Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

8 minutter siden, plutte skrev:

Hjalp det?

Dei eg søv med seier at eg ikkje skjær tenner, men eg kan jo vere anspent alikavel tenker eg.

Brukar gjerne døgnet rundt om det hjelp, litt lei av å ikkje kunne gape. ? Blir vanskelig å ete sjokolade! ?

Det hjelper når man bruker det, synes jeg. Men jeg ble så tørr i munnen av det, siden munnen ble delvis åpen, at det ble et nytt problem hehe

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Line skrev:

Det hjelper når man bruker det, synes jeg. Men jeg ble så tørr i munnen av det, siden munnen ble delvis åpen, at det ble et nytt problem hehe

Jeg har også brukt sånn biteskinne, beit så hardt i den at jeg bet på meg bittfeil og knakk skinna... Men det hjalp midlertidig før den tid altså, så verdt å forsøke. Jeg snorket mer med den i starten fordi det ble litt annerledes å puste...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig glatt ute i dag. Synes det er vanskeligere med snø oppå isen fordi da ble det mye snø på broddene sånn at de ikke virka. Kun en stor snøball under skoa der broddene er.  :D

I morra fyller den ene hunden min to år og jeg må finne på noe å feire henne. Lille jenta mi er plutselig blitt "voksen" selv om hun er veldig valp ennå. :blink:  Rart å tenke på at jeg har hatt henne snart i to år. Hvor har tiden blitt av? Hun var jo valp i går jo.... Eller kanskje ikke? :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Symra&Pippin skrev:

ang røyting

Det er to uker mellom øverste og nederste bildet.

10262142_10154393324945341_2009707319951

...og han hadde allerede røyta endel på det øverste :lol: 

Full vinteroutfit er noe alla dette 10900222_10155066418650341_8980168134171

 

MEN, det skal sies, det er særdeles lite av dette som kommer innendørs da, det må børstes ut for at det skal slippe, så vi lager heller snøstorm i hagen i røytetida og børster jevnlig i en ukes tid, så er det ferdig. Så jeg syns ikke det er plagsomt overhodet. Litt hår er det jo inne, men hadde han ikke bodd i sofa og seng hadde vi nok merka mindre av det lille og :) Så avskrekkende er det ikke, selv om det er mye pels :lol: Men dette er ull da, som detter av her, så du kan jo spinne garn og strikke noe av det :aww: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare sier det: det er ****** urutinert og vondt for en perfeksjonist at man er ferdig med et vottepar for å så oppdage at man har strikket feil i mønsteret.. :gaah: 

jeg er såååå -><- nærme å rekke opp, men det er litt teit, så jeg prøver å være overbærende.. Her jeg sitter, bitter, med sammenbittet tenner og håper vottene ikke passer :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Jeg bare sier det: det er ****** urutinert og vondt for en perfeksjonist at man er ferdig med et vottepar for å så oppdage at man har strikket feil i mønsteret.. :gaah: 

jeg er såååå -><- nærme å rekke opp, men det er litt teit, så jeg prøver å være overbærende.. Her jeg sitter, bitter, med sammenbittet tenner og håper vottene ikke passer :lol: 

Jeg er også sånn strikkeperfeksjonist - anbefaler en av tre, enten å gi de bort til noen som ikke ser feilen, fikse mønsteret med maskesting i etterkant om mulig eller rekke opp... Jeg orker ikke bruke ting jeg ser mine egne feil på... men jeg er rar sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Katharina skrev:

Mye pels som er borte der ja :D men like fin :wub: Hadde vært Morro å strikke en genser eller noe av hundepels ?

Takk! :D Er faktisk flere i lapphundmiljøet som gjør det! Jeg har ikke tålmodighet eller noen form for strikkeevner, men litt etter bruken så kan det visst lønne seg å blande med saueull, men det er ihvertfall hiiimla varmt har jeg skjønt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, TonjeM skrev:

Ja BBT!!!!!!!!! Jeg sitter og kikker på DPLAY nå, men blir liksom ikke helt klok, Hverken Castle eller BBT står på program-listen der..???  79 Kr i måneden.. men hassle å koble PC-en til TV-en.. (må ha PC-en balanserende på en stol og greier, og kravle rundt og jakte på HDMI-utganger etc) på den annen side, går langt for nye BBT episoder! Og de sa på nyhetene igår at det kan ta lang tid å få tilbake de kanalene på CD. Hørte på radioen at partene hadde begynt å snakke sammen, men på VG viste det seg at det kom ikke noe ut av det. Tvertimot, nå har Telenor kuttet alle "sine" reklamer i Discovery-kanalene. Og TVNorge fikk halvert sine seertall igår. Full krig det der, og vi forbrukere som gissel. Selv synes jeg at Telenor er den store skurken her, de sier de vil beskytte oss kunder mot uforholdsmessige prisøkninger - og ja da tror man på julenissen hvis man går på den der. Faktum er at prisøkningen blir ikke så stor pr hode (selvom totaløkningen blir oppimot 100 millioner pga mange abonnenter)  - men Telenor/CD kan ikke ta noen marginer på det. Tenker denne Discovery-prisøkningen ødelegger for CD budsjettmessig, de hadde sikkert tenkt å øke prisene selv i nærmeste fremtid, for å øke/vedlikeholde egen fortjeneste, men så blir det vrient hvis man må ha en prisøkning pga Discovery.

 

Takk, det var nyttig info! :)

Og ja, jeg er TV-slave! 

 

Veldig enig med deg. Ser folk er i harnisk over slemme Discovery som krever så mye penger, og CD er såååå snille som beskytter oss. Yeah, right. 
Vi har hatt CD siden vi flyttet i nytt hus for tre år siden, og de har økt prisen noe helt vanvittig på disse tre årene. Og nå på nyåret økte de igjen. Så jeg er enig med deg, de er bare redd for at dette kommer til å spise opp litt av overskuddet deres. Og om de så legger på 30 kroner i året, eller 3 kroner i mnd, så er det ikke der forbrukerne blir forbannet. De blir forbannet når de ikke får e BBT:gaah: og andre program de vil ha.

Og Dplay suger ræv. Kjøpte en mnd i går, og jeg er ikke imponert. Jeg vil kunne streame på tv uten å dille med kaber og greier, og jeg vil ikke se på pc. Dritt!
(jeg har en del andre ting jeg skulle sagt om CD, men jeg har da filter på, må vite:aww:)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Turb skrev:

Jeg er også sånn strikkeperfeksjonist - anbefaler en av tre, enten å gi de bort til noen som ikke ser feilen, fikse mønsteret med maskesting i etterkant om mulig eller rekke opp... Jeg orker ikke bruke ting jeg ser mine egne feil på... men jeg er rar sånn.

Jeg har strikket en runde med vrang for lite, det er det som er greia :P jeg satser dog på at jeg klarer å overleve feilen etterhvert :P 

----

ellers har vannkokeren min blitt en sånn derre bergenser.. Har ikke vett på å gi seg, og man må fysisk slå den av for at det skal bli stille.. 

Ender med at jeg må kjøpe ny :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Line skrev: Det hjelper når man bruker det, synes jeg. Men jeg ble så tørr i munnen av det, siden munnen ble delvis åpen, at det ble et nytt problem hehe

Hehe. Får håpe eg slipper det. ? Takk for svar!

Jeg har også brukt sånn biteskinne, beit så hardt i den at jeg bet på meg bittfeil og knakk skinna... Men det hjalp midlertidig før den tid altså, så verdt å forsøke. Jeg snorket mer med den i starten fordi det ble litt annerledes å puste...

Eg snorkar som eit lass tømmermenn heilt på eigen hand, det kan bli interessant. ?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, plutte skrev:

Eg snorkar som eit lass tømmermenn heilt på eigen hand, det kan bli interessant. ?

Kanskje du slutter, at det kansellerer ut hverandre :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, plutte skrev: Eg snorkar som eit lass tømmermenn heilt på eigen hand, det kan bli interessant. ?

Kanskje du slutter, at det kansellerer ut hverandre [emoji14] 

Kan vanskelig sjå for meg at det blir verre.? Krysser fingre!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Krutsi skrev:

Jeg bare sier det: det er ****** urutinert og vondt for en perfeksjonist at man er ferdig med et vottepar for å så oppdage at man har strikket feil i mønsteret.. :gaah: 

jeg er såååå -><- nærme å rekke opp, men det er litt teit, så jeg prøver å være overbærende.. Her jeg sitter, bitter, med sammenbittet tenner og håper vottene ikke passer :lol: 

Du kommer helt sikkert til å gå rundt og irritere deg grønn over den feilen... om du er som meg, da :aww:

7 minutter siden, Krutsi skrev:

ellers har vannkokeren min blitt en sånn derre bergenser.. Har ikke vett på å gi seg, og man må fysisk slå den av for at det skal bli stille.. 

Det er DET som er feilen ja, jeg har et par sånne :lol: 

Er jeg sliten i hodet mitt. Er inne i en litt vel kreativ periode kjenner jeg, og da kverner tankene rundt omkring hele tida, og det er jo bra det altså, jeg får jo gjort masse og sånt, men det er himla slitsomt... som i går da jeg var på tur med hundene og "skrev" flere mailer ifm jobb.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anette skrev:

Da har jeg ringt en sonis og sagt  "hei det er anette fra hundesonen" :P en vanlig samtale altså :blink:

Hundene var spinnville med stor S ikveld på trening, men nå er alle kaputt, så da kan jeg se på laggette dplay :lol: 

Blir det sheltie på hvemdetnåvar i familien? Utrolig søt hund, var nesten litt så jeg hadde lyst til å ringe på den selv, men så hoppet Pigg på meg og jeg tok til vettet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Siri skrev:

Du kommer helt sikkert til å gå rundt og irritere deg grønn over den feilen... om du er som meg, da :aww:

Det er DET som er feilen ja, jeg har et par sånne :lol: 

Er jeg sliten i hodet mitt. Er inne i en litt vel kreativ periode kjenner jeg, og da kverner tankene rundt omkring hele tida, og det er jo bra det altså, jeg får jo gjort masse og sånt, men det er himla slitsomt... som i går da jeg var på tur med hundene og "skrev" flere mailer ifm jobb.... 

Og ja, jeg satser mest på at vottene ikke passer :lol: 

og det kan da umulig være noe annen forklaring på at de vannkokeren aldri "holder kjeft" :lol: 

og du burde slutte å tenke.. Det er ganske digg når man kan bare sette på hjernedød TV og surre avgårde.. Dessverre skjer det ikke så alt for ofte :P for jeg tenker på alt for mye hele tiden, sjeldent noe viktig da :P 

nå for tiden har jeg en hangups på sofa :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Krutsi skrev:

Og ja, jeg satser mest på at vottene ikke passer :lol: 

Vi får krysse fingre for det da :lol: 

14 minutter siden, Krutsi skrev:

og det kan da umulig være noe annen forklaring på at de vannkokeren aldri "holder kjeft" :lol: 

Nei, du har nok helt rett :lol:

14 minutter siden, Krutsi skrev:

og du burde slutte å tenke.. Det er ganske digg når man kan bare sette på hjernedød TV og surre avgårde.. Dessverre skjer det ikke så alt for ofte :P for jeg tenker på alt for mye hele tiden, sjeldent noe viktig da :P 

Jeg sliter litt der altså... og jeg må bestemme meg skikkelig dersom jeg skal sette meg ned og bare glo på TV'n liksom... og nå kom jeg på at jeg kanskje skal svitsje over til TV Norge.. bare fordi jeg kan :lol:

14 minutter siden, Krutsi skrev:

nå for tiden har jeg en hangups på sofa :lol: 

Hahhahaa, jeg sliter også med litt hengups noen ganger, men har blitt litt flinkere til å glemme dem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Vi får krysse fingre for det da :lol: 

Nei, du har nok helt rett :lol:

Jeg sliter litt der altså... og jeg må bestemme meg skikkelig dersom jeg skal sette meg ned og bare glo på TV'n liksom... og nå kom jeg på at jeg kanskje skal svitsje over til TV Norge.. bare fordi jeg kan :lol:

Hahhahaa, jeg sliter også med litt hengups noen ganger, men har blitt litt flinkere til å glemme dem :D

Hahahaha mamma ringte meg i dag for å klage over at hun ikke hadde TVNorge.. Jeg lekte mega overrasket og sa at det var jo merkelig, for jeg hadde jo kanalen jeg :lol: 

hun syntes ikke jeg var noe festlig :P 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Turb skrev:

Blir det sheltie på hvemdetnåvar i familien? Utrolig søt hund, var nesten litt så jeg hadde lyst til å ringe på den selv, men så hoppet Pigg på meg og jeg tok til vettet...

skal ta med mamma dit til uka,så får vi se ;)

Hundene fikk fryst kong med boksmat i til midddag, effektivt! 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...