Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

1 time siden, 2ne skrev:

Nei, jeg glemte det, du er jo sånn eksperimentell kokk du.. Sorry, mente eksepsjonell, åff  kårs! :P 

:P:lol: 

1 time siden, 2ne skrev:

Neh.. Tyttebær ække no for meg. Men det så godt ut for det :) 

Ser det godt ut så smaker det godt selvflølgelig :D.

1 time siden, 2ne skrev:

Ja, det er nok greit å få vaska seg etter all horinga han har bedrevet i helgen :lol: 

Ja,det er det vøtt :D

Nå har de dratt da, så nå får vi vel komme tilbake til hverdagen igjen. Første post på programmet: Børsting :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

Har jeg levd i en litt for beskyttet tilværelse tro? Nabohuset mitt er et gammelt vakkert hus, der bodde en gammel finsk dame. Hun var av den stillferdige, nøysomme, vennlige sorten. Arbeidet i sin store, velstelte hage og leverte små kurver med egenproduserte grønnsaker og frukt til alle naboene. Nå er huset solgt, og akkurat nå henger en håndverker ut gjennom vinduet med en røyk i kjeften mens han monterer en parabol samtidig som han hører på radio på full guffe. 

Jeg vil ha tilbake paradiset mitt! :icon_cry:

(Helt klar over at jeg høres ut som en fisefin og prippen kjerring her, men jeg har andre egenskaper også altså, helt sant!)

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Pippin&Symra skrev:

Har jeg levd i en litt for beskyttet tilværelse tro? Nabohuset mitt er et gammelt vakkert hus, der bodde en gammel finsk dame. Hun var av den stillferdige, nøysomme, vennlige sorten. Arbeidet i sin store, velstelte hage og leverte små kurver med egenproduserte grønnsaker og frukt til alle naboene. Nå er huset solgt, og akkurat nå henger en håndverker ut gjennom vinduet med en røyk i kjeften mens han monterer en parabol samtidig som han hører på radio på full guffe. 

Jeg vil ha tilbake paradiset mitt! :icon_cry:

(Helt klar over at jeg høres ut som en fisefin og prippen kjerring her, men jeg har andre egenskaper også altså, helt sant!)

Kjenner følelsen! Vi bor i firemannsbolig. Hun som bodde over oss til desember i fjor var ei stillferdig og veldig ordentlig dame på vår egen alder, vi trodde ikke det var lydt her fordi vi aldri hørte noe fra henne. Hun solgte til en høyrøsta mann med blyhæler og et sinneproblem, som har en eller to (varierer om begge er der) gutter alder 4 og 6, begge enten med ADHD eller bare et ekstremt overskudd av energi. Kan love deg at vi vet det er lydt her nå ja... 

Den gamle finske dama hørtes ut som en perfekt nabo :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pixie skrev:

Kjenner følelsen! Vi bor i firemannsbolig. Hun som bodde over oss til desember i fjor var ei stillferdig og veldig ordentlig dame på vår egen alder, vi trodde ikke det var lydt her fordi vi aldri hørte noe fra henne. Hun solgte til en høyrøsta mann med blyhæler og et sinneproblem, som har en eller to (varierer om begge er der) gutter alder 4 og 6, begge enten med ADHD eller bare et ekstremt overskudd av energi. Kan love deg at vi vet det er lydt her nå ja... 

Den gamle finske dama hørtes ut som en perfekt nabo :)

Dyp medfølelse! Sånn har jeg bodd for mange år siden, det var veldig slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pippin&Symra skrev:

Dyp medfølelse! Sånn har jeg bodd for mange år siden, det var veldig slitsomt!

Vi fikk sjokk første gangen vi ble vekket klokka seks en søndag av en 6-åring som drev og hoppa på stuegulvet mens han spilte skytespill og ropte "Dø!!Dø!!Dø!!". Vinner vi i lotto er enmannsbolig førstepri.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady har blitt lånt med på fjelltur i snø og haglebyger og sikkert litt regn også, må innrømme det er deilig å slippe å gå ut i dette været. Nå har vi hatt en runde i dusjen med henne, så nå løper hun litt raptus rundt på gulvet her :D Greit at jeg ikke var ferdig med å vaske gulvet, for nå lukter det litt våt hund her :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir pinnekjøtt til middag i dag, HALLELUJA. Jeg hadde et krav om at jeg SKULLE få spist pinnekjøtt minst én gang før jeg drar til Chile den 16/12. :drool:

Hundedyra sover, de fikk 2 timer i skogen i dag. Huskyen kunne vel gått dobbelt så langt, men det gadd jeg ikke... :sleep: Det er så rart, for hvis hundene løper sammen så begynner Buddy å jage Nemi. Han blir helt gæren og biter etter strupen på henne. Jeg har stoppet han alle gangene, men idag fikk Nemi endelig nok og de begynte å sloss. Det virker som at jaktinstinktet hans blir trigget når Nemi løper. Noen som har opplevd lignende? Jeg vet bare at det ikke blir mer fellesløping på de to i nær fremtid, da får de bytte på mens den andre står med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har dampvaskeren fått kjørt seg! Og kjøkkenfrontene er det reneste de har vært siden 1945 tror jeg :o 

Skremmende nok! 

Den virker @Cloudberry:D 

Den tar ikke absolutt alt gammelt fett,  men den tar minst like mye som en liter klor. 

Og så er den uten de kjemikaliene jeg hater ! 

Gulvene er rene på en annen måte . De var ikke sååååååå møkkete , jeg trengte bare å skylle kluten litt i mellom rommene,  men de fremstår som renere.  Jeg skvatt når jeg så hvor mye drit den lille børsten klarte å lure fram fra servantbatteriene,  jeg trodde helt oppriktig de var rene. Det er en av de få tingene jeg er sånn ivrig husmor på. Bakteriebomber jo. Men den lille rakkeren løsnet masse :| 

Jeg er solgt! 

 

Edit: men det blir ikke mindre jobb med dampvasker merket jeg. Det blir bare renere. 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er alt klar til at svigermor og stesvigerfar kan komme :D Ribbe,medisterkaker, surkål (hjemmelagd selvfølgelig) poteter,rosenkål og tyttebær til middag og riskrem til dessert :D + at jeg alltid lager sjokoladekjeks 1 søndag i advent, deigen ligger i kjøleskapet og godgjør seg til ikveld :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mud skrev:

 

Edit: men det blir ikke mindre jobb med dampvasker merket jeg. Det blir bare renere. 

Men en ordentlig runde med den, halverer det tidsmessig neste gang :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, JeanetteH skrev:

Men en ordentlig runde med den, halverer det tidsmessig neste gang :) 

Det er mest pels og boss her merker jeg. Der er den jo ubrukelig.  Og ting må jo vaskes jevnlig uansett liksom :P 

Den var genial rundt doskåla da. Jeg festet bare den lille børsten på , i stedenfor å måtte krabbe rundt med klut :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lillekrapyl skrev:

Dere altså. Nå har jeg lyst på dampvasker..

:lol: 

Du overlever nok fint uten.  Men for meg som er skeptisk til  vaskemidler og har to hunder og to mannfolk i hus er den sabla kjekk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Jeg sa jeg kom til å velsigne broddene mine i dag, og alle som ler av broddebruken min hadde ikke gjort det hvis de hadde vært med meg på tur på holka i dag. Det hadde gått på helsa løs uten pigger under beina. Men, vi fikk en finfin tur i nydelig temperatur.

To hunder er fornøyde, nå skal de søte små få hvile seg litt før jeg og Bizi skal trene litt utstillingstrening, og minstemann skal trene på å styrke muskler og balanse i kroppen sin med øvelser og balanseball.

Jeg har pynta huset med adventsstaker og stjerne i vinduene, og som alltid er det en adventsstake som har avgått ved døden siden i fjor. Jaja, jeg skal alltids få tak i en ny. Lys har jeg da nok av uansett. :-)

Det vil jo si at nå kan moi kan lene meg godt tilbake i sofaen og hvile øynene på TV og gjøre ingenting. Ah, jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...lurer jeg på om Katla er i ferd med å få løpetid. Det ville jo vært uvanlig mye flaks til meg å være, siden tispetrusa kom i posten i går. :lol: Med min flaks så har hun vel tenkt å være høyløpsk i jula. Synes hun kan få løpetid NUH og være ferdig innen da, eller så kan hun vente til over nyttår. :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi gått en svipptur i nabolaget. Hive jacked potatoes (potetbåter med skall) i ovnen, så kan jeg lese litt mens de baker seg ferdig. Tomatsalat og et ferdigstekt kyllinglår fra Stange venter i kjøleskapet. Lurer på om jeg skal ta en øl til maten? En liten en altså, sånn at det er mulig å lese resten av kvelden. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Pippin&Symra skrev:

Da har vi gått en svipptur i nabolaget. Hive jacked potatoes (potetbåter med skall) i ovnen, så kan jeg lese litt mens de baker seg ferdig. Tomatsalat og et ferdigstekt kyllinglår fra Stange venter i kjøleskapet. Lurer på om jeg skal ta en øl til maten? En liten en altså, sånn at det er mulig å lese resten av kvelden. 

Jacked potatoe er bakt potet altså, hilsen engelsklæreren i jobbemodus :lol: Du skal ha potatoe wedges :P 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...