Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

Gikk skogstur oppi den lokale skogen vår, og plutselig hørte vi (både jeg, samboer og Thorvald) et kor som sang deilig er jorden, midt i skogen :blink: Etter et halvt vers forsvant det igjen. Tipper vi hørte de nede fra bygda, men neimen ikke sikker :lol: 

Var sikkert spøkelser.... :shifty: 

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør jeg se Doctor Who? Er ikke den eviglang?  Har en ny kollega som liker bra musikk  ( og viser det :P ) og jeg er jo så shallow at jeg regner folk som litt mer oppegående når de vaser rundt i band t-shirts fra metall band jeg liker, så nå når han har jobbet sivil ( varetelling ) med en hettegenser hvor det står "it's ok, I'm the Doctor " ( eller noe lignende ) på , så tenker jeg automatisk at serien må være noe for meg. Siden vi begge liker fine ting som Sepultura , Suicidal tendences og sånt. 

Spørs om det er noe for sambo da. Han elsker bare  Punk og liker IKKE GOT.  

I know.  Vi er et helt merkelig par :o 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mud skrev:

Bør jeg se Doctor Who? Er ikke den eviglang?  Har en ny kollega som liker bra musikk  ( og viser det :P ) og jeg er jo så shallow at jeg regner folk som litt mer oppegående når de vaser rundt i band t-shirts fra metall band jeg liker, så nå når han har jobbet sivil ( varetelling ) med en hettegenser hvor det står "it's ok, I'm the Doctor " ( eller noe lignende ) på , så tenker jeg automatisk at serien må være noe for meg. Siden vi begge liker fine ting som Sepultura , Suicidal tendences og sånt. 

Spørs om det er noe for sambo da. Han elsker bare  Punk og liker IKKE GOT.  

I know.  Vi er et helt merkelig par :o 

Ja det burde du! :D Ja den er lang, men om man ikke tar med gamle episoder, og starter å se fra 2005 (den nye serien) så er det "bare" 9 sesonger. Og jeg tror det er slik at om man liker serien så liker man den VELDIG og da blir man glad for at det er såpass mange sesonger altså! :) Sier som jeg alltid pleier å si, at personlig så synes jeg ikke sesong 1 var så voldsomt bra, men den hadde definitivt noe som fanget meg, og utover blir det bare bedre og bedre. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på julegrantenning. :ahappy: Nå står pulled pork (juksevarianten) og potetbåter (med skall) i ovenen mens råkostsalaten står og godgjør seg i salt før den skal has over i majones og div. Sulten!  Bonden er på adventspyntjakt i kjellern stakkars. :aww: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Upsideisi liksom.. våknet kvart på ett idag :lol: turdaten lurte litt på hvor vi ble av, men alle var jo slitne så vi skulle "bare" rusle en liten tur mens hundene lekte.. Endte opp med 2 timer og gikk til trandumstøtta og tilbake på kryss og tvers :P Valpis er iallefall fornøyd med dagen :wub:

12291021_10156257227810464_7697037815102

Konkludert med at jeg ikke gidder smeller trening kl 18 og jeg funderer på å skippe kino og bare ligge i sofaen med valpis :lol: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.11.2015, 16.41.40, Krutsi skrev:

Et unntakstilfelle vi ikke så komme, kom med et smell.. Så nå blir det ikke flytting på oss med det første allikevel.. 

Kjenner det er litt kjedelig :P 

 

A og B og sånn, da... :fish:  

 

I dag har jeg gjort ingenting! Men nå er det straks releasekonsert med bandet til en kamerat, de slapp akkurat si første plate, så da må vi nesten. Særlig når de kommer helt fra Bergen for å ha konsert i Oslo. 

Men helst skulle jeg gått og lagt meg nå... :yawn::lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Line skrev:

Nå har jeg lyst på dampvasker og lakris :aww: Og ja, begge deler er sonen sin feil! 

Tur gått, klesvask satt på, nå fortsette å rette engelsk - og så må jeg kanskje bort på kiosken etter lakriskarameller etterpå...

Man må bare elske sonen :D. Jeg burde kanskje ikke nevne at jeg har en diger pose med franske lakriskarameller i skapet :D

1 time siden, Mud skrev:

Sonen har påvirkningskraft altså :lol: 

Fiiiiiiine sonen :lol: 

43 minutter siden, Mud skrev:

Det heter oppblåste potteter.  Med skikkelig Drammensdialekt :lol:

Jeg og A hadde det til steinbitt forrige helg. Godt. Passer til alt. 

Vi har tilmed hatt det til seikaker :lol: 

Og bare sånn apropos skrivefeil, så heter det vel strengt tatt steinbit...med en t :lol:

Sitter jeg og vurderer om jeg skal finne fram julepynt/adventspynt (jeg ser ikke forskjellen... :aww:) - eller om jeg bare skal sløve resten av kvelden og lese i boka mi.... det siste frister mest. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Siri skrev:

Man må bare elske sonen :D. Jeg burde kanskje ikke nevne at jeg har en diger pose med franske lakriskarameller i skapet :D

Fiiiiiiine sonen :lol: 

Og bare sånn apropos skrivefeil, så heter det vel strengt tatt steinbit...med en t :lol:

 

Det heter Steinbitt på Drammensk,  alt har dobbeltkonstonant her :aww::lol: 

Her pyntes det overhodet ikke før neste helg. Da sammen med poden. Mammaen kan ikke gjøre sånt alene! 

 

Edit : fikk ikke med quoten til @Lola Pagola

 

9 sesonger!! Det er mye for oss :| 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aslan skrev:

Potetbåter bruker jeg :) 

Jeg sier også det :)

 

@Mud

Siberians har i alle fall Houdini gener,  og det er ingen unghundgreie. Av de jeg har nå er en av de absolutt verste 7 år, og så er hun veldig bedragersk med det hele for hun virker så enkel og grei. Men ikke på det punktet nei :P 

 

Så bra med flere paringer @Siri

Skulle vel svare på noe mer også i løpet av de siste sidene, men det har jeg glemt hva var :aww: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Snøfrost skrev:

Jeg sier også det :)

 

@Mud

Siberians har i alle fall Houdini gener,  og det er ingen unghundgreie. Av de jeg har nå er en av de absolutt verste 7 år, og så er hun veldig bedragersk med det hele for hun virker så enkel og grei. Men ikke på det punktet nei :P 

 

Så bra med flere paringer @Siri

Skulle vel svare på noe mer også i løpet av de siste sidene, men det har jeg glemt hva var :aww: 

 

 

Samme med Toddy. Han er en enkel og ukomplisert hund på alle andre måter. Snill som dagen er lang og myk i gemytt.  

Men herregud , for en utbryterkonge!  

Jeg har ingen tro på at det gir seg, det er så himla lett for han :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Mud skrev:

Det heter Steinbitt på Drammensk,  alt har dobbeltkonstonant her :aww::lol: 

Ahhh, selvsagt :lol:. Bannnan, appppelsin, steinbittt... I see :lol: 

24 minutter siden, Mud skrev:

Her pyntes det overhodet ikke før neste helg. Da sammen med poden. Mammaen kan ikke gjøre sånt alene! 

Godt det ikke er bare meg da :). Men jeg har ingen grenser for når det skal gjøres da, jeg kunne like gjerne gjort det på fredag - eller ikke gjort det i det heletatt... det kommer an på gidd'en :aww: 

22 minutter siden, Line skrev:

Du har adressen min eller? Hvis ikke kan du få den altså, sånn at du slipper å slite med all den lakrisen alene :aww: 

:P:rofl::drool::P

21 minutter siden, Pixie skrev:

Dere: superbillige piggsko på XXL! Må bare registrere profil og abonnere på nyhetsbrev, så får du 1000 kr avslag! Høy og lav modell. Har bestilt og ser frem til enklere bikkjelufting :-)

Piggsko er en hundeeiers beste venner om vinteren :) 

18 minutter siden, Snøfrost skrev:

Så bra med flere paringer @Siri

 

Ja, jeg var fornøyd med det... I går og i dag var guttungen seg selv også, så det var nok bare ikke riktig dag tidligere i uka - han er jo ikke vant til å få damebesøk så tidlig liksom, så han var nok forvirret i det store hodet sitt *ler*. 

1 minutt siden, Snoffe skrev:

@Siri du kan godt få min adresse også, for du trenger sikkert hjelp med de karamellene :aww: 

:P:teehe:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Pixie skrev:

Dere: superbillige piggsko på XXL! Må bare registrere profil og abonnere på nyhetsbrev, så får du 1000 kr avslag! Høy og lav modell. Har bestilt og ser frem til enklere bikkjelufting :-)

Oh det ble bestilt her og, ikke tråkke hundene på potene da. :aww: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mud skrev:

Den virker @Cloudberry:D 

 

Så flott :) Jeg er litt i stuss på hvorfor du adresserer det til meg da. Jeg tror ikke jeg har lurt på om det funker? Kanskje jeg har vært litt for flink å fortelle at jeg hater gulvvask men elsker rene gulv? Eeeller kanskje du forveksla meg med noen? :P

Vi har hatt en kjempefin julesøndag med konsert og hest og slede og grøt og i det hele tatt.

AN kjenner jeg at jeg angrer på at jeg lot meg presse til å bli leder for FAU :hmm:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...