Eplefe Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Milva gjør fortsatt opp for at hun var litt redusert på tirsdag ved å være en dritt. La den stakkars katten sove, da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 (endret) Wow..... uvant! Jeg har funnet ut at jeg skal prøve å ikke være for negativ i utgangspunktet, for etter en stund med nytt design så blir jeg jo vant til det. Så foreløpig, litt avventende..... Endret 17. September 2015 av Malinka Prøvde å endre smiley, men fant ikke den jeg ville.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Tar vel bare er par dager før man er vant til det nye utsende.. Likte det forøvrig jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Næææ guri - dette var rart, veldig rart, og utrolig rotete....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Tror det blir bra jeg. Uvant er det jo med endringer, men det går seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 (endret) Virket litt rotete ja.. men når vi får opp logoen og litt småfiks så blir det nok bra Endret 17. September 2015 av Absolute Entertainer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eplefe Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Ja, tror ikke det blir vanskelig å bli vant med når småsaker er hamret ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Jeg liker ikke blåfargen! God damn Har jo vennet meg til at den er mye lysere! Men gudameg så kjekt at text editoren fikser sånn at du SER smileyene når du bare skriver kodene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Uææ, merkelig. Men kommer nok til å venne meg til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Ny verden jo! Hei ny-sonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 (endret) @SFX mamma og pappa bor på Brårud og selger i høst en gang, just sayin' Endret 17. September 2015 av Aslan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elita2005 Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Hatt en knall økt med agility i dag Det er så deilig når det sitter! Mobilen streiket, så klarte bare å få med seg et av de dårligste løpene våre.. Jajaahttps://www.facebook.com/groups/372443066183075/ - for de som er interessert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Wow..... uvant! Veldig... og litt blasst på en måte... ikke så lett å se skillene mellom innleggene. Jeg har funnet ut at jeg skal prøve å ikke være for negativ i utgangspunktet, for etter en stund med nytt design så blir jeg jo vant til det. Så foreløpig, litt avventende..... Jeg skal prøve... prøve hardt (nevnte ikke jeg noe om å tukle med forumet? :lol:).MEN - nå går det atter an å dele quoter med å trykke enter (men liker ikke at smiley-boksen forsvinner når man har trykket på en av dem). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Veldig... og litt blasst på en måte... ikke så lett å se skillene mellom innleggene. Jeg skal prøve... prøve hardt (nevnte ikke jeg noe om å tukle med forumet? :lol:).Kanskje kontrasten på skjermen din ikke er helt på topp. Ene dataskjermen min (som er gammel og sliten) vises det dårlig på, men på den nye fine med gode instillinger er det topp.MEN - nå går det atter an å dele quoter med å trykke enter (men liker ikke at smiley-boksen forsvinner når man har trykket på en av dem). måtte bare teste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Jeg er såååå glad for at jeg kan dele quotene nå! Jeg skriver ikke så mye her, men du verden det er en funksjon vi har savnet lenge. Det liker vi! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Jeg er generelt negativ til forandringer, men hvis det kommer en logo så kan det være at det blir ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Har vasket og styret til valpebesøk, fikk plutselig litt bedre tid enn antatt, heldigvis. Så da ble det 45 min på jordet og skogen på hundene før vi måtte snu og jeg måtte sette igang med middagen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie_ Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Har vasket og styret til valpebesøk, fikk plutselig litt bedre tid enn antatt, heldigvis. Så da ble det 45 min på jordet og skogen på hundene før vi måtte snu og jeg måtte sette igang med middagen jeg ser ikke bildene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 jeg ser ikke bildene...Jeg ser dem noen andre som sliter med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Jeg ser dem noen andre som sliter med det?Jeg ser dem, så deilig ut! Vi har innedag idag, Tuva er skikkelig slitsom og skal sitte oppå meg hele tiden, bortsett fra da jeg støvsugde, da skulle hun drepe støvsugeren hele ***** tiden! Det pleier å holde med en gang egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Spontan-bestilte en liten tur opp til Narvik i høstferien for å besøke kusina mi og hennes lille familie. Gleder meg skikkelig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Jeg ser dem noen andre som sliter med det?Jeg ser dem også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Der kom det en rastafari med en stor eske med kaffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Oj, her var det mye nytt... Blir nok vandt til det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie_ Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Jeg ser dem noen andre som sliter med det?Kommer sikkert etterhvert, mistenker det er skolen som har sperret noen nettsider(som facebook)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts