Djervekvinnen Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Jeg skal kjøpe bursdagsgave til min søster. Hun har nettopp fått seg ny baby. Tenkte jeg skulle kjøpe et smykke med initialer til de to barna hennes. Har kommet frem til disse to smykkene som jeg ikke klarer å bestemme meg for.. Enkelt med bokstavene til de to barna. https://www.etsy.com/no-en/listing/167014138/2-tiny-rose-gold-disks-with-initial?ref=favs_view_4 Blad med initialer + fødselsstein til min søster https://www.etsy.com/no-en/listing/220624818/personalized-leaf-necklace-bridesmaid?ref=favs_view_5 Smykket skal være langt og gull. Søsteren min er i begynnelsen i 40 årene. Så det må passe en dame på hennes alder Siter
Wachita Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Jeg likte det nederste best 1 Siter
Snøfrost Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Jeg likte også det nederste best. 1 Siter
Tekopp Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Jeg likte det øverste best. Jeg foretrekker generelt sett veldig enkle/minimalistiske smykker uten noen spor av "juggel". Fødselsteiner er litt i den kategorien for min del 3 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Jeg liker også det øverste, det nederste ser litt "billig" ut synes jeg. Prøver å se dyrt og så mislykkes. 5 Siter
laikamor Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Liker det øverste best Enkelt og pent. 1 Siter
Wilhelmina Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Likte også det øverste best. Enkelt og stilrent. Det nederste ble litt mye synes jeg. Siter
tutle Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Personlig ville jeg valgt det øverste, men om du mener det nederste passer søsteren din best velger du det Jeg synes ikke det ser billig ut, men det kan kanskje virke slik siden initialene er gravert på et ujevnt underlag? Men sånn er etsy/ebay - ikke nødvendigvis at det du ville bestilt av den øverste ser perfekt ut heller (Og hvis der er stenen som blir for "juglete" er det vel også mulig å bare bruke bladene?) Siter
Fillerya Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Likte den øverste best Siter
Mardina Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Likte det nederste best Siter
KristinR Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Det øverste var desidert penest. En dame i hennes alder (endel yngre enn meg) kan godt like det enkelt Datteren min på 27 har ett som ligner på det øverste med bokstavene til boxeren sin. KARMA står det med en bokstav på hver runding. Syns det var veldig fint. Siter
Maria Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Jeg har et som likner på det øverste fra Jane König. Kjempefint! Så jeg likte det best - Maria Siter
Djervekvinnen Skrevet 16. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 16. September 2015 Tusen takk for deres meninger! Det hjelper meg med avgjørelsen. jeg tror jeg kommer til å satse på det øverste. 1 Siter
Djervekvinnen Skrevet 16. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 16. September 2015 @Maria ja søsteren min liker henne på facebook.så det var der jeg så det første gang og fikk ideen. Men det er ganske dyrt der, så det måtte bli en billigere variant Siter
Malamuten Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Jeg synes de var litt vanskelige å stille opp mot hverandre da de er to veldig forskjellige typer som er fine på hver sin måte, men det øverste er kanskje mer stilrent så det passer nok flere personligheter og settinger Siter
tonjek Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Jeg liker det øverste best. Siter
AnnChristin Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Likte nederste best, men uten steinen da :-D Siter
Hampus Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Jeg er veldig glad i rosegull. Men vær klar over, at det blir utrolig fort stygt etter å ha vært i kontakt med hud. Har 2 smykker i rosegull, to veldig dyre, et rimelig et. Kjøpte også et til mamma sist jul. De ser ikke ut lengre, det nyeste er ikke et år gammelt engang. Og sånt er jo trasig. Vi gikk tilbake til gullsmeden og klagde, og fikk beskjed om at sånn er dessverre rosegull... Verdt å tenke på kanskje. Siter
Djervekvinnen Skrevet 16. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 16. September 2015 @Hampus det visste jeg ikke. Takk for tipset! Da tror jeg at det blir vanlig gull i stedet Siter
Guest Yellow Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Øverste, passer til alt og slår liksom ikke feil (annet enn om hun bruker ringer/øredobber/klokke osv i sølvfarge/rose og bryr seg om at det matcher, da). Ellers er det fint med hjerter og, som dette etc.: https://www.etsy.com/no-en/listing/128007934/personalized-gold-necklace-two-heart?ga_order=most_relevant&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery&ga_search_query=gold%20hearts%20initials&ref=sr_gallery_35 Siter
Rocket Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Tips til norsk smykkeprodusent. Kanskje ikke helt det du er ute etter, men kanskje andre som titter innom vil ha. http://www.mykemule.no/ Personlig ville jeg valgt bladene, men uten sten, jeg syns det øverste blir for minimalistisk. Samtidig syns jeg dog det nederste ikke var sånn "wow" fint det heller, noe med utformingen på bladene og graveringen. Men så har jeg veldig spesifikk smak på smykker da. Personlig har jeg også såppass med byste at slike smykker blir altfor små. Siter
Fillerya Skrevet 6. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2015 Jeg synes det øverste var så fint at jeg kjøpte meg et selv med initialene til mine barn. Det er mitt nye favorittsmykke! Tror søsteren din kommer til å bli superførnøyd Siter
Djervekvinnen Skrevet 7. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Oktober 2015 Gleder meg til å få det i posten. Er spent på hvordan det ser ut Håper hun vil like det! 1 Siter
Recommended Posts