Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, April


HeleneFS
 Share

Recommended Posts

1 time siden, Yellow skrev:

Gråter som en drittunge etter frisørbesøk. Drit uvant og ekstremt misfornøyd. Tar år og dag å vokse ut igjen, -minst- 10 cm kortere enn det som ble avtalt. Bare hår osv, men kom på hvorfor jeg ikke har turt å dra til frisør på herrens år for å si det sånn. :( 

Ikke så mye å komme igjen for å klage på heller liksom. Men ble også veldig dårlig behandlet, ekstremt vondt da hun lugget hele tiden og hun brakk mye hår på denne måten... 

Ikke si sånt'a, jeg skal klippe meg i morgen og gruer meg for første gang!

På 26.4.2016 at 8:55 AM, Annegru skrev:

Haha, jeg veit! "Ventilasjon, ja... :|" Det er liksom svaret som kommer tilbake etter man har sagt hva man jobber med. Og så om noen spør hva slags utdannelse man har, og man svarer VVS-ingeniør, så er det bare "åja" og så over til noe annet :P Er det konsulent du er eller er du hos entreprenør?

Jeg har liksom prøvd å kjenne godt på hele kroppen hans og han viser ikke noe ubehag. Og mannen har vært på morgentur med dem etter jeg dro på jobb, og han sa at avføringen var helt normal, noe som er sært siden han har stresset så fælt (når han stresser blir han løs i magen). Men han har lagt seg og roet seg litt nå, og mannen jobber hjemmefra et par timer til for å se hvordan det går, så da er jeg litt tryggere. Vi skal også kjøre et annet sted for å gå tur i ettermiddag for å se om det blir noen endring.

Kuro var sånn da den ene røykvarsleren vår begynte å gå tom for batteri og pep hvert 5. minutt eller noe sånt. Det kan ikke ha vært noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

På tide med ny tråd!   ____________________________________________________________________________________________________   Siden jeg er førstemann ut i denne kopierer jeg inn in

Wow!  Som noen på chatten fikk med seg så var jeg og spiste på mcdonalds i går kveld, og der sto det en fantastisk dame bak kassa som fikk så mye kjeft av han som laget burgerene. Skrev dette til Mc

JEG FANT BUNADSØLVET MITT OMG OMG OMG ??????????? Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Posted Images

1 minutt siden, Tinkie skrev:

Ikke si sånt'a, jeg skal klippe meg i morgen og gruer meg for første gang!

Kuro var sånn da den ene røykvarsleren vår begynte å gå tom for batteri og pep hvert 5. minutt eller noe sånt. Det kan ikke ha vært noe sånt?

Nei, jeg tror ikke det, for vi byttet batterier på dem for en måned siden og de har ikke pepet...

Han var heldigvis rolig i går kveld og i natt, men i dag morges kastet han opp og har kastet opp et par-tre ganger til i formiddag. Så vi dropper agilitytrening i dag og tar det med ro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, SoppenCamilla skrev:

Ja! Vi bor jo litt for kort avstand fra hverandre til å aldri sees, haha. :P 

Gikk forresten på den grusveien som går forbi gården her og så ut i Re.. Kommer den ut langt fra dere? Jeg gikk ikke helt ned til veien, siden vi måtte gjennom en gård, og det stod en bjeffende gordon setter der, og det var seint på kvelden. :lol: 

Prestegårdsveien eller andre veien? Går du forbi beitene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah... da har bilen fått nye sommersko - dyre sommersko, viste seg at de gamle var nedslitte og fra 2007 - de skitene jeg kjøpte bilen av kommer stadig opp med "positive" overraskelser...

Pigg var med å bytte dekk, fikk hilse på to små gutter som vi traff på et jorde. Han oppførte seg kjempefint og koste masse - den ene guttungen begynte å krabbe rundt på bakken og le og Pigg løp runde på runde rundt ham og prøvde å slikke ham i ansiktet :D tror begge koste seg like mye :D 

Så fikk vi trent litt lydighet og Pigg sovnet faktisk i buret sitt i en pause... :o aldri hendt før, så da dro vi hjem. Nå er det rettebunkene og jeg som gjelder... sukk...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater NAV. Hater, hater, hater. Er det virkelig nødvendig å være så nedlatende og firkanta? Skulle tro de gjørs på å gjøre ting så vanskelig at ingen orker å bruke dem...

Tre ganger denne uka har jeg prøvd å levere en søknad. Første gangen mangla det noe dokumentasjon. Så dro jeg hjem og krangla med printeren for å få ut dokumentasjonen. Dro ned igjen før i dag, da mangla det noe dokumentasjon hun ikke sa noe om forrige gang. Dro hjem og krangla med printeren igjen, dritten må slås av og på for å gidde å skrive ut et ark før den "mister nettverket" og må restartes igjen. Dro tilbake nå, det mangler visst ei side i selvangivelsen og vi får uansett ikke utbetalt det jeg søkte om fordi vi har 500 kr på en bilkonto. Det har ikke en dritt å si at vi ikke får tak i de pengene fordi de bare løses ut ved bilkjøp, for vi må jo selvsagt bare dra i banken og oppheve den klausulen slik at vi får tak i pengene. I bankfilialen de har lagt ned. Slik at vi må kjøre 20 min for å komme til en annen filial. Og jeg får uansett ikke gjort noe med det før i morgen fordi gubben må være med, og han er på jobb til klokka tolv i natt. Så da går det en dag til.

Og dama i skranken der nede er så totalt bitch og så frekk og nedlatende at hun faktisk fikk meg til å grine. Og jeg gjør bare ikke det foran andre.

Nå forstår jeg hvorfor folk raserer nav-kontor etter kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Caroline skrev:

Da er det er stykke å gå til oss, ja. Går du andre veien derimot, og ned til venstre etter kugården, så kommer du ut nesten rett ved huset vårt, i enden av Jarbergsletta.

Kult! Jeg mener Fredrik har sagt at han har jogga rundt der. Altså ned forbi beitene, og tilbake ved kugården. Hvis det går gjennom skogen, og ikke langs veien, så er det jo en fin runde å gå med Skip. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Pixie skrev:

Jeg hater NAV. Hater, hater, hater. Er det virkelig nødvendig å være så nedlatende og firkanta? Skulle tro de gjørs på å gjøre ting så vanskelig at ingen orker å bruke dem...

Tre ganger denne uka har jeg prøvd å levere en søknad. Første gangen mangla det noe dokumentasjon. Så dro jeg hjem og krangla med printeren for å få ut dokumentasjonen. Dro ned igjen før i dag, da mangla det noe dokumentasjon hun ikke sa noe om forrige gang. Dro hjem og krangla med printeren igjen, dritten må slås av og på for å gidde å skrive ut et ark før den "mister nettverket" og må restartes igjen. Dro tilbake nå, det mangler visst ei side i selvangivelsen og vi får uansett ikke utbetalt det jeg søkte om fordi vi har 500 kr på en bilkonto. Det har ikke en dritt å si at vi ikke får tak i de pengene fordi de bare løses ut ved bilkjøp, for vi må jo selvsagt bare dra i banken og oppheve den klausulen slik at vi får tak i pengene. I bankfilialen de har lagt ned. Slik at vi må kjøre 20 min for å komme til en annen filial. Og jeg får uansett ikke gjort noe med det før i morgen fordi gubben må være med, og han er på jobb til klokka tolv i natt. Så da går det en dag til.

Og dama i skranken der nede er så totalt bitch og så frekk og nedlatende at hun faktisk fikk meg til å grine. Og jeg gjør bare ikke det foran andre.

Nå forstår jeg hvorfor folk raserer nav-kontor etter kontakt.

Men du vet de har printere tilgjengelig slik at du kan printe ut all nødvendig dokumentasjon på nav?

Ungen er hyper, jeg er sliten. Dårlig kombinasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MarieR skrev:

Men du vet de har printere tilgjengelig slik at du kan printe ut all nødvendig dokumentasjon på nav?

Ungen er hyper, jeg er sliten. Dårlig kombinasjon.

Vet det, men det er ganske mye gubben må skrive ut som jeg ikke har tilgang til selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da spiser valpene siste resten av starter pakken, og går over på valpefor. Kan ikke skjønne at de reiser om bare to og halv uke!! Så rart å tenke på. Det betyr at Amelie reiser om halvannen uke :| Nei, nok funderinger.. Skifte ut i valpekassen, også ut og renske opp hundegårdene, før jeg legger buret i bilen og tar med valpene opp på det andre huset for å hente diverse :)

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, SoppenCamilla skrev:

Kult! Jeg mener Fredrik har sagt at han har jogga rundt der. Altså ned forbi beitene, og tilbake ved kugården. Hvis det går gjennom skogen, og ikke langs veien, så er det jo en fin runde å gå med Skip. :D 

Man kan velge flere veier, men vet ikke helt hvordan han har jogga hvis han kommer tilbake ved kugården da, det hørtes ihvertfall enormt langt ut. Prestegårdsveien er jo halvveis til Langevann herfra, tror jeg. Prøver å utforske noen stier ved Langevann da, men det ER litt tiltak å måtte kjøre for å gå. Funnet ei grei løype på andre siden av veien, som kan varieres i lengde. Må gå litt langs veien, men det er jo mindre tiltak enn å kjøre et sted, liksom.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Caroline skrev:

Man kan velge flere veier, men vet ikke helt hvordan han har jogga hvis han kommer tilbake ved kugården da, det hørtes ihvertfall enormt langt ut. Prestegårdsveien er jo halvveis til Langevann herfra, tror jeg. Prøver å utforske noen stier ved Langevann da, men det ER litt tiltak å måtte kjøre for å gå. Funnet ei grei løype på andre siden av veien, som kan varieres i lengde. Må gå litt langs veien, men det er jo mindre tiltak enn å kjøre et sted, liksom.

Men vi blir gjerne med og utforsker om dere vil ha selskap! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Det ble visst nesten 2 timer i skogen på meg :P Nydelig vær er det jo også og det må jo nytes. Det er tross alt vestlandet vi snakker om her :lol:

Snart på tide å gå til butikken og skaffe noe brød og diverse annet. Og så må jeg få laget middag. Og etter DET skal jeg vaske gulv. Tror jeg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lola Pagola skrev:

 

 

Jeg har et skikkelig dilemma. I utgangspunktet trives jeg ikke med å være på jobb 4 dager i strekk. Jeg merker at jeg tappes veldig av det, jeg har mer å gi i en mer normal turnus. I tillegg til det så er jeg jo avhengig av hundepass. Det vil nok gå i orden, men jeg er ikke helt komfortabel med å være så mye borte, merker det på han at han blir fryktelig klengete når jeg kommer hjem. Men er vel jeg som har separasonsangsten heremoji14.png . Men det er jo mye hundepass å be om... Jeg har og sagt ja til å jobbe et annet sted i sommer, så det blir kræsj . Det et snakk om 1 års vikariat, og mer fast inntekt hadde vært knall. Men samtidig er den turnusen vanskelig å svelge for meg, selv om man jo har en uke fri imellom, og det høres lenge ut, så er det ikke det, og hodet er på jobb i løpet av den uka og. Jeg har søkt på en annen jobb, men fristen der er neste uke så tar jo tid før jeg får vite om jeg kommer til intervju. Og jeg må bestemme meg i dag for om jeg vil fortsette der jeg er nå. Jeg har tenkt konstant i to dager nå, og er ikke nærmere ett svar... er jo glad for å få tilbud, og føler jeg er kjempeteit som vurderer å si nei. Det er flere ting jeg bekymrer meg litt over og, men taushetsplikt og sånn. Aaaaaaa

Jeg ville prøve turnusen, og siden jeg ikke har vært bundet og ikke har jobbet fullt har det gått bra, men jeg har ikke engang vurdert å søke på faste stillinger med slike arbeidstider.

 

 

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Har du allerede takket ja til en annen jobb, og er det den eller den med 4-dagers turnus som er 1 års vikariat? :) Og når er svarfristen?

Jeg er enig med pixie, det er ganske risky å ikke ha en back up hvis man takker nei til jobb i dagens arbeidsmarked. For det er virkelig knallhardt for tida... Og du kan jo alltids si opp hvis det dukker opp noe mer spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tinkie skrev:

I dag skal vi lage noe vi aldri har laget før - jamaicansk kyllingspyd på grillen, med mangosalsa til! Nå står kjøttet til marinade, og jeg tripper i forventning :lol:  

oppskrift! Også må vi (eller jeg :P ) få en oppdatering på hvordan det smaker! :D Høres ut som mat gubben og jeg hadde elsket :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snoffe skrev:

oppskrift! Også må vi (eller jeg :P ) få en oppdatering på hvordan det smaker! :D Høres ut som mat gubben og jeg hadde elsket :lol: 

Rakk ikke edite før du siterte - det var med ananassalsa, ikke mangosalsa :P 

Vi kjører denne - men i grillspyd-biter istedenfor serveringsbiter. Mmmmm!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Perfect Image skrev:

Pølsegrilling idag :ahappy: Også lurer jeg på om ungene mine noen gang får et bedre forhold. De er skikkelig natt og dag og jeg ser at de kjemimessig går dårlig sammenemoji14.pngSå mye for to tette som da ville få så mye glede av hverandre :aww:

Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Jeg har et veldig mye bedre forhold til søsteren min som er elleve år eldre, enn til broren min som er fem år eldre. Og det handler ikke om kjønn.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...