plutte Skrevet 16. September 2015 Rapporter Skrevet 16. September 2015 Så fine dikke var sammen, da! For ein koselig tråd. Margrete er jammen grei som låner ut ein sånn solstråle! 1 Siter
Grim Skrevet 17. September 2015 Rapporter Skrevet 17. September 2015 Så herlige bilder og historier. <3 Fine Asti, og fine soppen! *klem* Siter
SoppenCamilla Skrevet 19. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 19. September 2015 (endret) HEI! Vi lever, enda! Det har bare ikke vært noe å dokumentere, jeg har ikke vært helt i form, så det har vært om å gjøre å holde meg oppreist på tur, bare. Men i dag føler jeg meg mye bedre, så i dag var vi ute i to timer. Dette var i går kveldDette var i dag tidlig, da Asti ville stå opp, og jeg ville sove merStille før Asti Litt naturSå vi kan si vi var på Sopptur, he-he... Til slutt, en liten historie om Pinnen: Endret 19. September 2015 av SoppenCamilla 10 Siter
Margrete Skrevet 19. September 2015 Rapporter Skrevet 19. September 2015 "Stille før Asti" faktisk *ler* Han er ikke litt intens vel?Og dumme dumme pinnen da! Den var jo så fin, og så ville den ikke samarbeide! 1 Siter
Maria Skrevet 19. September 2015 Rapporter Skrevet 19. September 2015 Asti er så fiiiin! Hadde det ikke vært for røytinga ass... Mamma har vokst opp med schäfer, så hun elsker rasen. Da vi skulle velge rase for ti år siden var den høyt på lista vår faktisk. Men sånn ble det jo ikke, så da er det koselig med masse fine feffer-bilder Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Maria Skrevet 19. September 2015 Rapporter Skrevet 19. September 2015 Asti er så fiiiin! Hadde det ikke vært for røytinga ass... Mamma har vokst opp med schäfer, så hun elsker rasen. Da vi skulle velge rase for ti år siden var den høyt på lista vår faktisk. Men sånn ble det jo ikke, så da er det koselig med masse fine feffer-bilder Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Snøfrost Skrevet 19. September 2015 Rapporter Skrevet 19. September 2015 Jeg har lyst på sånn stor tysk gjeter en gang...Fine Asti 2 Siter
Ozzy Skrevet 20. September 2015 Rapporter Skrevet 20. September 2015 Hilste på Asti her om dagen. Eller det vil si at jeg prøvde desperat å få litt kontakt mens Asti sto å beundra Soppen. Jeg godsnakket med han, og han hoppa på Soppen for kos. Jeg tredde på han en sele mens han sto å stirra på Soppen og lurte på om ikke den irriterende dama ble ferdig snart så han kunne få hu for seg selv. Nå kjenner jeg ikke Asti, men for å si det slik er det sjeldent jeg er så ekstremt uinteressant [emoji38] Han er forelska i Soppen han der [emoji38] Han var pen å se på da Sent fra min SGP521 via Tapatalk 3 Siter
Margrete Skrevet 20. September 2015 Rapporter Skrevet 20. September 2015 Hilste på Asti her om dagen. Eller det vil si at jeg prøvde desperat å få litt kontakt mens Asti sto å beundra Soppen. Jeg godsnakket med han, og han hoppa på Soppen for kos. Jeg tredde på han en sele mens han sto å stirra på Soppen og lurte på om ikke den irriterende dama ble ferdig snart så han kunne få hu for seg selv. Nå kjenner jeg ikke Asti, men for å si det slik er det sjeldent jeg er så ekstremt uinteressant Han er forelska i Soppen han der Han var pen å se på da Skjønne lille vel! Godt han var pen å se på det, det liker vi Siter
Recommended Posts