Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

13 minutter siden, Krutsi skrev:

Hahahaha mamma ringte meg i dag for å klage over at hun ikke hadde TVNorge.. Jeg lekte mega overrasket og sa at det var jo merkelig, for jeg hadde jo kanalen jeg :lol: 

hun syntes ikke jeg var noe festlig :P 

Kjempesnill datter altså :lol:. Nå har jeg akkurat sett på Olav Tufte... 

10 minutter siden, Raksha skrev:

Vannkokere som ikke holder kjeft skal kastes, de er brannfarlige og skumsle å ha i hus. Bergensere eller ei :lol: 

De er ikke så farlige når de står uten strøm... og man husker å slå av dem før de koker over :D 

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Jeg leste: Hahaaa, jeg sliter også med litt hengepupper noen ganger ...

OMG!!! :lol::lol::lol: Man kan si mye rart om meg altså, men jeg sliter IKKE med hengepupper :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

Guest Klematis

Haha. Jeg holdt på å finne fram klær til i morgen i klesskapet på soverommet, og det tok Bizi som at nå skal vi sove sammen, så hun spratt opp i senga og la seg på dyna. Hver gang jeg snudde meg så lå hun der og kikket på meg med de store, brune øynene sine med logrende hale og så ut som om hun så veldig fram til at jeg skulle komme å holde henne med selskap. Det er veldig stas å sove i senga, nemlig. Det er hyggelig å kunne glede små frøkner.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, JeanetteH skrev:

5 minutter og 30 sek på å tømme meg for halvliter. Det var vist helt på grensen så jeg må sitte 5 minutter ekstra. 5 min er vist grensen skjønte jeg på henne. Er vel litt fare for blodtrykksfall. 

image.thumb.jpeg.4be1904eb939dfba6664f34

Sånn skal jeg gjøre i morra! De var usikre på om de egentlige ville ha blodet mitt da, lurte på om jeg kanskje heller trengte det selv :aww: Så da kan jeg jo eventuelt gi plasma. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Krutsi skrev:

Ja, omtrent som bergensere :lol: 

:lol: 

15 minutter siden, Siri skrev:

 

De er ikke så farlige når de står uten strøm... og man husker å slå av dem før de koker over :D 

Mest redd for faren for tørrkoking og brann der, men *kremt* kanskje ikke alle som er like distré som meg og glemmer søtt og stadig at man skrur på vannkokern? :lol:  Det brukes flere ganger daglig her da. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har BBC Brit jeg, og der går Car Crash TV akkurat nå. Der er det en hel drøss med sånne som gir meg noia når jeg kjører blant folk :P 

--

I morgen skal vi øyelyse og få PL-sjekk på Ali, samt øyelyse Leah (hennes knær er alt sjekka :P ), jeg er litt usikker på om jeg gruer eller gleder meg til det. Det må jo være noe galt med en av dem, ikke sant? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Denne sofaen hadde Linni elsket http://www.finn.no/69357300

hvor stor fart får man ikke med en slik rundkjøring på stua liksom? 

 

Lite aktuelt sier no jeg :P 

Iblant skal man være glad hunder ikke har skjønt hele netthandel greia. 

Kom tilbake fra en dotur når jeg hadde med meg tolleren på jobb og fant han stående med labbene på tastaturet, når jeg hadde jaget ham ned så jeg at på pcn sto det PREMIUM HUNGARIAN STICKS... :o 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Monday, February 01, 2016 at 6:10 PM, Perfect Image skrev:

Jeg har masse H navn klart, men du er jo sær og har kule sammensetninger når det kommer til H sheltiene :D H blir her forhåpentlgivis Oliver X Amelie, og der skal jeg ha en som skal hete Hot Kiss, også skal hun hete Kiss og bo her :aww: Også skal jeg ha en hannhund som heter Perfect Image Hot Damn, Here I am og skal bo på for :lol: (noen som vil ha den forøvrig):lol:

Heeeey, jeg ønsker med egentlig en Haters Gonna Hate.. Litt usikker på hvordan vi skal få til det i planene men.. :ahappy:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde hundeeiere kunne være noen hårsåre jævler, men jeg forvillet meg inn på ei FB-side hvor en mor deler det hun synes er gode råd og "home-hacks" for andre med barn. Og hun får så mye kjeft og nedlatende kommentarer at jeg fikk helt vondt. Type, hun foreslo et system hvis du har eksempelvis tre barn at den eldste får en tusjprikk på nakkelappen, den mellomste to og den yngre tre - så vet du hvem som skal ha hvilke klær etter klesvask. Høres jo lurt ut, enkelt og gratis, oversiktlig og uforstyrrende. Men neida, dama angripes fordi hun åpenbart ikke kan kjenne sine barn godt nok og ta seg bra nok av dem fordi hun ikke vet hvem som har hvilke klær. Jeg forstår det om hun har en gutt på to og og ei jente på tolv, men kjære vene, har en jevnaldrende barn er det vel ikke så rart om en ikke helt vet til enhver tid om den Elsa-genseren tilhører Ben eller Dan?

Internett hadde vært en trivelig plass, hadde det ikke vært for alle idiotene som bruker det.

  • Like 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SFX skrev:

Jeg trodde hundeeiere kunne være noen hårsåre jævler, men jeg forvillet meg inn på ei FB-side hvor en mor deler det hun synes er gode råd og "home-hacks" for andre med barn. Og hun får så mye kjeft og nedlatende kommentarer at jeg fikk helt vondt. Type, hun foreslo et system hvis du har eksempelvis tre barn at den eldste får en tusjprikk på nakkelappen, den mellomste to og den yngre tre - så vet du hvem som skal ha hvilke klær etter klesvask. Høres jo lurt ut, enkelt og gratis, oversiktlig og uforstyrrende. Men neida, dama angripes fordi hun åpenbart ikke kan kjenne sine barn godt nok og ta seg bra nok av dem fordi hun ikke vet hvem som har hvilke klær. Jeg forstår det om hun har en gutt på to og og ei jente på tolv, men kjære vene, har en jevnaldrende barn er det vel ikke så rart om en ikke helt vet til enhver tid om den Elsa-genseren tilhører Ben eller Dan?

Internett hadde vært en trivelig plass, hadde det ikke vært for alle idiotene som bruker det.

*facepalm* Internett er fullt av slemme folk! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så lett å være tenåring alltid. Det må eg sei. Ble litt flau over Bizi på venterommet til dyreklinikken. Klarte ikke sitte i ro, peip hele tiden og tok helt av hver gang det dukka opp noe på fire bein. Timmy fremsto som svært veloppdragen der han satt helt stille og bare så seg rundt. Skulle ikke tro hun hadde vært utafor døra før. Det var nesten så jeg hadde lyst til å nevne at hun er 16 mnd altså...B-) Veterinæren bare gliste,for hun oppførte seg som en drøm når vi kom inn til han,hoppa frivillig opp på bordet og satt forventningsfull og venta på sprøyta som hun trodde var en kjempestor godbit. 

Jaja. Begge fikk helsesjekk,og veterinæren var patellakirurg og derfor nevnte jeg beinet til Timmy. Han kjente derfor på beina,og synes det virka ganske bra. Og alt annet var meget bra sa han,så da er det bare velstand med helsa på begge to i dag.

Jeg forstår deg sååå godt!

Jeg har en som er sånn alltid, om vi er i byn og han ser en annen hund, hos veterinæren eller også none ganger om han er med i bilen og ett menneske går forbi uten at han får hilse på..

Ikke går det an å få han til å slutte med å pipe heller [emoji23] unghund er kooooos![emoji14]

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, SFX skrev:

Jeg trodde hundeeiere kunne være noen hårsåre jævler, men jeg forvillet meg inn på ei FB-side hvor en mor deler det hun synes er gode råd og "home-hacks" for andre med barn. Og hun får så mye kjeft og nedlatende kommentarer at jeg fikk helt vondt. Type, hun foreslo et system hvis du har eksempelvis tre barn at den eldste får en tusjprikk på nakkelappen, den mellomste to og den yngre tre - så vet du hvem som skal ha hvilke klær etter klesvask. Høres jo lurt ut, enkelt og gratis, oversiktlig og uforstyrrende. Men neida, dama angripes fordi hun åpenbart ikke kan kjenne sine barn godt nok og ta seg bra nok av dem fordi hun ikke vet hvem som har hvilke klær. Jeg forstår det om hun har en gutt på to og og ei jente på tolv, men kjære vene, har en jevnaldrende barn er det vel ikke så rart om en ikke helt vet til enhver tid om den Elsa-genseren tilhører Ben eller Dan?

Internett hadde vært en trivelig plass, hadde det ikke vært for alle idiotene som bruker det.

Jeg styrer laaangt unna sånne mammasteder på Internett. Folk er jo klin gærne jo.  Og de avler prinser og prinsesser,  jeg har heldigvis avlet en god gammeldags rønner.  

Men noen ganger er jeg allikevel lei hele ungen og prøver å tvinge han til å se på tv eller spille playstation. 

Sånt kan man ikke si på sånne steder ,  selv om det aner meg at jeg er en helt normal mor :P 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sånn passe lei av at værgudane ikkje kan bestemme seg. Først ei helg med enormt mykje snø, for så at plaskregnet kom. Over til delvis sludd og regn, og i går kveld kom frosten og gjorde alt såpeglatt. Mens no snør det tett, igjen :gaah:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis
4 timer siden, Cattn skrev:

Jeg forstår deg sååå godt!

Jeg har en som er sånn alltid, om vi er i byn og han ser en annen hund, hos veterinæren eller også none ganger om han er med i bilen og ett menneske går forbi uten at han får hilse på..

Ikke går det an å få han til å slutte med å pipe heller emoji23.png unghund er kooooos!emoji14.png

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Ja kjempestas når de koker i hodet og ingenting når inn!? Jeg så for meg at de andre på venterommet tenkte sitt om både hund og eier...artig ja. Jaja,godt hun er så søt og god ellers! Spennende å se hvordan de blir med alderen :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg og dixi levert barnet i barnehagen.. Hun begynner nesten å trives litt for godt med jobben som trekkhund, for hun får bare mer og mer fart.. Og det hjelper jo ikke på bekkenløsningen :P og det er jo litt slemt å kjefte på henne også fordi hun trekker :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Raksha skrev:

Mest redd for faren for tørrkoking og brann der, men *kremt* kanskje ikke alle som er like distré som meg og glemmer søtt og stadig at man skrur på vannkokern? :lol:  Det brukes flere ganger daglig her da. 

Det skal vel sies at den vannkoker'n ikke går HVER dag her... ikke hver uke heller for den saks skyld :aww:

8 timer siden, Line skrev:

Den der hadde ikke kommet inn her om jeg så fikk betalt for å ta imot den :P 

Jeg synes den var langt penere enn mye annet ræl som kalles sofa og selges for dyre dommer :P 

7 timer siden, SFX skrev:

Internett hadde vært en trivelig plass, hadde det ikke vært for alle idiotene som bruker det.

Det er alle idiotene som gjør internett til et underholdende sted :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe spesielt med dagen i dag?  

Da jeg kjørte til barnehagen var det nesten ikke biler jo! Pleier være mye trafikk i byen på den tida, og nesten umulig å komme ut i ene rundkjøringa her. Nå var det bare å kjøre rett ut, nesten ikke en bil! Så, hva har jeg gått glipp av? Har fri fra skolen i dag da, men vet ikke hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Wednesday skrev:

Er det noe spesielt med dagen i dag?  

Da jeg kjørte til barnehagen var det nesten ikke biler jo! Pleier være mye trafikk i byen på den tida, og nesten umulig å komme ut i ene rundkjøringa her. Nå var det bare å kjøre rett ut, nesten ikke en bil! Så, hva har jeg gått glipp av? Har fri fra skolen i dag da, men vet ikke hvorfor.

Har aldri merket meg med denne datoen selv, og det virker ikke som noe voldsomt spesielt for dagen i dag heller :P

https://no.wikipedia.org/wiki/3._februar selv om verdens første kommersielle ostefabrikk jo er litt tøft :teehe: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aslan skrev:

Har aldri merket meg med denne datoen selv, og det virker ikke som noe voldsomt spesielt for dagen i dag heller :P

https://no.wikipedia.org/wiki/3._februar selv om verdens første kommersielle ostefabrikk jo er litt tøft :teehe: 

 

Akkurat nå, Lillekrapyl skrev:

Tror ikke det er noe spesielt idag

Da er det bare veldig rart! Og ganske creepy :teehe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...