Gå til innhold
Hundesonen.no

Billigere versjon?


ikiz
 Share

Recommended Posts

Takk skal sjekke ut Ruffwear!

Ser at 
Hööks sitt ikke er helt slik jeg tenkte. Det jeg synes er så genialt med EZYDOG sitt er at løkken man holder i kan man gjøre større og feste den rundt magen i stedet.

Og strikken så klart! 
:D

79366c6-image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, simira skrev:

Da er det MR-koppel du vil ha. ;)

Jeg synes det ble for tungt å jogge med og jeg ser etter et bånd jeg kan feste rundt livet og i tillegg justere lengden på båndet! Har noen sett dette noe sted? Altså bånd til å ha rundt livet, med justering av lengde og demping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tonjek skrev:

Jeg har Ruffwear roamer leash, og er veldig fornøyd, men det var ikke noe billig emoji28.png

Er det tungt eller så lett at det funker fint på en mindre hund også tror du? Ruffwear knot a Leash er veldig lett og behagelig i materialet,  men roamer leash er jo ikke likt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tonjek skrev: Jeg har Ruffwear roamer leash, og er veldig fornøyd, men det var ikke noe billig [emoji28]

Er det tungt eller så lett at det funker fint på en mindre hund også tror du? Ruffwear knot a Leash er veldig lett og behagelig i materialet,  men roamer leash er jo ikke likt..

Veldig tungt er det vel ikke, men kroken er ganske stor. Men finnes vel to størrelser, tror jeg? Jeg har den største, som blir sånn 3,5 meter eller noe slikt?

891540f23f6a2d13cb7a649726dd3bcc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tonjek skrev: Jeg har Ruffwear roamer leash, og er veldig fornøyd, men det var ikke noe billig [emoji28]

Er det tungt eller så lett at det funker fint på en mindre hund også tror du? Ruffwear knot a Leash er veldig lett og behagelig i materialet,  men roamer leash er jo ikke likt..

Kroken er så gigantisk at den nesten er for stor for min hund på 8kg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tekopp skrev: Kroken er så gigantisk at den nesten er for stor for min hund på 8kg.
Da er den sikkert for stor til min på 11 kg og :hmm: Har du den største eller minste størrelsen?

Tror jeg har den minste størrelsen (m). Som er 2.1m normalt.

Altså, den funker men jeg hadde ikke kjøpt den igjen pga kroken.

2b2eac1e2deb57ac1339a285c594c326.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2016 at 6:30 AM, TrasselTrollet skrev:

XXL har den kennelversionen det länkas till ovan till bättre pris:
https://www.xxl.no/kennel-leash-elastic-25-mm-x-180-cm-hundekobbel/p/1110486_1_style#details

Har den själv och är väldigt nöjd.

Dro på XXL i går å kjøpte det. Fikk testet det på en runde i nabolaget. Kjempe fornøyd! Takk for tipset :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...