Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, April


HeleneFS
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

På tide med ny tråd!   ____________________________________________________________________________________________________   Siden jeg er førstemann ut i denne kopierer jeg inn in

Wow!  Som noen på chatten fikk med seg så var jeg og spiste på mcdonalds i går kveld, og der sto det en fantastisk dame bak kassa som fikk så mye kjeft av han som laget burgerene. Skrev dette til Mc

JEG FANT BUNADSØLVET MITT OMG OMG OMG ??????????? Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Posted Images

1 time siden, Pixie skrev:

...har jeg endelig fått rota meg til å sette opp biltemagrinder rundt verandaen på skyggesida :) Vet Uno kommer til å elske å ligge her i sommer når sola steker på andre verandaen hele dagen! Må forbedre den litt, må bare få tak i ei solid saks som takler stripsa bedre enn den som ligger i søplebøtta nå :P

 

IMG_1024.JPG

Klosaks(sånn som er åpen fremme) er genialt til å klippe strips med. 

..og avisolere ledninger - hilsen kjæresten :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Det er masse ledige stillinger å søke på for tiden :) Atter en gang ser ting veldig lyst ut :D 
Jepp, jeg er faktisk alt for mye å være fornøyd med for tiden. Jeg er sikkert skikkelig irriterende når alt er så fint og flott :lol:

Gutta har ikke giddet å være noe aktive etter turen i dag. Etter å ha vært på skogstur og komme hjem ca klokka 15 så har de stort sett ligget å sovet. Unntatt når det har vært mulighet for at det var mat på gang :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen har seriøst verdens verste stoffsofa som er ille pelsmagnet. Jeg -vurderer- stoffsofa neste gang også, men i et annet grovere stoff. Jeg vil egentlig virkelig ikke ha skinn igjen, jeg synes det er gørrstygt, ikke behagelig å sitte på osv, men er jo ikke til å se bort ifra at med unger, bikkjer og katter så er det jo utrolig mye enklere... Gaaah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Perfect Image skrev:

Typen har seriøst verdens verste stoffsofa som er ille pelsmagnet. Jeg -vurderer- stoffsofa neste gang også, men i et annet grovere stoff. Jeg vil egentlig virkelig ikke ha skinn igjen, jeg synes det er gørrstygt, ikke behagelig å sitte på osv, men er jo ikke til å se bort ifra at med unger, bikkjer og katter så er det jo utrolig mye enklere... Gaaah!

Elsker sofaen min, men den begynner å bli seriøst slitt og skulle gjerne hatt ny, men men det må vente... 
Min er fra ikea og har holdt i ganske mange år nå - kjøpte den i 2009 og først nå det siste året den har begynt å se slitt ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Turb skrev:

Elsker sofaen min, men den begynner å bli seriøst slitt og skulle gjerne hatt ny, men men det må vente... 
Min er fra ikea og har holdt i ganske mange år nå - kjøpte den i 2009 og først nå det siste året den har begynt å se slitt ut

Vedder på at om du hadde 9 hunder og to unger som klatrer konstant(både de på to og fire!)  så hadde den blitt slitt mye fortere :P Nei, må bli strengere på sofaen og vurdere stoff. Har stoff i det andre huset som fungerte greit nok når man kan ta av og vaske trekket, så det går jo... Får vente og se :P 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tinkie skrev:

@Snoffe Det ble helt sinnsykt digg! :drool: Selv om jeg kløna og nesten ikke klarte å tenne grillen, da... :lol: 

Da vet jeg hva vi skal ha til middag på lørdag:D

 

 

Casper kom nettopp hjem etter en lang tur med mamma. Nå er han sliten og fornøyd, og jeg har ikke lengre dårlig samvittighet :ahappy: 

Har sinnsykt(!) lyst på sjokolade og kake.. Nesten så jeg vurderer å kjøre på butikken. Det er lov, sant? Ihvertfall når man er litt trist:innocent: 

 

Kom på litt mer jeg ville si :P 

 

Alle "joggebuksene" mine er blitt helt utslitt :hmm: Så må kjøpe noen nye, men de jeg vil ha har de sluttet å selge. Viste jeg skulle ha kjøpt MANGE når jeg først var i gang sist jeg kjøpte sånne bukser :aww: 

Får se om formen er god nok i morgen til å ta en tur å kjøpe et par bukser. Per i dag så vises trusen igjennom de to joggebuksene jeg har, og det er ikke hull i dem:icon_redface::fear: Lite kult! Og når man da vet at det står like ille til med trusene mine så burde jeg vel strengtatt kjøpe noen truser i samme slengen:fear::aww: 

Endret av Snoffe
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snoffe skrev:

Har sinnsykt(!) lyst på sjokolade og kake.. Nesten så jeg vurderer å kjøre på butikken. Det er lov, sant? Ihvertfall når man er litt trist:innocent: 

 

Alltid lov, og ekstra lov om man er trist :aww: Her ble det Stratos Melky til middag i dag :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tommy skrev:

Kjære sonen. Jeg har nå hatt dilla på, og spist, müsli til hvert måltid i litt over en uke. Betyr dette at jeg er gravid?

Kvinneguiden sier ja...

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Vet ikke hvilken sone du bor i jeg, men her i Trøndelag planter man ikke ut eller sår før 21 mai. Ikke 20 mai, for eksempel. :aww:

Med tanke på at det fortsatt ligger is på dammene her - og snø enkelte steder - så kan det vel hende at sonen her er for litt mer hardføre planter enn de som trives i Trøndelag :aww:

2 timer siden, 2ne skrev:

Vi har så lite nært forhold at jeg glemte å fortelle han at jeg lå på sykehuset faktisk, det slo meg ikke engang at han kanskje ville vite det :P 

Nei, skulle man informert om sånt også nå liksom :lol:. Da jeg hadde to oppegående foreldre, forutsatte jeg liksom at de informerte om slike ting - om det var behov... og jeg må vel innrømme at jeg sikkert ikke hadde sagt noe om jeg havnet akutt på sykehus nå heller :aww:

Det var full krise i heimen her nå... Yasmine hadde tatt med seg Willys rå torskebit, som Willy definerte som uspiselig, opp i sofaen her på stua hvor hun lå og passet på den. Da jeg reiste meg, hoppet hun ned av sofaen og jeg fjernet hele fiskebiten. Da vi kom tilbake til sofaen, var det full krise da prinsessen ikke kunne finne igjen den uspiselige fiskebiten :frantics:Hun løp rundt og lette etter den - bare sånn at Willy ikke skulle få den, selvsagt :aww:. At hun også hadde en fiskebit liggende i sin egen matskål var helt uinteressant selvfølgelig. Unger azz... :aww:.  

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Tommy skrev:

Ah. Då får jeg vel bare barnesikre stikkontaktene mine først som sist.

Ja, det er like greit. Husk også på å polstre alle skarpe kanter, få barnesikret alle skuffer også ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...