Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjemmestrikket hundegenser selges (liten)


Recommended Posts

Jaa, vi er tydeligvis flere her som tror vi har mindre hunder enn vi har :lol: . Jeg har strikket en genser som er for trang i brystet, rett og slett... hmpf!!

Hvis noen vil kjøpe den så kan dere få den for 120,- + frakt, så får jeg hvertfall dekket garnkostnadene. Den er strikket i mini alpakka som er et veldig mykt garn som ikke klør, og den er supervarm!

Den skal egenlig ha bein, men jeg tenkte at jeg strikker dem på dersom noen vil ha genseren. Den er nokså trang helt foran på brystet og i beinhullene der beina stikker ut.

Du må nok ha en mindre hund enn en whippetvalp for at denne skal passe :P .

Fargen er nok mest lik de to siste bildene.

Skal få tatt noen mål av den så kanskje det er enklere å se for seg. Mirai veier vel ca 3,5 kg nå tenker jeg.

2015-03-19%2000.17.52.jpg

IMG_20150319_164959.jpg

Undersiden, hull til beina

IMG_20150319_165025.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var jo kanonfin! Italienervalpen min er fortsatt bitteliten men kan godt ha noe klart til hun vokser til :)

Ja, det kan jo godt hende den passer! Skal jeg strikke på beina da, så håper vi på det beste? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ot: @Sona du må lage valpetråd til valpisen din :)

Det kommer :D Må bare få tatt litt flere bilder som viser noe annet enn en blurry piraja :P

Ja, det kan jo godt hende den passer! Skal jeg strikke på beina da, så håper vi på det beste? :P

Gjerne det! Hvis den ender opp med å ikke passe så bare prøver jeg å selge den videre :) Hvor lang er den i ryggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer :D Må bare få tatt litt flere bilder som viser noe annet enn en blurry piraja :P

Gjerne det! Hvis den ender opp med å ikke passe så bare prøver jeg å selge den videre :) Hvor lang er den i ryggen?

Ja, det må du bare gjøre! Det hadde jo vært best om den faktisk kom i bruk ett eller annet sted! :)

Den er 30cm fra halsen og til kanten bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...