser Isaks bevegelse inn i avstandstaging fra alt (super)homsete, og at kompisene ikke biter på. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 19. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2016 Ååå, Isak... Uff, jeg får så innmari vondt av ham! Lurer på hvor mange av mine 13 år gamle elever som sitter og kjenner på litt av det samme Det jeg synes er flott, er at det ikke er noen tydelige signaler fra kompisene om at det ikke er greit å være gay, men at han sliter så innmari med det selv. Selv om hele guttegjengen hadde kommet ut av skapet, så hadde Isak fortsatt slitt med sin egen seksualitet. Nei, uff. Kjenner at dette her treffer meg rett i hjertet. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 19. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2016 Jeg kommer ikke over hvor vannvittig realistisk det hele er jeg. Helt nydelig historiefortelling og helt nydelig skuespill. Definitivt min favorittsesong hittil 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anilex Skrevet 19. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2016 5 timer siden, Mud skrev: Jeg kommer ikke over hvor vannvittig realistisk det hele er jeg. Helt nydelig historiefortelling og helt nydelig skuespill. Definitivt min favorittsesong hittil Helt enig. Isak treffer meg rett i hjertet. For noen flinke skuespillere og for et superviktig tema. Selv gikk jeg gjennom hele videregående og de neste to årene uten å ha noen som helst idé om at min aller beste venninne var skjeiv. Først når vi var 22 og flyttet sammen i Oslo fortalte hun det til meg. Ingen historier er like, men tenk så mye lettere det hadde vært om i alle fall noen visste det.. ❤️ 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 21. Oktober 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2016 Skulle vært minst 1 timesepisoder. Klippene er så alt for korte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 21. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2016 Nå klikker det for meg!!! For en cliffhanger! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 21. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2016 Atte atte En hel uke til neste gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 21. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2016 13 minutter siden, Aslan skrev: Atte atte En hel uke til neste gang Nei! Gå til skam.p3.no Der legges det ut klipp løpende. Håper på nytt klipp i morgen! Eller i natt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 21. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2016 De to! Og heltinna er tilbake! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts