Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

2 timer siden, JeanetteH skrev:

Er det meningen du skal ha :wub: symbolet der? :lol: 

*møkkasonensomføkkermedsmileysene* :P 

2 timer siden, Stine skrev:

Jeg ser spysmiley hos @Siri :aww:

Puhhhhhh... 

24 minutter siden, JeanetteH skrev:

Viste @Siri drev å snakket om ting bak min rygg. En historie til meg også noe annet til alle andre. 

:shifty::shifty:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

Litt morragretten i dag, sidan eg måtte stå opp tidleg og vente på han som skulle komme og ta internkontroll av det elektriske anlegget mellom 8 og 11. Han kom sjølvsagt ikkje før klokka var 11, så eg kunne jo ha sove litt lenger... :gaah:

Og så har Catania begynt og dryppe blank urin, så om det ikkje har gått over i løpet av dagen, blir det å ture ned til veterinæren i morgon med ei urinprøve. 
Men så blir det heim og pakke, pakke, pakke. Og pakke enda litt meir, så blir det overtaking av hus til helga :D:D:D 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det faktisk den offisielle blåmandagen.  For real. Look it up.  

Det merkes :pinch:

 

Poden er visst hjemme fra barnehagen i dag og ringte meg for å få meg til å hente han asap.  Jeg skjønte ingenting før jeg hørte faren i bakgrunnen som lurte på hva han drev med og sa "skulle ikke du rydde rommet ditt? ?" :lol:

Unger assa.  Jeg ba han gå å rydde rommet sitt og sa at han ikke ble hentet tidligere uansett hvor "slem" pappa var :lol:

Det er hardt å være 5 år...

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, JeanetteH skrev:

Viste @Siri drev å snakket om ting bak min rygg. En historie til meg også noe annet til alle andre. 

Jeg har jo lykkes før: noen som har lyst på en svart hannhund på för? Er 3 mnd nå og blir 4 mnd innen han kommer hit, klar til å reise 29.februar. Evt så er han også til salgs.

...har jeg vært på ca en times tur med jentene i skogen. Fortsatt trøtt etter å ha jobbet for 2 hele helgen :yawn: 

Boo for at jeg har valp og lovet samboer at vi ikke skulle ha to valper samtidig og boo for at jeg bor feil til. :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som veit om litt rimelig frisør i Vestfold (horten/re/Tønsberg/stokke)?  Har ikke klipt meg på snart et år (utenom en kollega som stussa meg i oktober) men føler aldri at jeg har 600kr til overs for en klipp... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke så gæli ute når jeg først kom ut, mer snø enn regn som kommer ned nå :) Det positive med drittværet er at snøen i skauen smelter så det er mulig å latmmannslufte bikkjene der! De koser seg mer baki der enn på speilglatta på veien ihvertfall, jeg og for den sak skyld :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JeanetteH skrev:

Viste @Siri drev å snakket om ting bak min rygg. En historie til meg også noe annet til alle andre. 

Jeg har jo lykkes før: noen som har lyst på en svart hannhund på för? Er 3 mnd nå og blir 4 mnd innen han kommer hit, klar til å reise 29.februar. Evt så er han også til salgs.

...har jeg vært på ca en times tur med jentene i skogen. Fortsatt trøtt etter å ha jobbet for 2 hele helgen :yawn: 

Jeg har lyst. Fornuften min har dessverre ikke det :P 3 hunder er 1 for mye. 

Enda ikke bestemt meg for turplaner. Om jeg går rolig båndtur får jeg dårlig samvittighet for Blaze, drar jeg på ski får jeg dårlig samvittighet for Felix :P Noen ganger hadde det vært greit å ikke ha samvittighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Nå har vi vært og vasket litt og ryddet ut småting i leiligheten. 
Hvorfor gjøre i dag hva man kan gjøre i morgen osv. 

Mannen er permittert i en måned nå mellom to prosjekter, så han har vært med og vasket de øverste skapene og lister. 
Overtakelse på fredag, så nå er vi endelig snart ferdige med det hele! 
Tar en kort økt i morgen også så får vi vasket gulver og vegger :)

Det skal bli så skjønt å få det hele ut av verden! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@rosinbolle Jeg drømmer også sånt iblant, det er verdens mest slitsomme mareritt :lol:  

Leieboerne til besteforeldrene mine flytter, og leiligheten over dem blir dermed ledig. Den har nydelig utsikt, større plass enn vi har nå, diger veranda, og kjeller- og garasjeplass. Vi skal se på den til helgen, og så må jeg bare overbevise Musikeren om at det er greit å flytte littegrann ut fra midt i sentrum... Den er nemlig i gangavstand til Sognsvann. Og den oppfyller alt jeg savner i vår nåværende leilighet. 

 

(:frantics:)   

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos tannlegen. Satt i stolen og filosoferte litt. Når man ikke er det aller minste redd for det å være hos tannlegen, men tenker litt på den regningen som skal betales etterpå, har man da gått fra ung til voksen, eller har man rett og slett gått fra voksen til gammel? Eller har det ikke noe med alder å gjøre? Jeg likte absolutt ikke å gå til tannlegen før, det var litt sidestilt med det å gå til gynekolog. Nå er det helt greit, og nesten litt ok å være hos tannlegen. Hvis noen har tannlegeskrekk men ikke flyskrekk, kan vi dele litt på sånn at begge deler blir ubehagelig men til å leve med? (Jeg har ikke flydd på mange år).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tror jeg ikke at jeg gidder å legge lista høyere enn at jeg skal klippe klør og poter på to dyr, og handle mat på butikken. Jeg avspaserer etter en lang og slitsom møtehelg. Basta. Hvis jeg er gærn og energisk, kan jeg sette på ei klesvask.

Men først frokost. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Ozzy skrev:

Noen som veit om litt rimelig frisør i Vestfold (horten/re/Tønsberg/stokke)?  Har ikke klipt meg på snart et år (utenom en kollega som stussa meg i oktober) men føler aldri at jeg har 600kr til overs for en klipp... 

Haircut (mener jeg det heter) på Kilen, ved siden av Europris - samme inngang som apoteket der - er ganske rimelig. Du trekker en kølapp og sitter og venter på tur. Flinke frisører og ok priser :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tinkie skrev:

@rosinbolle Jeg drømmer også sånt iblant, det er verdens mest slitsomme mareritt :lol:  

Leieboerne til besteforeldrene mine flytter, og leiligheten over dem blir dermed ledig. Den har nydelig utsikt, større plass enn vi har nå, diger veranda, og kjeller- og garasjeplass. Vi skal se på den til helgen, og så må jeg bare overbevise Musikeren om at det er greit å flytte littegrann ut fra midt i sentrum... Den er nemlig i gangavstand til Sognsvann. Og den oppfyller alt jeg savner i vår nåværende leilighet. 

 

(:frantics:)   

Da kan dere ha kelpiebaby for Jeanette! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Eplefe skrev:

Da kan dere ha kelpiebaby for Jeanette! :D

:lol: 

Vi har begynt med "hold fast" trening. Noe som tar mye av hjernen til Murphy :lol: 

 

 

også er jeg fortsatt trøtt og må snart begynne tenke på jobb :yawn: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Sliten! Lang kjøretur på fredag, lange stevnedager lørdag og søndag, og søndagens stevne ble avsluttet med lang kjøretur hjem. I dag skal jeg ikke gjøre noe! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Sbtlita skrev: Søke NKK om å stille ut pga øyet?

Jeg fikk en attest fra veterinæren, på engelsk, men heldigvis har ingen dommere ønsket å se på den enda [emoji4]

Iben sitt øye ser jo forsåvidt helt fint ut nå [emoji4]

 

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

Nei, pga medisinene han får for stoffskifte [emoji4] Fikk attest på øyet, men den stod på norsk da. Veterinæren trodde kanskje han alltid kom til å være litt blass der, jaja litt sjarmerende da [emoji14]

Nå har ale fått påfyll av kennelhostevaksine og fått en generell sjekk. Fikk sjekket bakbeinet til Tuva som har vært litt problematisk i det siste, men det var helt fint nå så skal heller stikke en tur innom hvis hun begynner å halte igjen. Da var det ikke korsbåndet som jeg har vært litt nervøs for ihvertfall [emoji14] Da er det nok bare en strekk som kommer når hun monger som værst :aww:

Akkurat :) Hvilket cert mangler han?

Sånne strekker sitter så inni gamperæva lenge ? Iben fikk seg jo en smell og det tok flere uker. Lita tok over ett år på sin smell..

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Tar en spontan tur til søstra mi. Det er en time å kjøre hver vei, og hun er veldig høygravid, lite mobil pga heavy bekkenløsning, og kjeder seg litt. Jeg har fri, det striregner, og pappa måtte snu pga vannlekkasje så det ikke ble kjøkkenmontering i dag. Søs og mannen er allergiske for hund, og jeg vil ikke dra fra hundene en kveld jeg har vært på jobb først, så da fant jeg ut at det var bare å hive seg rundt og ta turen i dag.

Bare to uker igjen til termin, så hvis jeg skal få sett henne før mitt nye tantebarn kommer, må jeg gjøre det nuh:) 

Det blir koselig!

Hundene får hver sin godbitball full av  fiskekaker når jeg drar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Sbtlita skrev:

Akkurat :) Hvilket cert mangler han?

Sånne strekker sitter så inni gamperæva lenge ? Iben fikk seg jo en smell og det tok flere uker. Lita tok over ett år på sin smell..

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

Han mangler stor certet i Norge, så det er vel liten sjangs for at han blir norsk ch egentlig :P Burde kanskje heller stikke til Sverige og ta de 2 siste der eller i Danmark :lol: Har ut dagen på meg til å bestemme om han skal til Kristiansand eller ikke, han skal ihvertfall til Ålesund og Trondheim :)

De eier jo ikke begrensninger så de merker jo ikke at de får vondt før vi kommer hjem, også gir de bånn pinne igjen før de er helt i orden :P Så Tuva har mer eller mindre gått i bånd de siste ukene nå, men nå lar jeg henne gå mer og mer løs for ser ut som om det har ordna seg nå :) Men hun er utestengt fra skigåing og løping på isen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pippin&Symra skrev:

Jeg har vært hos tannlegen. Satt i stolen og filosoferte litt. Når man ikke er det aller minste redd for det å være hos tannlegen, men tenker litt på den regningen som skal betales etterpå, har man da gått fra ung til voksen, eller har man rett og slett gått fra voksen til gammel? Eller har det ikke noe med alder å gjøre? Jeg likte absolutt ikke å gå til tannlegen før, det var litt sidestilt med det å gå til gynekolog. Nå er det helt greit, og nesten litt ok å være hos tannlegen. Hvis noen har tannlegeskrekk men ikke flyskrekk, kan vi dele litt på sånn at begge deler blir ubehagelig men til å leve med? (Jeg har ikke flydd på mange år).

Du kan gjerne få litt av min tannlegeskrekk (som jeg forøvrig tilogmed har en diagnose på)! Elsker derimot å fly :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...