Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

Guest *Kat84*

Våknet tett og fæl i dag. :hmm: Så da ble det ikke noe møte med regnskapsfører og diskusjon rundt muligheter. 

Får heller starte med å lage et dokument til å ha med til banken i tilfellet jeg skulle bestemt meg for å prøve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

Er det noe spesielt med dagen i dag?  

Da jeg kjørte til barnehagen var det nesten ikke biler jo! Pleier være mye trafikk i byen på den tida, og nesten umulig å komme ut i ene rundkjøringa her. Nå var det bare å kjøre rett ut, nesten ikke en bil! Så, hva har jeg gått glipp av? Har fri fra skolen i dag da, men vet ikke hvorfor.

Vi får sola tilbake i dag/morra. Hvorfor dere skal feire det aner jeg ikke [emoji2]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Krutsi skrev:

image.thumb.jpeg.04f3e7a8f83ed9f7ceff46b

og slik skulle de egentlig bli:

image.thumb.png.bfdfefb0977ccdf52233cb78

De ligna jo litt i  hvert fall :D 

Nå er jeg kjempesulten... havregrøt m rosiner til frokost metter ikke så veldig lenge, egentlig. Kanskje jeg kan spise en pære før lunch... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Siri skrev: :lol::lol: Jeg synes dette krever bilde... :aww: 

image.thumb.jpeg.04f3e7a8f83ed9f7ceff46b04ff59d0a.jpeg

og slik skulle de egentlig bli:

image.thumb.png.bfdfefb0977ccdf52233cb7814e4cd19.png

Chill. Ingen andre enn deg blir noensinne å merke den feilen. Og rent funksjonelt er det ikke noe du merker.

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Siri skrev:

De ligna jo litt i  hvert fall :D 

Nå er jeg kjempesulten... havregrøt m rosiner til frokost metter ikke så veldig lenge, egentlig. Kanskje jeg kan spise en pære før lunch... 

Bare så vidt de lignet ja :aww: 

Akkurat nå, Tekopp skrev:

Chill. Ingen andre enn deg blir noensinne å merke den feilen. Og rent funksjonelt er det ikke noe du merker.

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Jeg vet jo det.. Det er jo det fornuften prøver å fortelle den hormonelle perfeksjonisten :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Siri skrev: De ligna jo litt i  hvert fall [emoji3] 

Nå er jeg kjempesulten... havregrøt m rosiner til frokost metter ikke så veldig lenge, egentlig. Kanskje jeg kan spise en pære før lunch... 

Bare så vidt de lignet ja :aww: 
Akkurat nå, Tekopp skrev: Chill. Ingen andre enn deg blir noensinne å merke den feilen. Og rent funksjonelt er det ikke noe du merker.

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Jeg vet jo det.. Det er jo det fornuften prøver å fortelle den hormonelle perfeksjonisten[emoji38]

Gi henne en bolle og slapp av [emoji6]

Dvs, perfeksjonisten. Fornuften liker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere? Jeg føler meg så sinnsykt snill for tiden at jeg nesten vurderer å anskaffe hundesenger til hundene mine på rommet sitt istedenfor tepper.. 

Det er faktisk sånn at jeg vurderer å gå ned i kjelleren for å hente ei seng til for å ha på stua.. 

Det må bare bety at de begynner å bli voksne når jeg begynner å bli glad i de :P:aww: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GUD så sulten, og fortsatt en time til jeg kan spise... Ett rugsprø med en halv tomat og en kvart avokado var visst ikke nok mat til frokost, gitt. :aww: Det visste jeg vel egentlig, men så tenkte jeg at jaja, det får være klokken-11-Tinkie sitt problem. Damn. :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
21 minutter siden, Krutsi skrev:

image.thumb.jpeg.04f3e7a8f83ed9f7ceff46b

og slik skulle de egentlig bli:

image.thumb.png.bfdfefb0977ccdf52233cb78

Jeg ser ikke helt hva som er så veldig feil der jeg...? 

Men så er jeg ikke disponert for disse huslige syklene og håndarbeid heller da :P 

Syntes det ble fint jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Krutsi skrev:

image.thumb.jpeg.04f3e7a8f83ed9f7ceff46b

og slik skulle de egentlig bli:

image.thumb.png.bfdfefb0977ccdf52233cb78

Så lenge du har begge med en rad vrang tror jeg du venner deg til det. En av hver hadde vært døden i bøtta :P PS de ble skikkelig fine :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, *Kat84* skrev:

Jeg ser ikke helt hva som er så veldig feil der jeg...? 

Men så er jeg ikke disponert for disse huslige syklene og håndarbeid heller da :P 

Syntes det ble fint jeg :) 

På håndleddet på mine er det ei rille, men det skal være to :P 

Akkurat nå, Turb skrev:

Så lenge du har begge med en rad vrang tror jeg du venner deg til det. En av hver hadde vært døden i bøtta :P PS de ble skikkelig fine :D 

Begge er like feil ja :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært litt fram og tilbake med sommerjobbinga i år fordi jeg har vært litt usikker på hvor jeg skal bo/hva jeg skal gjøre med livet mitt/osv. Så sjefen min har ansatt fire nye sommerhjelper, som er det de har budsjett til. I går sendte jeg en e-post og sa at jeg kan jobbe store deler av sommeren hvis det fremdeles er behov for meg. Og de har visst rotet litt rundt i budsjettene så jeg kan få jobbe noen uker, og ikke bare det, jeg skal få ansvar for opplæring av de nye sommervikarene og være deres førsteperson de går til med spørsmål. Det er altså SÅ gøy å føle seg ettertraktet og få tillit til å ha et såpass viktig ansvar! (Riktig opplæring er viktig, det er snakk om å gi korrekt og rettferdig saksbehandling til noen hundretalls håpefulle søkere mens det er fryktelig hektisk og stort trøkk på jobb.) Nå ble jeg glad! :) 

  • Like 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Krutsi skrev:

Bare så vidt de lignet ja :aww: 

Ja... de var jo brune, de på eksempelbildet var jo røde :aww: 

49 minutter siden, Krutsi skrev:

Vet dere? Jeg føler meg så sinnsykt snill for tiden at jeg nesten vurderer å anskaffe hundesenger til hundene mine på rommet sitt istedenfor tepper.. 

Det er faktisk sånn at jeg vurderer å gå ned i kjelleren for å hente ei seng til for å ha på stua.. 

Det må bare bety at de begynner å bli voksne når jeg begynner å bli glad i de :P:aww: 

Nope... beklager å skuffe deg. Det betyr bare at du begynner å bli soft.... veldig soft :D:P 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig BBT som alle vil se?

 

Og vil dere vite noe trist? I romjulen begynte jeg på Osterkofta. Jeg var nøye, strikket prøvelapp og målte og styra på meg sjæl, og fant riktig størrelse. Og tror dere ikke den er alt for stor? Altså, tilnærmet to størrelser når jeg tar den på :( Jeg ble så lei meg i går da jeg var ferdig med den og prøvde den på :( Det gjør ikke noe om kofter er litt romslige, men når de ser ut som en sekk på er det bare å gi opp :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Krutsi skrev:

Begge er like feil ja :lol: 

Men da er det helt greit, hvis du hadde hatt en av hver hadde jeg også rekket opp, tror jeg :lol::lol: 

 

Mat inntatt, og jeg er klar for å begynne med retting! Nesten. Problemet er bare at jeg har  lyst på sjokoladenøtter... Men det er jo enda mer kaloririkt enn vanlig sjokolade, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :ike:  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Annegru skrev:

Hva er egentlig BBT som alle vil se?

 

Og vil dere vite noe trist? I romjulen begynte jeg på Osterkofta. Jeg var nøye, strikket prøvelapp og målte og styra på meg sjæl, og fant riktig størrelse. Og tror dere ikke den er alt for stor? Altså, tilnærmet to størrelser når jeg tar den på :( Jeg ble så lei meg i går da jeg var ferdig med den og prøvde den på :( Det gjør ikke noe om kofter er litt romslige, men når de ser ut som en sekk på er det bare å gi opp :(

Jeg var ferdig med nordkappkofta i høst - bare å klippe opp og strikke knappestolper og hals - strikket størrelse XL, den var passe stor til min 12 år gamle niese... skitmye jobb og miniatyrkofte - skjønner ikke for når jeg måler har jeg 1 maske mindre enn strikkefastheten bare og jeg strikket xl for å få den litt stor - etter mål er den small... :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Annegru skrev:

Hva er egentlig BBT som alle vil se?

*Hviske lettet noe om at det er godt det ikke er bare meg som lurer....*

2 minutter siden, Annegru skrev:

Og vil dere vite noe trist? I romjulen begynte jeg på Osterkofta. Jeg var nøye, strikket prøvelapp og målte og styra på meg sjæl, og fant riktig størrelse. Og tror dere ikke den er alt for stor? Altså, tilnærmet to størrelser når jeg tar den på :( Jeg ble så lei meg i går da jeg var ferdig med den og prøvde den på :( Det gjør ikke noe om kofter er litt romslige, men når de ser ut som en sekk på er det bare å gi opp :(

Vaske den på litt varmt vann - og tromle godt? :whistle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Turb skrev:
Akkurat nå, Turb skrev:

Jeg var ferdig med nordkappkofta i høst - bare å klippe opp og strikke knappestolper og hals - strikket størrelse XL, den var passe stor til min 12 år gamle niese... skitmye jobb og miniatyrkofte - skjønner ikke for når jeg måler har jeg 1 maske mindre enn strikkefastheten bare og jeg strikket xl for å få den litt stor - etter mål er den small... :( 

Du har min dypeste medfølese! :(
jeg har egentlig erfaring med at oppskriftene i Kofteboken (i alle fall i den første av dem) har vært greie i forhold til størrelser, men tydeligvis ikke :(
 

Akkurat nå, Siri skrev:

*Hviske lettet noe om at det er godt det ikke er bare meg som lurer....*

Vaske den på litt varmt vann - og tromle godt? :whistle: 

Å, jeg tør ikke det. For det er sånn ubehandlet garn, så jeg er redd den enten vil tove alt for mye eller bli veldig, veldig stygg, og da er jeg jo like langt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...