Mirai Skrevet 14. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2016 IKKE post hva som skjer dere som har sånn at dere kan se episodene en dag for tidlig ! Jeg gremmes allerede . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 14. Mars 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2016 Vet ikke hvor jeg skal begynne en gang jeg.. Mayoo.... haha. Aldri sett en mer utseendefiksert fyr tror jeg? Og hva er greia med at noen av guttene er så ekstremt seksualiserte, de tror jo seriøst at jentene bare skal stille seg på kne for dem?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 14. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2016 Typisk barsk type som skyter middagen min sjøl ... Æ vil heller fær på bygdafest. Barber ikke brøstkassa.Ækte mannfolk bruke Ulvang. My man -Du vinner så ***** på personligheten ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 14. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2016 "MM" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 15. Mars 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2016 10 timer siden, Justisia skrev: Typisk barsk type som skyter middagen min sjøl ... Æ vil heller fær på bygdafest. Barber ikke brøstkassa.Ækte mannfolk bruke Ulvang. My man -Du vinner så ***** på personligheten ... Ja, hadde sansen helt til han sa det om at han håpte det kom inn en dum blondine med store pupper som var livredd for alt, men bare ville ha pikk.. Lol. Og hvordan han skulle ligge med Imme for å vise hvordan han var kongen på rommet eller noe . Krysser fingrene for at noen av dem fremstår som mer likbare etterhvert, det pleier jo å skje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 15. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2016 Wow for en gjeng! De hipsterne virker mest oppegående. Mayoo... er det mulig? Helt uten utstråling jo. Sent fra min SM-G903F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 15. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2016 DEt går jo så seeent på kvelden, jeg må se det i etterkant jeg, på tv3 play eller noe tror jeg. Gleder meg til å se det iallefall! Blir sikkert maraton i helgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 15. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2016 Jeg DÆVVA i går, allerede liker jeg denne sesongen bedre enn forrige Gleder meg til neste uke, når det går på Viaplay fra kl 15, sånn at jeg faktisk orker å se det samme dag som det går I år, som i fjor, så kommer ikke episodene en dag før, bare noen timer før, annet enn i premiere- og finaleuka. Herregud, Mayoo! Et så usjarmerende, ufrivillig morsomt menneske ... SÅ morsom! Og han Ullvang-bygdefest-typen... Så harry! Han burde virkelig ha fjernet den barten, herregud. Åh, Paradise 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 16. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2016 På 14.3.2016 at 0:14 AM, Christine skrev: "MM" OMG! Hun sier det hele tida.. Fryktelig irriterende.. Jeg liker det som er blitt vist hittil .. Haha, Mayo virker som en liten drittunge.. mer og mer furteleppe, for hver jente som presenterte seg Sålangt så liker jeg Henning, og Imme, best Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 16. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2016 For en gjeng.. Dag 2: ALLE NYE SKAL UT!! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 16. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2016 Likte ikke første episode, tok seg mer opp i nr. 2. Hun der Mikaela slo meg som en skikkelig fjortis! Ellers synes jeg Mayoo er så morsom, han har så uventet vestkantpreg over stemmen sin og ikke minst, som andre har påpekt, en tendens til å bli ufrivillig morsom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 16. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2016 Er Øystein så kjekk da? Nesten alle valgte ham jo... Savner oppsimmeringene til fiselin jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 16. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2016 Øystein er jo absolutt ikke kjekk! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 16. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2016 Jørgen skal ha creds for tættisen. Men synes det er så rart å refererendre til filmene når bøkene kom først. Da er du liksom litt juksefan, som nesten ikke er klar over at filmene er basert på bøker. Ikke noe galt i å referer til filmer, men ble litt rart bare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 17. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2016 Mikaela er så utrolig naiv at jeg blir dårlig. At hun ikke ser hvem Øystein er ass 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 17. Mars 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2016 1 time siden, puddellover skrev: Mikaela er så utrolig naiv at jeg blir dårlig. At hun ikke ser hvem Øystein er ass Jah... "Jeg skal ikke la meg lure, han bare player meg" *dolker venninne i ryggen fordi hun vil stå med Øystein* 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 18. Mars 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2016 Huff, liker Carl Axel bare mindre og mindre ! Alt gnålet om at han er den feteste personen i verden og bestemmer alt. En del av de andre guttene er veldig anonyme forløpig, men. Det kan jo komme seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 18. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2016 Ja, ass. Carl Aksel er like sjarmerende som en slimål og jentene er åpenbart ikke vant til "så" kjekke gutter, så det funker. Pussig nok skjedde det samme i fjor! Ellers, Mayoo. Han er så peace&love, så herlig på sin rare måte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 18. Mars 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2016 Ja, Mayoo har vokst på meg ! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 18. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2016 Enig, Mayoo virker ganske koselig. Carl Axel derimot, for en tvilsom type. Gårsdagens episode viste mye av noen få og lite av resten, så vet ikke helt hva jeg synes om folk enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 19. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2016 Jeg synes det er morsomt med denne dobbeltmoralen. Under parsplit var det jo flere som vurderte å bytte ut partneren sin. Og på denne daten så bytta jo Carl Axel ut sin, men da de kom til parseremonien så ville det være veldig dårlig gjort ovenfor Carl Axel om nyejenta valgte nyegutten foran han 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 19. Mars 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2016 2 timer siden, Sprettballen skrev: Jeg synes det er morsomt med denne dobbeltmoralen. Under parsplit var det jo flere som vurderte å bytte ut partneren sin. Og på denne daten så bytta jo Carl Axel ut sin, men da de kom til parseremonien så ville det være veldig dårlig gjort ovenfor Carl Axel om nyejenta valgte nyegutten foran han Tror det er noe som skjer i hodet på deltakere når de går inn på hotellet, de mister virkelig 100% evnen til å se sine egne handlinger i sammenheng med andre . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 22. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2016 Jeg dør av begynnelsen av dagens episode! Dritfett (Veit det er tråd som følger tven men spoiler jo ikke! Bare måtte si det! :D) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 25. Mars 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2016 Hvordan kan noen av de jentene være så naive?? Håper virkelig Sandra får seg en smell snart! Og Mikaela..... huff. Hun virker innimellom hakket smartere når hun ser gjennom Øystein, og så taper hun seg i neste scene likevel. Hva skjer med at Henning og nordlendingdama (?) ikke er med i serien? Kjeeeedeeligeee. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 29. Mars 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2016 Gratulerer Sandra, bra valg... haha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts