Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

50 minutter siden, Aslan skrev:

:gaah:

Vi har huslån med realkausjon i mine foreldres bolig. De har nå kjøpt ny bolig og skal selge sin gamle, eller, dvs, plutselig ble den solgt. For noen uker siden ringte jeg banken og sa det, og han bare "jada, ordner seg", vi mangler uansett bare noen få avdrag før vi kan ta lånet selv, så det var ikke noe stress så han. Han tar det med mine foreldres bank, også er det raskt gjort.

Så har nå gått utifra at ting har ordna seg. I dag ringte han da, og som om vi aldri hadde snakka sammen før "ja, dere har jo lån hos oss med kausjon der og der, nå får vi melding om at dette skal selges" blablabla, ja, svarte jeg, jeg ringte jo om dette for en stund siden, og da fikk vi blant annet oppgitt at det og det gjensto, men at det skulle ordnes bankene i mellom. "Jo, nåå kjenner jeg igjen nummeret ditt ja, ja, nå husker jeg vi har snakket sammen før om akkurat dette, jaa, nei, kunne du sendt meg ny adresse?". Enda han sist sa at han ikke trengte noe mer info :gaah: 

GAHD. Det er jo ikke det at det ikke ordner seg, men jeg ble litt irritert nå kjenner jeg :lol: Surrebankmann.

Derfor man ikke stoler på bankmenn :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig ha lest til eksamen nå, men bøkene og penalet mitt ligger i kofferten min, som forsvant en plass mellom København og Oslo i går :P Har heldigvis litt andre ting å lese på også, men håper kofferten kommer frem i kveld. Spesielt siden det ligger en Body Shop adventskalender i den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Casper oppfører seg rart. Han vil bare stå, og så har han halen mellom beina og skjelver. Når jeg tar han ut er han sitt gamle jeg, hopper og danser, biter på båndet og vil leke. 

Han satt seg nettopp. Og han virker litt "stram" i buken hvis det gir mening. Håper det ikke er noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morges da jeg skulle kjøre på jobb fikk jeg ikke til å lukke den ene bildøra. Frossent dørlås sikkert. Måtte kjøre med et tau fra dørhåndtaket til en nakkestøtte.

Det snør ute. Masse!  k022.gif

Her er alt klart til juletentamen i morgen, og nå skal jeg kjøre hjem og være sammen dogsa til jeg skal dra på kommunestyremøte. Håper det ikke blir så himla glatt av all nysnøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra strålende sol, blå himmel og fjorten minus, til snøkav og 7 minus, på 0,0. :o 

 

Minn meg på at jeg skal legge meg tidlig i kveld. Etter the walking dead. The talking får jeg ta opp. *gjesp* Blir lite effektiv lesing når jeg dupper av hele tiden. *dobbelt gjesp* 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter godt installert under eit pledd i sofaen, saman med bruningen (kva skal man med varmeflasker når man har ein bruning som gjer samme nytten? :P ), ein kopp kakao, Netflix og eit tonn Lambi lommetørkle. Kan ikkje fatte og begripe at ei nase kan produsere så mykje gørr! :x 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Raksha skrev:

Fra strålende sol, blå himmel og fjorten minus, til snøkav og 7 minus, på 0,0. :o 

 

Minn meg på at jeg skal legge meg tidlig i kveld. Etter the walking dead. The talking får jeg ta opp. *gjesp* Blir lite effektiv lesing når jeg dupper av hele tiden. *dobbelt gjesp* 

 

Her gikk det fra snøstorm til høljeregn på null komma niks. DET er dårlig gjort det :icon_cry:

 

________________

 

Tillater meg å råstjele et søtt bilde fra facebook, i tilfelle noen vil ha en litt hyggeligere mandag:

12294881_10153662957565446_6526265778954

(to finsk lapphundtispevalper :wub:

 

  • Like 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aslan skrev:

Her gikk det fra snøstorm til høljeregn på null komma niks. DET er dårlig gjort det :icon_cry:

 

________________

 

Tillater meg å råstjele et søtt bilde fra facebook, i tilfelle noen vil ha en litt hyggeligere mandag:

12294881_10153662957565446_6526265778954

(to finsk lapphundtispevalper :wub:

 

Åååå, søte valpene! :wub:

Her er det enten høljregn eller så hagler det. 
Skulle skrevet så mange søknader, men er så lei! Skulle heller fått betalt for å være hjemme med gutta mine og trene og gå tur dagen lang :P 


(Og akkurat nå innså jeg at det jeg sa egentlig var at jeg ville bli rosablogger med hund :blink:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk @Aslan. Kjente humøret steg noen hakk av bildet :)

det er mørkt ute alt, så i dag planlegger jeg tur med hodelykt i marka. Eneste spørsmålet er om jeg skal gå for brodder på lette joggesko eller fjellsko på en dag som denne.

Jeg så nemlig på episode 2 av "hundenes hemmelige liv" på tvnorge i går, og bestemte meg (igjen) for å passe på at pelsen får nok trim framover, selv om hun egentlig bare har lyst til å chille på et pledd i sofaen mesteparten av vinteren :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Aslan skrev:

Her gikk det fra snøstorm til høljeregn på null komma niks. DET er dårlig gjort det :icon_cry:

 

________________

 

Tillater meg å råstjele et søtt bilde fra facebook, i tilfelle noen vil ha en litt hyggeligere mandag:

12294881_10153662957565446_6526265778954

(to finsk lapphundtispevalper :wub:

 

Ååh jeg foretrekker den veien her ja, fremfor regn. Jeg har ikke bestilt regn igjen før etter påske jeg. :aww:  

:wub: 

 

Bakt ut kakemenn, ja vet et er slemt å gjøre mens lille ikke er hjemme, men det går fryktelig mye fortere og jeg trenger kakemenn nuh! 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig fint vær ute idag :) Tilogmed snø på toppene oppi åsen :D Pakka inn julegaven til C og, aner dere hvor vanskelig det er å pakke inn en motorsag så det ikke ser ut som en motorsag? Jeg hadde ikke passende esker å tre på kjedet, så det ble litt improvisasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Raksha skrev:

Ååh jeg foretrekker den veien her ja, fremfor regn. Jeg har ikke bestilt regn igjen før etter påske jeg. :aww:  

:wub: 

 

Bakt ut kakemenn, ja vet et er slemt å gjøre mens lille ikke er hjemme, men det går fryktelig mye fortere og jeg trenger kakemenn nuh! 

 

Ønsker meg det samme, tror ikke det går an :aww: Har mann som vil bo ved kysten, så da blir det lite ordentlige vintre på meg, gitt :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AN har jeg kommet hjem fra årets siste kontroll på Ullevål, og er erklært kreftfri for siste gang i år :ahappy: Det har jeg feiret med å skrive inn neste års første kontroll i den fine, nye almanakken min :ahappy: 

2015 har slettes ikke vært mitt verste år :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...sitter jeg og sipper. 

Kom over dette bildet på facebook, også bare rant tårene og de stopper ikke igjen heller :lol: Er ikke så greit...

Legger det i spoiler i tilfelle det finnes like sarte sjeler som meg. 

Spoiler

12301464_916771071724717_568106834008283

Et hundeliv kan slutte på to vidt forskjellige steder. For henne er forskjellen som natt og dag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, 2ne skrev:

AN har jeg kommet hjem fra årets siste kontroll på Ullevål, og er erklært kreftfri for siste gang i år :ahappy: Det har jeg feiret med å skrive inn neste års første kontroll i den fine, nye almanakken min :ahappy: 

2015 har slettes ikke vært mitt verste år :D 

Og det er vi kjempeglade for å høre :bananas::jump:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...