Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Januar


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

Jeg får lyst til å lage en hel haug med potesokker som jeg kan dele ut til alle hundeeiere i Frognerparken. Det var en del som haltet nå, ja. :hmm: 

Kuro dør på seg av å få på potesokker. Men han er veldig søt med dem på, selv om det blir litt glatt. Og på den lyse siden er det vanskelig å tisse, så han tisser ikke oftere enn han må og tømmer seg heller skikkelig hver gang. 

I tillegg synes alle jentene vi går forbi, at han er  søt der han kommer med "skoene" sine. :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk 5 på eksamen!  5!    

Sonen, hils på Lyn!  

Møtte en rosa goldendoodle på tur i dag. Den hadde tygget hull i en tube med konditorfarge, og husets femten år gamle datter hadde tatt ham i dusjen for å få det av. Men det kom ikke av, det bare ble

Posted Images

I mitt neste liv skal jeg bli superorganisert, minimalistisk, ha støv på hjernen, aldri utsette ting og ikke minst; være frisk. :aww:  I resten av dette livet så blir det skippertak når jeg orker og panikkrydding før det kommer folk. :aww: 

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tonje skrev:

Joda, til våren så :P 

Jeg ble så sugen på noe godt, men siden jeg ikke får lov av fremtidige meg til å spise snop i hverdagene så bakte jeg grove scones. Det blir godt det også!

Hvis jeg er heldig. :P

Droppa beitetur i det hele og store, orket ikke base rundt i så mye snø kjente jeg så ble bare en tur langs veien. Bris var forøvrig sånn passe fortvilet, for hvor skal finere små frøkner bæsje når snøen når dem til ryggen liksom? Langs veien var visst rimelig uaktuelt, og hun leita og leita for å finne et sted det gikk an å gjøre fra seg uten å få snø langt oppi ... Ja. Flaks for henne at han som har brøyta har kjørt ned snøen på et lite område i enden av en vei her (litt utpå en åker). Der gikk det nemlig til nød an å sette seg ned. :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en merkelig, men veldig hyggelig telefon fra en gammel mann i Finnsnes.
Han lurte på nå jeg hadde sheltievalper til salgs? Lurer veldig på hvor han fant meg og telefonnummeret mitt?
Han påstod han hadde sett på på "internettet", men jeg aner ikke hvor det kan ha vært?
Joda, jeg har sheltie, jeg har godkjent kennelnavn, men ingen valper, ingen drektige tisper og jeg har da aldri nevnt noe om det på nett? Og i allefall ikke sammen med telefonnr mitt?

Jaujau, han var veldig hyggelig, og jeg fikk tipset han hvor han kunne starte for å finne oppdrettere som faktisk har valper:ahappy:

 

Dere får sende litt skjøgestøv til denne, så hun faktisk vil ha mannfolk på neste løpetid:getlost: *mumle noe om snerpete tispeskinn*
12438993_951544048234079_729841750641690

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Raksha skrev:

I mitt neste liv skal jeg bli superorganisert, minimalistisk, ha støv på hjernen, aldri utsette ting og ikke minst; være frisk. :aww:  I resten av dette livet så blir det skippertak når jeg orker og panikkrydding før det kommer folk. :aww: 

Jeg venter stadig på at det skal skje her, at jeg skal bli huslig og flink når jeg blir stor.. Det skjedde ikke når jeg ble samboer, ikke av å kjøpe hus, og enn så lenge har ikke graviditet hjulpet heller. Eller litt, men ikke mye :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste Harry Potter på senga og sovna selvfølgelig av!

Er sikkert noe ubalanse i kroppen men i det jeg leste Harry Potter sitt øyeblikk der han fant ut hvem Professor Slur var, etter valgsermonien, kom både latter og tårer ?

Har vel lest HP 6 ganger tidligere men blir jo aldri lei! Filmene blir man fort lei, men ikke bøkerne!

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Aslan skrev:

Jeg venter stadig på at det skal skje her, at jeg skal bli huslig og flink når jeg blir stor.. Det skjedde ikke når jeg ble samboer, ikke av å kjøpe hus, og enn så lenge har ikke graviditet hjulpet heller. Eller litt, men ikke mye :lol: 

Få barn er faktisk det eneste som har funka sånn nogen lunde over tid her :lol:  Bli samboer hjalp til jeg ble gravid og lå på sofaen, senga eller hang over do i 8 mnd. Men med barn i hus så må man liksom holde litt standard, men som sagt, mitt neste liv... :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

Få barn er faktisk det eneste som har funka sånn nogen lunde over tid her :lol:  Bli samboer hjalp til jeg ble gravid og lå på sofaen, senga eller hang over do i 8 mnd. Men med barn i hus så må man liksom holde litt standard, men som sagt, mitt neste liv... :lol: 

Oh, da er det kanskje håp :teehe: mamma ble ryddig som voksen, så gleder meg til jeg og blir voksen :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aslan skrev:

Oh, da er det kanskje håp :teehe: mamma ble ryddig som voksen, så gleder meg til jeg og blir voksen :aww: 

:lol: ! Mamma var ryddig da vi var små, så ble det borte noen år for så å ha kommet sånn relativt tilbake. Men hun rydder fader meg konstant da. :o Noe så ineffektivt har jeg aldri vært borti. :o  

 

Når blir man voksen? Jeg har mann (ok, samboer) barn, hunder, bil, katter, hester, kaniner, gård med tilhørende sæter (ok, den er strengt tatt gubbens *fnis*)... Mangler lappen og ekteskap, kanskje det som skal til? 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

:lol: ! Mamma var ryddig da vi var små, så ble det borte noen år for så å ha kommet sånn relativt tilbake. Men hun rydder fader meg konstant da. :o Noe så ineffektivt har jeg aldri vært borti. :o  

 

Når blir man voksen? Jeg har mann (ok, samboer) barn, hunder, bil, katter, hester, kaniner, gård med tilhørende sæter (ok, den er strengt tatt gubbens *fnis*)... Mangler lappen og ekteskap, kanskje det som skal til? 

Haha!

Ja, det lurer jeg og på.. Vi har hus (tomannsbolig), stasjonsvogn, hund og baby på vei.. Og lappen, fast jobb.. Men vi er bare forlova og samboere, ikke gift! That's it! Er nok ekteskap vi begge mangler :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aslan skrev:

Haha!

Ja, det lurer jeg og på.. Vi har hus (tomannsbolig), stasjonsvogn, hund og baby på vei.. Og lappen, fast jobb.. Men vi er bare forlova og samboere, ikke gift! That's it! Er nok ekteskap vi begge mangler :aww: 

Ekteskap, der har vi mangelen! :D:lol: Tro om det funker som frieri til Bonden "atte du? vi må gifte oss, jeg vil bli voksen :aww: " 

 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

Ekteskap, der har vi mangelen! :D:lol: Tro om det funker som frieri til Bonden "atte du? vi må gifte oss, jeg vil bli voksen :aww: " 

 

:lol: Godt vi fant svaret :aww: 

Haha! Og kanskje det var derfor samboer fridde til meg? I håp om at jeg skulle bli voksen? :lol: Fanken :getlost: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aslan skrev:

:lol: Godt vi fant svaret :aww: 

Haha! Og kanskje det var derfor samboer fridde til meg? I håp om at jeg skulle bli voksen? :lol: Fanken :getlost: 

:lol: ! spør! Jeg bare mååå vite ! :lol:

Min kjære er for treig til å spørre om sånt, så vil jeg ha ring på fingern så må jeg nok kjøpe og fri selv :aww::lol: Godt han er søt... 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Raksha skrev:

:lol: ! spør! Jeg bare mååå vite ! :lol:

Min kjære er for treig til å spørre om sånt, så vil jeg ha ring på fingern så må jeg nok kjøpe og fri selv :aww::lol: Godt han er søt... 

 

Skuddårsdagen er vel sånn tradisjonelt dagen kvinner frir visstnok, og det er jo i år, så kjør på! :P 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aslan skrev: Haha!

Ja, det lurer jeg og på.. Vi har hus (tomannsbolig), stasjonsvogn, hund og baby på vei.. Og lappen, fast jobb.. Men vi er bare forlova og samboere, ikke gift! That's it! Er nok ekteskap vi begge mangler :aww: 

Ekteskap, der har vi mangelen! [emoji3][emoji38] Tro om det funker som frieri til Bonden "atte du? vi må gifte oss, jeg vil bli voksen :aww: " 

 

Er skuddår i år, med dagen da kvinnfolk "kan" fri [emoji6] (vurderer faktisk det selv...).

Måtte ha starthjelp på bilen, og selv de proffe slet. Håper kondensfjerner i dieselen blir å hjelpe i morra tidlig.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Akkurat nå, mokken skrev:

.....tikker det inn start nr til helgens stevne. Certjakt uten trening, det blir sikkert knallbra.... :lol:

Det er når en minst venter det at det går knallbra! :D Masse lykke til! (Litt sjalu siden vi ikke har stevne i distriktet før i juni bare..)

Noen som kunne tenkt seg å lese over en kort tekst om hund for meg i morgen ettermiddag? Trenger bare noen til å se over at det er greit og forståelig. Betaler med masse god karma/hundelufting/hva enn jeg kan brukes til :ahappy: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...