Gå til innhold
Hundesonen.no

Asti og Soppen-tråden


SoppenCamilla
 Share

Recommended Posts

Hei :)

Kanskje ikke alle har fått det med seg, så jeg skriver det bare veldig kort her. Vi mistet begge hundene i helga, så nå har vi ingen egne. Jeg vil gjerne slippe å prate om det her, jeg vil at dette skal være en kose-tråd. Heldigvis er vi omringet av verdens beste folk, så fra helga til i dag har vi fått låne Janka sin Malle. Det har vært perfekt terapi, og det har gjort at huset ikke har føltes så tomt og stille. Janka har også stilt opp med mer enn jeg noen gang kunne forventet, og jeg setter så utrolig stor pris på det! :heart:

Jeg har fått flere tilbud, fra flere soniser, om hunder til låns. Jeg valgte Asti, fordi vi har så god kjemi, og han er så uproblematisk og grei. Så nå er Asti her på besøk for å holde liv i heimen, og så langt koser vi oss veldig!

Først noen bilder av Malle

21301552535_c7aebc1d3e_b.jpg

21113448370_2b223ebf58_b.jpg

21114662199_ae493555bc_b.jpg

21275267286_3cea4ef40a_b.jpg

21275250276_31fe9db98f_b.jpg

21113622738_01f4efffd3_b.jpg

Så den utrolig kule jakka Janka overraska meg med!

20678824314_95ba1674d5_b.jpg

21113631328_f1b6a5eb63_b.jpg

Og så kommer Asti!

20678783894_0178388be2_b.jpg

21290834512_687dc44f20_b.jpg

21301439595_64140602a1_b.jpg

21114524349_2ecf4b00f7_b.jpg

21275026756_667a15c2b9_b.jpg

21274974556_4413f43fc7_b.jpg

21274870736_cc615873a2_b.jpg

Asti syns jeg var så teit som gikk RUNDT gjørma og ikke gjennom, så han ville hjelpe meg litt. :)

21301828525_a651c040f7_c.jpg

I helga drar vi en tur på hytta sammen med mamma og boxerne, da blir det forhåpentligvis noen kamerabilder. :)

  • Like 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hei Kanskje ikke alle har fått det med seg, så jeg skriver det bare veldig kort her. Vi mistet begge hundene i helga, så nå har vi ingen egne. Jeg vil gjerne slippe å prate om det her, jeg vil at

Hei, folkens! Nå er vi hjemme igjen fra hytta! Det har vært kjempekos, selv om vi ikke har hatt været helt på vår side. Også kom jeg hjem igjen til 38 varsler på sonen, fordi jeg ikke sjekker de

Mens jeg ville tatt det som en kjempekompliment om feks Imouto var akkurat den rette hunden i en gitt situasjon for en annen som akkurat hadde opplevd noe skikkelig trist og trengte litt pelsterapi, o

Hei :)

Kanskje ikke alle har fått det med seg, så jeg skriver det bare veldig kort her. Vi mistet begge hundene i helga, så nå har vi ingen egne. Jeg vil gjerne slippe å prate om det her, jeg vil at dette skal være en kose-tråd. Heldigvis er vi omringet av verdens beste folk, så fra helga til i dag har vi fått låne Janka sin Malle. Det har vært perfekt terapi, og det har gjort at huset ikke har føltes så tomt og stille. Janka har også stilt opp med mer enn jeg noen gang kunne forventet, og jeg setter så utrolig stor pris på det! :heart:

Jeg har fått flere tilbud, fra flere soniser, om hunder til låns. Jeg valgte Asti, fordi vi har så god kjemi, og han er så uproblematisk og grei. Så nå er Asti her på besøk for å holde liv i heimen, og så langt koser vi oss veldig!

Asti syns jeg var så teit som gikk RUNDT gjørma og ikke gjennom, så han ville hjelpe meg litt. :)

21301828525_a651c040f7_c.jpg

:lol: Han er grei slik :P Heldige Asti som ble den utvalgte :D Han kommer garanter til å kose seg glugg i hjelp. Dette er til stor hjelp for meg å dette, i den situasjonen vi brått ramlet opp i. Tusen takk for at han får være din terapi-hund :D

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For Soppen er Asti alltid ledig og klar for oppdrag :) Hun er en av veldig få jeg tør sette han bort til, så skulle bare mangle at hun fikk ha han en stund. Så roper hun, kommer Asti på Nixfri ferie øyeblikkelig! Hun er vel en av veldig få som tør ha han uten å grue seg i ukesvis først å :P Hun og Asti er som sokk og fot, de passer liksom sammen de og han er så grei hos henne atte (ingen andre som tror meg der, jeg vet) <3

Endret av Margrete
  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine kommentarer, alle sammen! :D Første natt overstått, og vi koser oss fortsatt! Våkna til en dritglad Asti, og jeg var også glad, siden han ikke insisterte på å stå opp klokka seks, da Fredrik stod opp. Fredrik og Asti liker også hverandre, men Fredrik kommer ikke over hvor diger han er. :lol:

For Soppen er Asti alltid ledig og klar for oppdrag :) Hun er en av veldig få jeg tør sette han bort til, så skulle bare mangle at hun fikk ha han en stund. Så roper hun, kommer Asti på Nixfri ferie øyeblikkelig! Hun er vel en av veldig få som tør ha han uten å grue seg i ukesvis først å :P Hun og Asti er som sokk og fot, de passer liksom sammen de og han er så grei hos henne atte (ingen andre som tror meg der, jeg vet) <3

Jeg blir så glad når du sier sånt! :heart: Jeg gruer meg IKKE for å ha Asti, nei, og når vi går tur, og han snur seg for å se på meg, også kommer han løpende tilbake for å få en klapp på hodet og kanskje smøre litt gjørme på magen eller låret mitt, så kiler det i magen. :heart: Han bryr seg ikke noe særlig om hønene, det er fint! I natt sov jeg relativt dårlig, for jeg hadde en drektig tispe på beina, og da turte jeg ikke røre meg så innmari (vi passer den ene hunden til de vi leier av, til i kveld). Men hver gang jeg våkna, så fikk jeg en nuss, og en liten logr, også klappa jeg ham på hodet, også sov vi videre. :wub: Haha, for en sippeoppdatering. Jaja.

I dag har vi spist frokost, og gått en kort morgentur for å si hei til hestene (Asti lærer at vi kan lufte kort før kaffe, men så hjem for å våkne først):

21127728648_4f4fc60dca_b.jpg

  • Like 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aw, dere er søtest! :heart:

Nå har vi kommet fram på hytta! Asti syns boxerne er skumle, de syns han er skummel, og jeg ler av dem. De går overens, i det minste, og jeg slapper av mye mer enn da vi var her med Pippa. Dette går seg nok til i morgen, etter at vi har fått gått en ordentlig tur sammen. :) Får jeg til et Astistemningsbilde via Tapatalk, da? Nei, er svaret, da kræsjer den dumme appen. :lol:

Sent fra min SM-N910F via Tapatalk

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...