Wilhelmina Skrevet 5. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2016 8 timer siden, Ingvild skrev: Jonas hadde på seg et belte som han hadde lånt av Isak, og det beltet var helt likt som det Noora fant i kjelleren. Så sannsynligvis har Isak bodd i kjelleren hos Noora, Eskild og Linn. Aha! Hadde vært interessant med Isak som hovedperson i neste sesong, mye å tak tak i der tror jeg, og fint med fokus på en gutt denne gangen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 5. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2016 7 minutter siden, Wilhelmina skrev: Aha! Hadde vært interessant med Isak som hovedperson i neste sesong, mye å tak tak i der tror jeg, og fint med fokus på en gutt denne gangen. Det er jo lagt opp litt til at man skal tro at Isak er homofil, så tenker litt som Mud at kanskje er det Jonas som er i kjelleren med Eskil ... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 5. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2016 Jeg kan godt tenke meg gutte-hovedperson eller Vilde jeg altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 5. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2016 Kunne tenkt meg å fått mer innblikk i livet til Sana! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 7. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2016 På 2.6.2016 at 0:58 AM, Elisabeth00 skrev: Mye sånt hos oss i grunn. Spesielt på ungdommskolen. Folk fra andre skoler som oppsøkte folk for å banke andre. Hadde med balltre og sånt... Politiet var flere ganger for å hindre slosskamp og ta med seg folk som hadde sloss.. Verste episoden hos oss var da en en jente ble banket opp noe ekstremt av flere jenter i klassen over (hun gikk i 1. klasse). Flere brudd i hodet og kjeven, utslåtte tenner, skader på øyet. Det var "kule" jenter som banket henne opp inne på skolen (deriblant to i min klasse), og husker noen i min klasse hadde sett det og valgte å late som ingenting fremfor å tilkalle hjelp. Samt unskyldte dem etterpå. Jeg la ikke noe i mellom, og heldigvis også flere andre som sa klart fra hva de syns... Syke greier... Det ble politianmeldt, men hun som ble banket opp sluttet på skolen etter det fordi hun var redd... Jentene fikk ingen straff av skolen og saken ble henlagt av politiet... Min bror hadde også en dude i klassen som sto på pulten og runket til avslutning foran hele klassen. Jadda. Bergen vest ftw Haha, selvfølgelig var det Bergen Vest !!! Vi hadde ikke så mye slossing i Fana (Bergen Sør) som jeg fikk med meg, men noe var det, feks hadde jeg en gang en alene-hjemme fest da jeg var 16 og da dukket det opp noen ufine gjenger som skulle sloss. Det endte faktisk med politi og ambulanse ... og et knekt stuebord! Men hovedtyngden av slåssingen skjedde heldigvis ute i gaten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 29. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2016 Det blir Isak vi følger til høsten! Kom klipp i dag. Spennende! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 29. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2016 58 minutter siden, Aslan skrev: Det blir Isak vi følger til høsten! Kom klipp i dag. Spennende! Passe homoerotisk den traileren, i alle fall. Skuespilleren er jo kjempeflink, så jeg håper dette blir bra. Kult med en ung, skeiv gutt som hovedperson. Håper bare ikke at jentene vi har blitt så glade i blir skikkelig perifere, det hadde vært skikkelig synd, synes jeg. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 29. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2016 Interessant, trur eg... Liker at Isak trolig er hovedpersonen, men så spørs det hvordan vinklingen blir da. Traileren for sesong 2 hadde jo forøvrig lite med virkeligheten å gjøre, så man skal kanskje ikke legge for mye i det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 29. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2016 Jeg ser traileren gjennom Isaks øyne. Han føler på utenforskap der han sitter og ser gutta leke uskyldig. Så kommer melkespruten, og jeg tenker at det enten dreier seg om å føle seg enda mer utenfor (de ser ikke engang at han sitter der og han blir utsatt for melkekasting som collateral damage) eller et bilde på det som potensielt foregår inni hodet hans, hvor kaskader av hvit væske faller over fjeset hans. Men jeg trur at vi som vanlig blir lurt. Traileren til de andre sesongene har ikke akkurat vist realiteten de heller. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofieAurora Skrevet 29. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2016 Jeg klarte å se sesong 2 før sesong 1 da jeg trodde sesong 2 faktisk var sesong 1... Snakk om å følge med på hvilken sesong som dukker opp når du går inn på P3.no.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 29. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2016 Syns det er spennende at de velger gutt, det kommer til å gi oss mye større innblikk i "guttesiden" og hva slags drama som finnes der . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 29. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2016 Jeg gleder meg til høsten ass! Har sett postkod 1321 (svensk) så lenge, i mangel på Skam-oppdateringer. Hehe. Tror det blir bra med Isak som hovedperson, jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 29. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2016 Håper Eskild er der 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 12. August 2016 Rapporter Share Skrevet 12. August 2016 Sesong 3 uten William Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 12. August 2016 Rapporter Share Skrevet 12. August 2016 Nedtur altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 18. August 2016 Rapporter Share Skrevet 18. August 2016 William dater Line fra P3 (linken funker ikke helt, trykk på "william + line") William + Line William og... Line? Les mer på P3.no/LineDaterNorge/ ? Posted by NRK P3 on Thursday, August 18, 2016 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2016 http://skam.p3.no da er vi i gang 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anilex Skrevet 8. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2016 vil ha mer med en gang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 8. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2016 Jeg oooog! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 8. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2016 Helt enig... men savner William og Noora litt. Tar nok litt tid før jeg kommer inn i Isak sin historieSent from my iPad using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 14. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2016 Da har episode 2 vært ute en stund. Hva synes folket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 14. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2016 Elsker det! Isak er mye bedre enn Nora å følge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 14. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2016 Kjenner jeg sliter litt med å engasjere meg, som forrige sesong. MEN! Eskild Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 15. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2016 Jeg klarer ikke å engasjere meg i det hele tatt, denne sesongen ble det veldig tydelig at jeg ikke er i målgruppen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 15. Oktober 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2016 Til nå har jeg vært veldig fornøyd. Viktig tema de tar opp!Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts