Gå til innhold
Hundesonen.no

Paradise Hotel 2015


Lola Pagola
 Share

Recommended Posts

Kan vel trygt si at Martine ikke har klart å gjennomføre oppholdet med stilen hun hadde tenkt :lol: .

Han Jon virker som en artig skrue. Morsomt å se noen som ikke aner hva det går ut på. "Plutselig ropte alle breeeeev, jeg får rope neste gang jeg også". "Det var visst veldig viktig med hvem som hadde finest bad". Haha!

Han er så typisk nordlenning at det gjør nesten vondt i sjela hos en med-nordlending som meg selv :lol: Og melde seg på paradise for å ta igjen på eksen.. Hahaha!

Hva er det han heter han OVERLYKKELIGE og sykt irriterende fyren som kom inn nest sist? Han gåååår meg på neeervene O___O Makan til irriterende guttebarn.. x_x Jeg får lyst til å spy i munnen så fort han åpner munnen sin. :|

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 204
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

"Jeg liker gutter som er litt sånn tjukk" aahahaha priceless .

Det var i hvert fall den kuleste twisten jeg har sett på lenge! Jeg var helt sikker på at det skulle stå "Den ensomme ofrer en gutt for en jente", altså at han fikk sende ut en gutt. Men hvorfor

For å ikke snakke om Harald, Harold eller Halvard!

Dette er så sykt kleint å se på :lol:

Jeg tillater meg ikke å ha følelser på Paradise Hotel!

noen timer senere

HUUUULK PIERRE PLIIIIIS HA SEX MED MEEEEG VERDEN GÅR UNDER FOR AT DU KLINA MED EI ANNA :cry:

Pierre prøver seg på henne.

Hun bitch-slapper han sykt hardt

Han sender henne ut

Hun hyler og griner helt sykt

Det er på nivå med barneskola :lol:

Jeg døde på meg! :lol: :lol: Jeg syntes ikke Pierre prøvde seg på henne, da, jeg synes han virket som om han prøvde å trøste henne, jeg!

Jeg er veeeeldig spent på hvordan hun kommer til å være på kveldens episode :lol: :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg døde på meg! :lol: :lol: Jeg syntes ikke Pierre prøvde seg på henne, da, jeg synes han virket som om han prøvde å trøste henne, jeg!

Jeg er veeeeldig spent på hvordan hun kommer til å være på kveldens episode :lol: :lol:

Ja, altså, prøvde seg på (å trøste henne, kose, cuddle... insert fitting word :P ). Blir interessant å se i kveld ja, kjenner jeg. Eh. Gleder meg til å se på? Det trodde jeg aldri jeg kom til å si :lol:

Synes han kompisen min ble litt borte forrige episode, og tydelig at de andre ikke er fryktelig interessert i å åpne for han :P Håper han blir mer en del av gruppa i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, altså, prøvde seg på (å trøste henne, kose, cuddle... insert fitting word :P ). Blir interessant å se i kveld ja, kjenner jeg. Eh. Gleder meg til å se på? Det trodde jeg aldri jeg kom til å si :lol:

Synes han kompisen min ble litt borte forrige episode, og tydelig at de andre ikke er fryktelig interessert i å åpne for han :P Håper han blir mer en del av gruppa i kveld!

Ja, sant det er UNDERHOLDENDE! :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det han heter han OVERLYKKELIGE og sykt irriterende fyren som kom inn nest sist? Han gåååår meg på neeervene O___O Makan til irriterende guttebarn.. x_x Jeg får lyst til å spy i munnen så fort han åpner munnen sin. :|

Er vel Kevin du tenker på :P

Den som irriterer meg mest er Christer.. Jeg klarer i det minste underholdes av Kevin.. :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kevin går og meg på nervene... herregud, alt er så positiiiivt :D:D men han er jo søt da, i sin naivitet. Ligner på en tegneseriefigur.

Er sært med han nordlenningen, han er jo så ekstremt normal. Det mest normale mennesket i hele verden kanskje? Litt irriterende, og litt kjedelig synes jeg.

Sånn bortsett fra at Pierre er en liten guttunge ofte, så begynner jeg faktisk å like ham litt, han smiler og tuller mer enn før, i starten var han jo bare skikkelig surfjes, og hørtes ut som han måtte anstrenge seg for å snakke.

Liker Martine og litt nå egentlig, synes det var fint at hun trøstet Christer. Viser litt modne trekk, en sjelden gang.

Lorden derimot har sunket litt hos meg, usikker på om han er min favoritt lenger egentlig... Lurer på om jeg faktisk heier på Pierre og Martine jeg? enten dem, eller Elin og Lorden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker John jeg. Synes han er så jordnær og normal, litt kult egentlig! Jeg synes Pierre og Audun og gjengen var veldig stygge med Christer på festen og det var bra de ba om unnskyldning dagen etterpå! Jeg håper likevel han ryker, for jeg synes han er ganske kjedelig og litt teit. Sånn vinglepetter. Jeg begynner å få litt mer sansen for Martine nå, kan ikke helt bestemme meg for om jeg heier på Sara eller Martine lenger. Dog tror jeg kanskje Sara sitter litt bedre i det nå, i og med at hun ikke blir ansett som like sterk lenger. Martine og Pierre er ganske utsatt jo nærmere finaleuka kommer.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine liker jeg ikke, håper ikke hun kommer til finalen, men det er sannsynlig at det skjer. Edit: enig i at hun var flink som stod opp for Christer!

I kategorien "kjedelige på TV" faller nå: Christer (syns forsåvidt mest synd på ham), Audun (prøver å flyte for hardt på gamle bragder), Linn (!!), Valeria.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har paradise-erfaring: pleier de å avtale sånne ting som å "få ut han nordleningen" og så fullføre det, eller avtaler de ting i plenum også går de bak ryggen på hverandre?

Det er jo litt rart at paradise hotel er laget sånn at man kan gå på haue ut derifra i løpet av en kort uke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har paradise-erfaring: pleier de å avtale sånne ting som å "få ut han nordleningen" og så fullføre det, eller avtaler de ting i plenum også går de bak ryggen på hverandre?

Det er jo litt rart at paradise hotel er laget sånn at man kan gå på haue ut derifra i løpet av en kort uke :P

Både og. Men de er som regel splittet i flere allianser, som gjerne vil ha ut hverandre.. Så ting skjer ikke så ofte i plenum.

De nye får som regel oppdrag, sjekker inn med makt, eller immunitet, så de får en fair sjanse.. Men jeg er usikker på om John har brukt opp sine sjanser siden han ikke "bestod eksamen" :P

Edit: Hvis du ser forrige uke ble Sara spilt ut. Da visste nært sagt alle de andre at hun skulle ut, bortsett fra hun selv.. :P Hun ble mildt sagt rundspilt (hun var heelt sikker på at hun stod trygt ut uka ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både og. Men de er som regel splittet i flere allianser, som gjerne vil ha ut hverandre.. Så ting skjer ikke så ofte i plenum.

De nye får som regel oppdrag, sjekker inn med makt, eller immunitet, så de får en fair sjanse.. Men jeg er usikker på om John har brukt opp sine sjanser siden han ikke "bestod eksamen" :P

Edit: Hvis du ser forrige uke ble Sara spilt ut. Da visste nært sagt alle de andre at hun skulle ut, bortsett fra hun selv.. :P Hun ble mildt sagt rundspilt (hun var heelt sikker på at hun stod trygt ut uka ;) )

Ikke sant. Men det med eksamen var jo bare teit, for det var jo jentene som satt med makta der. Jeg er sikker på han kunne ramset opp hele 9 gangen og utført digresjonsregning og de hadde allikevel gitt vitnemålene til alle de andre :P Det var jo et strategisk spill, ikke noe reellt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant. Men det med eksamen var jo bare teit, for det var jo jentene som satt med makta der. Jeg er sikker på han kunne ramset opp hele 9 gangen og utført digresjonsregning og de hadde allikevel gitt vitnemålene til alle de andre :P Det var jo et strategisk spill, ikke noe reellt.

Neeei, men nå var jo han den eneste vi ikke fikk se svare riktig på et eneste spørsmål, da :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant. Men det med eksamen var jo bare teit, for det var jo jentene som satt med makta der. Jeg er sikker på han kunne ramset opp hele 9 gangen og utført digresjonsregning og de hadde allikevel gitt vitnemålene til alle de andre :P Det var jo et strategisk spill, ikke noe reellt.

Såklart! Derfor jeg tenkte det skulle komme noe mens de var på pandoras igår, som ikke skjedde, så jeg venter i spenning på brev idag jeg :lol: De pleier ikke få en så "tøff" og "meningsløs" start.. :P Får krysse fingrene, virker som en morsom, oppegående fyr :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL

"Han der nye prater så mye!!! Så fort!!!! Jeg skjønner INGEN TING!!!!" :lol:

Jeg hadde skjønt det fra svenskene, men nordmennene? Gud så tragisk at nord-norsk ikke blir forstått av søringer :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var toppers at John ble på hotellet.

Han er litt sånn antihelt.

Og grunnen hans for å være der er jo genial.

Men spørs jo om han holder ut neste uke.

For skal man tro reklamen, så ser det jo ut til å komme inn flere av de gamle deltagerne.

Og da er nok John den første som ryker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Christer var søt jeg, i sin snillhet. John synes jeg er slitsom. Men veldig rart, det er liksom som et normalt menneske har kommet inn I en parallell dimensjon der alt er litt rart. Litt gøy å se at an gjennomskuer hvor dumt hele greia er, og kommenterer at det er rart folk tar det så alvorlig. Han hører liksom ikke helt til, og det er jo artig da. Men han ødelegger litt illusjonen og. Håper ikke han forrige kevin kommer inn igjen. Han var kjip. Alle som har røket til nå har vært kjipe. Eneste jeg håper litt på at skal komme inn igjen er cf, bare fordi han er så sutrete. Red. Sorry skrivefeil, nettbrett. Orker ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

....du skal LOLE mykje...!!! :lol:

HERREGUD som jeg har ledd av kveldens episode. Er så sykt full av selvironi så når de harsellerer med nordlenninger drar de meg virkelig med :lol:

Jeg kjenner jeg godter meg litt over at Pierre og Martine er splitta. De har vært så cocky og Martine har vært.. meh :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...