Synnikken Skrevet 11. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2015 Syns ikke Jonas fortjente å bli hevet ut alt nå. Heller ikke Fredrik. Men Christopher var rar hele veien syns jeg.. Jaj! Blir spennende å se imorgen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 11. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2015 PEDRO kalte hun Pierre,for.. PEDRO? En vesentlig forskjell på de to navna Håper Mathias kicker ut Kevin, eller Harald Også håper jeg virkelig! at Knut-Eirik får bli.. HAN liker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Hva legger de egentlig i å "gi av seg selv" ? Må man være 100% energisk hele tiden og prate med alle konstant? Det tar jo tid å bli kjent! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Dumt at han ble sendt ut...har glemt navnet på ham nå da... men han virket trivelig, og han var den kjekkeste der inne og. Jaja. Kommer kanskje inn igjen, får man håpe! Jeg må jo bare si at de jentene fortjener egentlig ikke bedre enn de hvite gutta, de passer jo godt sammen egentlig... når man er så dum at man faller for slike klyser kan det være det samme. Nå skal jeg se gårsdagens episode! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Dumt at han ble sendt ut...har glemt navnet på ham nå da... men han virket trivelig, og han var den kjekkeste der inne og. Jaja. Kommer kanskje inn igjen, får man håpe! Jeg må jo bare si at de jentene fortjener egentlig ikke bedre enn de hvite gutta, de passer jo godt sammen egentlig... når man er så dum at man faller for slike klyser kan det være det samme. Nå skal jeg se gårsdagens episode! Ja, fy flate for noen nepeskrell de jentene er til tider. Hele den gjengen må ha eggløsning eller noe, for de valgene de tar baserer seg ikke på noe annet enn undertrykte biologiske behov . Særlig hun Emilie som går for å være den fineste, som begynner å sutre når det diskuteres om Kevin skal sendes ut "Jamen, jeg vil ha han her nggggggghhhh". Selv om det er kjipt og synd at Jonas ble sendt ut, så blir det garantert mye av underholdningsverdi på skjermen fremover! Digger forresten han med krøllene som hele tiden prater om bæsj, og att på til ikke klarer å tenke og drite samtidig. Han er virkelig en som gir 110% Jeg tror jeg må være den eneste i verden som ser på Paradise Hotel, hun jeg bor med gidder ikke se på og synes jeg er superteit når jeg forteller siste nytt. Deilig å ha noen å le med! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Det er offisielt, jeg er på paradise-kjøret. Og det bare etter å ha sett to episoder Men dere, jeg så ikke i forgårs - hvorfor måtte Fredrik hjem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Det er offisielt, jeg er på paradise-kjøret. Og det bare etter å ha sett to episoder Men dere, jeg så ikke i forgårs - hvorfor måtte Fredrik hjem? De svarte gutta skulle bestemme hvem av de hvite gutta de ville ha hjem om jentene valgte å bo med de svarte. De hvite gutta skulle velge hvem av de svarte de ville ha hjem om jentene valgte å bo med de hvite. De svarte ville da ha hjem Henrik (tror det er det han heter han med lyst hår som ser ut som han lever på 40-tallet) og de hvite ville ha hjem Fredrik. Siden jentene vile bo med de hvite, måtte Fredrik hjem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 De svarte gutta skulle bestemme hvem av de hvite gutta de ville ha hjem om jentene valgte å bo med de svarte. De hvite gutta skulle velge hvem av de svarte de ville ha hjem om jentene valgte å bo med de hvite. De svarte ville da ha hjem Henrik (tror det er det han heter han med lyst hår som ser ut som han lever på 40-tallet) og de hvite ville ha hjem Fredrik. Siden jentene vile bo med de hvite, måtte Fredrik hjem. Åja, sånn å forstå. Takk! Det er kanskje Harald du mener? Han med den blonde sleiken og "jeg vet dere vil ha meg"-blikket? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Joda... Jeg måååååå jo bare se det i år også.. Kevin er ekkel herregud! Trønderne gjør meg flau over å være trønder Jises! Han som var litt sånn sjenert var søt. Og homoen er kul haha Liker ikke de fleste hvite nei.. makan til eklinger 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Han Harald var grusom på håret når det var ustelt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Han Harald var grusom på håret når det var ustelt Bedre enn "outgrown Hitler" som han har resten av tiden 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feline Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Han Harald var grusom på håret når det var ustelt Og likevel ser han enda verre ut når det er "stelt" med den sleiken 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Når jeg så den krøll-dotten i sofaen skjønte jeg ikke hvem det var.. Ikke rart han "sleiker" håret, går jo ikke an å gå rundt å se ut som han gjør uten sleik O.o Er det naturlig eller har han tatt perm? Ellers gleder jeg meg til ikveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Herregud , Knut er så ekstremt lik en kompis av meg i absolutt ALT! Bortsett fra at han heller hadde tatt livet av seg enn å bli fersket med langt hår og på pærra Føles ut som jeg kjenner han! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Jeg er så irritert på at ikke Kevin eller Harald ble sendt hjem i går... For noen ekstreme klyser, altså. Spent på dagens episode! (Men tror kanskje den må utsettes til i morgen, er sliten, gitt.) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Dagens episode samtidig med Finnmarksløpet??? Whatt, sorry paradise, dere får vente Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Nagi ett eller annet ... Jeg ventet bare på at han skulle si Nangiala eller Nangilima. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Jeg dævver av den klippinga og redigeringa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Hjelpe meg, sier jeg bare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 @marjea - fordi mamman hans ringte og sa at han ikke hadde rydda rommet sitt + no andre greier også. Mulig at han hadde rota på badet også, men det må du ta med en klype salt for jeg husker ikke helt. .....var det han som ikke hadde spurt om å få lov til å dra, mon tro? Eller var det en annen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 @marjea - fordi mamman hans ringte og sa at han ikke hadde rydda rommet sitt + no andre greier også. Mulig at han hadde rota på badet også, men det må du ta med en klype salt for jeg husker ikke helt. ....var det han som ikke hadde spurt om å få lov til å dra, mon tro? Eller var det en annen? Bånn i bøtta med sånne foreldre ass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 De hvite må jo være skuespillere. Virkelig. Det går da ikke an å være sånn i virkeligheten, spesielt han som mener han kan se på jenter om de har kjønnssykdommer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 De hvite må jo være skuespillere. Virkelig. Det går da ikke an å være sånn i virkeligheten, spesielt han som mener han kan se på jenter om de har kjønnssykdommer... Vel, en jeg kjenner mener at han kan det samme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 16. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2015 "Kan du vise meg hvordan du ville stake hvis du gikk langrenn?" og hun skjønte det ikke "Jeg vil ha Elin her, hun virker driiitkul lizzåm" Emilie, hårfargen yter ingen rettferdighet 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 17. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2015 Æ gidde f*** ikkje, e så j**** stygt spel ... Skal det komme inn sånne folk hver uke gidder jeg f*** ikke være her allikevel. Har de ikke fått med seg tidligere episoder av dette her eller? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts