Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Desember


Guest Belgerpia
 Share

Recommended Posts

6 minutter siden, JeanetteH skrev:

...har Murre opplevd sin første snø. Og for en fantastisk reaksjon. :lol: hun har løpt og løpt i Hagen og prøvd hoppe etter snøen opp i luften for å fange snøfnugg. Veldig søt. 

Gullefnutt og snøfnugg :lol:. Kanskje hun må hete Gullefnugg egentlig... :aww:. Jeg vet - jeg er kjempemorsom... :D 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Herregud!  Dere vet den eksamenskarakteren jeg fikk, som var midlertidig? Vel, jeg har fått den endelige: Jeg fikk A!!!!!!!!!!!

Jeg må legge det ut her også Min lille Nora er mestvinnende berner sennenhund tispe i Norge i 2015

Oh, forresten så sendte jeg inn dette bildet av Nora og meg til konkurransen "Jakten på kjæledyret" for noen uker siden, og i forige uke fikk jeg telefon om at jeg hadde fått andreplassen og vunnet 1

Posted Images

Akkurat nå, Siri skrev:

Gullefnutt og snøfnugg :lol:. Kanskje hun må hete Gullefnugg egentlig... :aww:. Jeg vet - jeg er kjempemorsom... :D 

:lol: fortsatt bare dere som kallet henne for det. Eller nei, når hun tisset i sengen så het hun ***** gullefnutt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugh, jeg må få pakket ut mer av tingene mine, for jeg finner ikke pillene mine. Jaja, det er også hjelp i å sitte med en kopp kakao med krem i en hånd, en valp i den andre armen, og en voksen over føttene.

Nå skal jeg få opp litt mer varme i heimen, sette på ei klesvask, gå tur med hundene i "snøen", og finne ut hvor jeg skal sette trimmebordet før dagens dyst med pelsstell. Jeg står ikke med blåseren ved siden av juletreet, så teit er jeg ikke.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, JeanetteH skrev:

:lol: fortsatt bare dere som kallet henne for det. Eller nei, når hun tisset i sengen så het hun ***** gullefnutt... 

Bare innrøm det - du elsker navnet :lol:
Nei, nå er det et par hunder som skal få seg en vask og børsting her.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, stormen løyet ikke, så da blir det laaaange veien om Sørlandet på vei fra vest til øst i dag :getlost: Jaja. Fint langs kysten og. Har liksom ikke piggdekk eller firhjulstrekk så kolonnekjøring over Hardangervidda frister heller ikke (er ikke ofte Hardangervidda er åpen når Haukeli er stengt!).

Men dere som bor i Jessheim-området, kommer det snø altså? Woho :jump: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Aslan skrev:

Jaaaaa :D da skal Thorvaldsen få base masse :D 

foreløpig snør det tett :)

 

Valpis har vært ute og lekt litt også ser vi på andre film idag - fordi det er søndag :aww: vi orket ikke dra å trene i kulda så vi tok innedag :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti så kaldt! Er med typen og kompiser på skytebanen, men måtte gi opp og trekke inn i bilen med varme på. Når jeg begynte å miste følelsen i tærne.. gøy å prøve å skyte litt hvertfall ? vil absolutt prøve mer. Når det ikke er tosifra minusgrader ?

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ut og kjøre i dag, men jeg tror jeg utsetter der..... til jeg er sikker på at brøytebilene har kontroll :aww: Heldigvis ingenting som må skje til et bestemt tidspunkt, for jeg foretrekker å gå ut når snøen kommer nedover og ikke bortover :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det laver ned jo! Nesten 2 timer ute i snøværet, det var ikke trivelig når vi gikk med blåsten mot oss, men når vi fikk den i ryggen var det trivelig :D Lekt gjemsel med jentene og, også har jeg innsett at ingen av dem er redningshundmateriale :P Nå loker vi rundt i stilongs, mens julens første vaksemaskin er satt på, jeg skal muligens vaske badet etterpå og, C var så flink å støvsuge igår så det slipper jeg idag :D Vaske sengetøy og sofa i morra, så det er reint når vi kommer hjem fra hytta på nyåret, vi drar ikke før tirsdag da, men jeg har ikke tid til å vaske det den dagen.

Og der var godteskålen på bordet igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snør her også. Cita gikk helt i barndommen og begynte å leke med Tia. De to leker nesten aldri sammen :heart: 

Jeg burde forøvrig vært på Jula og kjøpt kompostbinger, men jeg hater å kjøre i snø. Derfor tror jeg at jeg venter til A våkner etter nattevakt, og sender han avgårde i stedet. 

 

Pim i dag. Ser ikke mye ut som en nordisk utstillingschampion lengre, og den elegante basenjien ble lagt igjen for mange uker siden :P  Dag 63 fra første parring i dag. 

1935634_10153810863221303_71816699870679

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Benedicte skrev:

Snør her også. Cita gikk helt i barndommen og begynte å leke med Tia. De to leker nesten aldri sammen :heart: 

Jeg burde forøvrig vært på Jula og kjøpt kompostbinger, men jeg hater å kjøre i snø. Derfor tror jeg at jeg venter til A våkner etter nattevakt, og sender han avgårde i stedet. 

 

Pim i dag. Ser ikke mye ut som en nordisk utstillingschampion lengre, og den elegante basenjien ble lagt igjen for mange uker siden :P  Dag 63 fra første parring i dag. 

1935634_10153810863221303_71816699870679

Det er søndag i dag :whistle: 

haha, det blikket til Pim altså! :lol: "Kan noen please redde meg?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har plassert vofs hos min mor, far og søster, jeg. De ville veldig gjerne ha ham med på tur, og jeg ville veldig gjerne vaske litt hjemme, lese bok og sove på sofaen. Bra deal :) Om en time stikker jeg bort dit og spiser middag og koser meg hos dem. Synes det også er en bra deal - trekke seg tilbake i egen heim når jeg har lyst, få middag, ettermiddagskaffe og familiehygge når jeg har lyst til det. :) De er veldig greie sånn!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så det er sakt, jeg sitter ikke i bilen uten vinterdekk.....  Jeg er ikke dum heller. :P 
Stort sett så sitter jeg kun på med søsteren min, iom vi er daglig i stallen. Og hennes bil har piggdekk. Så no worries. Jeg har sakt klart i fra om hva jeg synes om hele dekk greia til sambo. 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snø var visstnok dritgøy i følge Sjef. Båndtrening har han ikke hørt om ser det ut som, og å IKKE gå rett foran meg... Næh, har ikke det vært lov alltid da? :P 

Aragon er så voksen og "seriøs" av seg at han holder seg tett på beina mine uansett. Strupen tåler ikke så mye anstrengelser eller kulde heller før den kollapser, så han har måttet sitte på armen og slappe av og få litt varme i seg igjen etter han smakte på en liten snøball jeg trilla til ham :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Snoffe skrev:

Har noen av dere kjøpt servise fra Firkløveren? Bare fortell litt om hvordan du opplevde å handle fra dem.

Ser de har noen prøvepakker som jeg vurderer litt å skaffe for å se om jeg liker de.

Jeg har Åsas jul og er veldig fornøyd med alt egentlig :) De kan være litt masete når du har avsluttet "abbonementet" men det er bare å si ifra at du ikke er interresert mer så slutter de å ringe :) Eneste er at det kan ta litt tid fra du bestiller (utenfor abbonementet) før du får det.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Stine skrev:

Jeg har Åsas jul og er veldig fornøyd med alt egentlig :) De kan være litt masete når du har avsluttet "abbonementet" men det er bare å si ifra at du ikke er interresert mer så slutter de å ringe :) Eneste er at det kan ta litt tid fra du bestiller (utenfor abbonementet) før du får det.

Har sett det er flere som sier at de maser litt.. 

Akkurat nå gjør det ingen ting hvis det tar litt tid :P har et år på å fikse juleservise og så lang tid jeg vil på det andre :P 

Vurderer Åsas jul og Celebration :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Stine skrev:

Jeg har Åsas jul og er veldig fornøyd med alt egentlig :) De kan være litt masete når du har avsluttet "abbonementet" men det er bare å si ifra at du ikke er interresert mer så slutter de å ringe :) Eneste er at det kan ta litt tid fra du bestiller (utenfor abbonementet) før du får det.

Vet du om det er bindingstid på abonnementet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...