Gå til innhold
Hundesonen.no

flinkbisk.no (kjøp pakke for 99kr, få verdi for 400kr?)


Gjest
 Share

Recommended Posts

Vi fikk pakkene i dag. De hang på postkassen slik som på bildet @Ozzy la ut. Litt teit, for det sto i meldingen jeg fikk på tlf at den fakstisk var lagt på dørmatta, men greit nok det da. Vi var tidlig oppe i dag, så fikk tatt den opp omtrent med en gang den kom. Meldingen kom dog ganske lenge etter at pakkene var hengt på postkassen.

Jeg sendte mail til den nå nettopp om å få avslutte abonnementet, og ba om bekreftelse på at det ble avsluttet, så får vi se når jeg får svar. Der synes jeg DoggieBag er bedre, der kan man fryse abonnementet på nettet og får en bekreftelsesmail på rett etterpå.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 205
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nico klarte å få fram et lite pip etter å ha strevd i en halvtime. Han skvatt så mye at han kastet leken i ansiktet mitt og løp til andre enden av stua  

Hørt at folk ikke er så imponert over innholdet i pakkene... Men 99kr er det nok verdt   Skjønner ikke helt greia med slike pakker, er jo billigere og morsommere å bestemme hva man skal

Akkurat. Selskapet sender med Post Nord. Som ikke leverer i Dagali at all. Fikk hentemelding nå, det er over en time å kjøre til det postkontoret. Bra mamma kjører forbi der i idag. Jesus. Avbestiller

Posted Images

Mine er snart spist opp :lol: De elsker alt! Skulle vært en god del mer for fullpris da, men helt kurrant innhold for en hundrelapp. 

 

Fikk forøvrig bekreftelse på oppsigelse av abonnementet. Så da regner jeg med alt skal være i orden der. Må bare få regningen først da. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jeas_89 skrev:

Er det noen som har fått tilbakemelding når de har sagt opp abonnementet?? Skrev tydelig i mailen at jeg ville ha bekreftelse tilbake, men har ikke hørt noe... :hmm:

jeg fikk i går, tok noen dager å få svar

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk forrige mnd pakke, og kan ikke si meg imponert. Den hang på postkassa vår, rett ved veien i et boligområdet, så her kunne hvem som helst tatt den. Sånn sett også skuffet over innholdet; det var helt ok men ikke noe jeg ville betalt 300 kr for. Jeg personlig ønsker ikke bæsjeposer i slike pakker - ja det er noe man trenger selvsagt, men jeg syns bare det er mer spennende å få andre ting enn akkurat det for dte føler jeg at jeg fint kan dra ut å handle for selv. Ville mye heller byttet det ut med noe godbiter eller noe. Så for 99 kr var jo det absolutt ikke gærent da, men jeg avbestilte også med en gang etter jeg fikk pakken. Tok litt tid før jeg fikk svar men fikk det til slutt.

Jeg vil jo også tro at prisen på pakkene er som de er fordi fraktprisen inngår i dem, ergo koster selve tinga mindre enn pakken, men så legger man på prisen så kanskje man sparer på det på den måten liksom. Nei enn så lenge er jeg mest fornøyd med Doggiebag selv om jeg for øyeblikket ikke har mulighet til å ha dem dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tempus skrev:

Når er betalingsfristen? Vi har dratt bort i jula så håper ikke den er før vi kommer hjem igjen..

Den var et stykke uti Januar mener jeg å huske :)

Dere som er så forferdet over at pakken hang på postkassa, har dere lås på kassa deres?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...