Elisabeth00 Skrevet 14. August 2015 Rapporter Share Skrevet 14. August 2015 Mine blyanter har kommet! Må løpe til posten i kveld Hvilke bestilte du? Si i fra hva du syns om dem da... Jeg har funnet ut at 48 blyanter er litt lite... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 14. August 2015 Rapporter Share Skrevet 14. August 2015 De som mange andre kjøpte på ebay. Husker ikke hva de heter i farta.. Skal si ifra ? Edit: marco raffine fine art heter de. Deilig å åpne og ha så mange nyanser å velge mellom ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 14. August 2015 Rapporter Share Skrevet 14. August 2015 De som mange andre kjøpte på ebay. Husker ikke hva de heter i farta.. Skal si ifra Edit: marco raffine fine art heter de. Deilig å åpne og ha så mange nyanser å velge mellom Jeg venter enda på mine! Håper de kommer snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 14. August 2015 Rapporter Share Skrevet 14. August 2015 Hmpf! Kjedelig. Håper mine blyanter kommer i posten mens jeg er på ferie. Ja! Men bare jeg som er utålmodig, bestilte bok på amazoon og blyanter på ebay, da tar ting tid da. Krysser fingre for at dine ligger og venter på deg når du kommer hjem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 14. August 2015 Rapporter Share Skrevet 14. August 2015 Ja! Men bare jeg som er utålmodig, bestilte bok på amazoon og blyanter på ebay, da tar ting tid da. Krysser fingre for at dine ligger og venter på deg når du kommer hjem. Mine blyanter er også kjøpt på ebay. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 14. August 2015 Rapporter Share Skrevet 14. August 2015 Jeg venter enda på mine! Håper de kommer snart når bestilte du de? Ja! Men bare jeg som er utålmodig, bestilte bok på amazoon og blyanter på ebay, da tar ting tid da. Krysser fingre for at dine ligger og venter på deg når du kommer hjem. hvilke har du bestilt? Mine blyanter er også kjøpt på ebay. Jeg har nå testet de litt. Og jeg liker. Liker veldig godt faktisk. Helt genialt magisk med så mange nyanser og så deilige og skarpefarger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 14. August 2015 Rapporter Share Skrevet 14. August 2015 når bestilte du de? hvilke har du bestilt? Jeg har nå testet de litt. Og jeg liker. Liker veldig godt faktisk. Helt genialt magisk med så mange nyanser og så deilige og skarpefarger.. 29. juli bestilte jeg, så håper de er rett rundt hjørnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 14. August 2015 Rapporter Share Skrevet 14. August 2015 når bestilte du de? hvilke har du bestilt? http://www.ebay.com/itm/191598934034?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Aner ikke om de er noe, syns det var en hyggelig pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 14. August 2015 Rapporter Share Skrevet 14. August 2015 Fikk mail av selger i dag, de hadde visst fått fargene mine i retur i posten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 14. August 2015 Rapporter Share Skrevet 14. August 2015 Jeg har kastet meg på bølgen jeg også! Farger ikke så ofte da, mest på nattevakt. Og så tok jeg den med når jeg skulle til legetime, der er det alltid så lang ventetid. Veldig fint tidsfordriv! Min første side Ble ikke helt riktig gjengivning av fargene, de er egentlig skarpere. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 15. August 2015 Rapporter Share Skrevet 15. August 2015 Har fullført min første fargelegging :-) Sånn ok fornøyd! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 15. August 2015 Rapporter Share Skrevet 15. August 2015 Da har jeg også kastet meg på trenden. :-) Hyggelig og sitte med min datter og fargelegge! 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chako Skrevet 15. August 2015 Rapporter Share Skrevet 15. August 2015 Den jeg er mest fornøyd med så langt 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 15. August 2015 Rapporter Share Skrevet 15. August 2015 Siden dere er så flinke, så har jeg akkurat bestilt meg bok og blyanter jeg også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 18. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. August 2015 Brukt en del tid på denne. Kun brukt 10 blyanter, helst for å slippe å tenke så mye mens jeg farger Vært litt travelt i det siste, med skolestart osv. Tok siste del av motivet idag, som belønning etter å ha lest og skummet gjennom tre kapittel. 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 18. August 2015 Rapporter Share Skrevet 18. August 2015 Brukt en del tid på denne. Kun brukt 10 blyanter, helst for å slippe å tenke så mye mens jeg farger Vært litt travelt i det siste, med skolestart osv. Tok siste del av motivet idag, som belønning etter å ha lest og skummet gjennom tre kapittel. Wow! Eneste jeg tenker her er jo at noen av disse burde hatt veggplass, ikke bare være i en bok... Er jo kunstverk jo! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 18. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. August 2015 Wow! Eneste jeg tenker her er jo at noen av disse burde hatt veggplass, ikke bare være i en bok... Er jo kunstverk jo!Hadde jo vært litt kjekt. Går jo ann å skrive ut på et godr papir, da, og ramme inn? Må jo være fine gaver også, det! Trene meg på blomster, så kanskje bestemor kan få et blomsterbilde til jul. Hun har jo alt, så pleier bare gi en liten, symbolsk ting Edit: eller dennehttp://www.gyldendal.no/Fakta-og-dokumentar/Hobby/Fargelegging/Den-hemmelige-hagen-Kunstnerutgave Edit igjen: Sorry, trodde virkelig jeg hadde kommentert bildene som ligger over her. Må ha falt bort eller noe. Men knallfine, alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 18. August 2015 Rapporter Share Skrevet 18. August 2015 Hadde jo vært litt kjekt. Går jo ann å skrive ut på et godr papir, da, og ramme inn? Må jo være fine gaver også, det! Trene meg på blomster, så kanskje bestemor kan få et blomsterbilde til jul. Hun har jo alt, så pleier bare gi en liten, symbolsk ting Edit: eller dennehttp://www.gyldendal.no/Fakta-og-dokumentar/Hobby/Fargelegging/Den-hemmelige-hagen-Kunstnerutgave Edit igjen: Sorry, trodde virkelig jeg hadde kommentert bildene som ligger over her. Må ha falt bort eller noe. Men knallfine, alle sammen! Se den ja! Den vil jeg ha om jeg blir bitt og fornøyd. Venter fremdeles... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 18. August 2015 Rapporter Share Skrevet 18. August 2015 Du er seriøst RÅflink laikamor! Håper du ser det selv 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 19. August 2015 Rapporter Share Skrevet 19. August 2015 Gårsdagens hjernevask etter bursdag med hele familien 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 19. August 2015 Rapporter Share Skrevet 19. August 2015 Så fint @Garp Digger fargekombinasjonen du har valgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 19. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. August 2015 Gårsdagens hjernevask etter bursdag med hele familien Kjempefint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 19. August 2015 Rapporter Share Skrevet 19. August 2015 Takk begge to. må jobbe mer med det rundt kompasset, er ikke helt fornøyd enda. Men en bra start. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 19. August 2015 Rapporter Share Skrevet 19. August 2015 Farger bare egentegnede tegninger fortiden 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 20. August 2015 Rapporter Share Skrevet 20. August 2015 Fikk Animorphia boken i dag. Akkurat begynt på første ☺ 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts