Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, April

HeleneFS
 Share

Recommended Posts

• Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

På tide med ny tråd!   ____________________________________________________________________________________________________   Siden jeg er førstemann ut i denne kopierer jeg inn in

JEG FANT BUNADSØLVET MITT OMG OMG OMG ??????????? Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Wow!  Som noen på chatten fikk med seg så var jeg og spiste på mcdonalds i går kveld, og der sto det en fantastisk dame bak kassa som fikk så mye kjeft av han som laget burgerene. Skrev dette til Mc

Posted Images

1 time siden, Raksha skrev:

:lol: Jeg syns nesten 4 km var mer enn langt nok i dag med vogn og hunder... Vi har kanskje bittelitt forskjellig utgangspunkt :icon_redface:

Jeg skal rusle en ca 3 km lang runde etterpå og skal si meg fornøyd med den :icon_redface: 10 mil i april skal jeg glemme, men "se hvor langt jeg kommer i april"-er mitt mål. Er høygravid 3 uker av måneden, så skal ikke ha for store forventninger :teehe: 

Akkurat nå, Line skrev:

Hadde tenkt å legge ut akkurat samme linken :lol: 

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Så mye forskjell på fargen en klipp kan gjøre! :) søta :wub:

Klør etter å gjøre ansiktet mer bedlington da, så blir nok litt stussing neste uke når jeg skal oppoveremoji14.png

c8d319470b6ff0c1397be6a000b6392c.jpg

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Hvordan klarer du å la være å gi den mohawk? :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjeleglad for at jeg har hund som ikke spiser ting på tur! Er en labrador som måtte avlives etter å ha fått i seg rottegift i en park borti her. Og en hund til har muligens fått i seg noe og ligger til observasjon.

Ikke fått vite akkurat hvor men jeg mistenker at det er i en park jeg aldri er i. Heldigvis!

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute og trente litt med Marko i stad, og det var blitt litt rustent, altså... Ikke var det lett for en vofs å konsentrere seg heller, det er jo så mange spennende lukter i gresset etter at snøen har smelta! Lurer på om jeg skal ofre et gammelt sengetrekk og flette ny leke til ham. Jeg trenger noe med litt lengde på til å ha drakamp med, og noe nytt og kult å fange oppmerksomheten med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Line skrev:

Nope. Jeg leser bare strikkeoppskrifter bak rattet, strikker aldri! :aww:

Nå har jeg sådd grønnkål, timian, løpstikke og koriander som skal i pallekarmer, og erteblomster og kosmos til krukker og blomsterkasser på verandaen. Enda har jeg mange frøposer igjen, må jeg tilstå. Sjelestyrke og realisme er å kjøpe bare noen få poser med frø når du står foran et utvalg på flere hundre.

• Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sier meg at det ikke var så lurt å lære whippeten å snakke for å få godbit..

Er i Oslo en tur. Fått meg verdens kuleste solseng a la 70 tallet! Nå gleder jeg meg til campingtur i Sverige i juli :D

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lola Pagola skrev: Så mye forskjell på fargen en klipp kan gjøre! [emoji4] søta :wub:

Klør etter å gjøre ansiktet mer bedlington da, så blir nok litt stussing neste uke når jeg skal oppover[emoji14]

c8d319470b6ff0c1397be6a000b6392c.jpg

Hvordan klarer du å la være å gi den mohawk? [emoji33] 

Hun pleier å ha det når jeg klipper henne :D

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra villmarksmesse. Damn!  Mye folk!! Man er ofte ganske ensom i villmarka,  så jeg var overasket over antall folk. 

Det ble ny skallbukse til meg og poden,  nye fine tursko til meg, fiskeutstyr til poden og en turkopp + tennstål med navnet hans ingravert. Det hjelper ikke at det er messepriser når det er så mye fint! :P

Nico fikk være med. Hun er visst svært skeptisk til utstoppede ulver,  bjørner og geitebukker.  Rev var greit :lol:

Det var mange folk der til å kose meg henne,  det var stas!  B.l.a @Perfect Image.

Hun ser tydeligvis brått ut som en puli for hun fikk mye oppmerksomhet:blink:  Folk kom bort for å spørre og grave om pelsen,  og bare måtte hilse på rastahunden.  Det var stas for en selskapssyk frøken som alltid står i skyggen av huskyen :lol:

• Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aslan skrev:

Jeg skal rusle en ca 3 km lang runde etterpå og skal si meg fornøyd med den :icon_redface: 10 mil i april skal jeg glemme, men "se hvor langt jeg kommer i april"-er mitt mål. Er høygravid 3 uker av måneden, så skal ikke ha for store forventninger :teehe: 

Hadde tenkt å legge ut akkurat samme linken :lol: 

:lol: Jeg bør helst være i bedre form enn deg... Ikke dermed sagt... :lol: 

Nå har vi fått i oss middag, litt sånn "spise opp det vi har" så det ble resten av potetposen, en persillerot, en skvett melk og en klatt smør i potetstappa (og litt salt, pepper og gressløk), og resten av den åpna posen med grillpølser til mann og barn, og et par små mer krydra pølser til mor. :aww: Godt var det ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Der fikk jeg sett på bilder. Hun mangler litt rasedetaljer til å være mer enn en VG hund. Men hun beveger seg langt sundere og bedre konstruert enn ganske mye som vinner på "show". 

12957420_10156751631090072_5406426598865

12671779_10156751631330072_2907975114864

12909443_10156751631525072_5918718836168

1933357_10156751631125072_38744905439451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, JeanetteH skrev:

Der fikk jeg sett på bilder. Hun mangler litt rasedetaljer til å være mer enn en VG hund. Men hun beveger seg langt sundere og bedre konstruert enn ganske mye som vinner på "show". 

12957420_10156751631090072_5406426598865

12671779_10156751631330072_2907975114864

12909443_10156751631525072_5918718836168

1933357_10156751631125072_38744905439451

Ordentlig søt, er hun! :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
13 minutter siden, laikamor skrev:

Jeg fikk fyr i ovnen! Jeg pleier aldri åfåfyr, selv om jeg gjør som man skal. Men idagfikk jeg fyr på første forsøk, så nå er det 30grader her inne :icon_redface: Det var litt voldsomt :P

Må jo gjøre det ordentlig når du først får til så klart! :aww:

Jeg har alltid problemer med å få fyr i ovner jeg ikke har brukt før. Men når du først har funnet ut av det går det lett etterpå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...