Lola Pagola Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 Vi må jo ha en tråd i år og! Inntrykk etter første episode: herregud for en gjeng selvopptatte unge mennesker. Helt komisk hvordan de snakker om seg selv på Tror det kan bli en grei sesong 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 Åneeei! Er det begynt! *bare å krype til korset, da...* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 Glemte av det igår så må se på nett idag! Sikkert bare meg, men jeg liker PH - alle intrigene, de blonde øyeblikkene og den tåpelige kjærligheten som av og til oppstår. Jeg hygger meg rett og slett 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 hæhæ.. jeg LO av de nepene altså Selvopptatte, nei sier du det... *fnis* "jeg har lovet mamma og ikke ha sex på tv .. men skal aldri si aldri..." Galskapen lenge leve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 Har det begynt?!?!?!?!? AHMAGAAAAD!! *kaste seg på tv3play* Dette er nok høyt på toppen av listen over mine guily pleasures . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 10. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 Begynte i går samme her, og paradise hotel er et sikkert vårtegn! Han svensken lignet litt på en alv... eller kanskje mer en penere versjon av de gnomene som jobber i banken i Harry Potter filmene Og han som tror han har så fint smil... come on... en helt ordinær, litt småkjedelig ung gutt.. men fint å ha så masse selvtilitt da sikkert, og det funker jo tydeligvis som bare det på den type jenter. Og han trønderen som bor hjemme hos mammaen sin, de leppene... :S Aaaah dette blir artig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 Min guilty pleasure også. Sambo gremte seg når han kom hjem og måtte overvære de siste 20min av episoden. Begynte i går samme her, og paradise hotel er et sikkert vårtegn! Han svensken lignet litt på en alv... eller kanskje mer en penere versjon av de gnomene som jobber i banken i Harry Potter filmene Og han som tror han har så fint smil... come on... en helt ordinær, litt småkjedelig ung gutt.. men fint å ha så masse selvtilitt da sikkert, og det funker jo tydeligvis som bare det på den type jenter. Og han trønderen som bor hjemme hos mammaen sin, de leppene... :S Aaaah dette blir artig! Han med leppene ser ut som han har leppestift og liner og hele pakka på. O.o Homoen med extensions var jo et fargerikt innslag. Eller noe sånt? XD Herrefred.. Også det klippet hvor de satt å sutret mens de andre satt i badekaret og oppførte seg som apekatter. Jeg aner ikke hvorfor det underholder meg sånn, men herrefred.. Jeg går igjennom hele følelsesspektret når jeg ser paradise, selv om jeg holder meg mest på flau-spekteret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 Jeg har ikke sett enda. Skal se de to første i dag! Gleder meg!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 Men. Når kommer episode 2? Ikveld? Hvordan funket det der igjen? Alle dager inntil torsdag..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 10. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 Ja er alle dager inntil torsdag... men ser ikke ut som de legger ut episoder en dag før for de med viaplay, slik de gjorde før? :/ Pleier et ikke å gå 21.30 eller noe på tv? Også en time etter på viaplay/nett... Litt synd at filtermagasin ikke skriver recaps i år, det var liksom halve moroa, alle ble tatt så på kornet der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 Åååå..gleder meg! *telle ned til leggetid* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 Hahha, for en gjeng. Synes ikke noen av de hvite guttene var noe kjekke jeg. Kjipt. Håper vi får noen knall morsomme i år og, men de virket ganske tørre hittil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 Haha, slenger meg på her jeg. Lo så jeg gråt igår under første episode... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 Jeg liker så godt at folk fremdeles beskriver seg selv som "110% meg selv" og følger opp med "jeg skal vinne paradise ved å være meg selv" Isabel minner meg om Janice (friends) når hun ler og.. disse Trondheimsgutta Lar meg imponere av at de har klart å samle den gjengen, herregud, dette blir morsomt 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 Begynte i går samme her, og paradise hotel er et sikkert vårtegn! Han svensken lignet litt på en alv... eller kanskje mer en penere versjon av de gnomene som jobber i banken i Harry Potter filmene Og han som tror han har så fint smil... come on... en helt ordinær, litt småkjedelig ung gutt.. men fint å ha så masse selvtilitt da sikkert, og det funker jo tydeligvis som bare det på den type jenter. Og han trønderen som bor hjemme hos mammaen sin, de leppene... :S Aaaah dette blir artig! DET var det han ligna på ja. Satt og lurte på hva han ligna på. Men gnomene i Gringots, jepp, det passer bra. Han lyse ser ut som han er fra 1940-tallet. Hva var det egentlig Triana hadde på seg i går? Serien sendes 22.30, i alle fall i dag og i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 Hva skjer med klærne til Triana??? Glemte hun et par plagg? ? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 Ingen recaps, det var jo nesten hele morroa :'( 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 Hva skjer med klærne til Triana??? Glemte hun et par plagg? ? Så ut som en badedrakt noen hadde klippet over i skrittet... Herregud, min aller største guilty pleasure, dette her, altså. Gleder meg til episoden i dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 Åh! Og jeg fant ut nå at det ikke er forhåndsvisning i premiereuka! Så da kommer det sikkert uka etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 Begynte i går samme her, og paradise hotel er et sikkert vårtegn! Han svensken lignet litt på en alv... eller kanskje mer en penere versjon av de gnomene som jobber i banken i Harry Potter filmene Og han som tror han har så fint smil... come on... en helt ordinær, litt småkjedelig ung gutt.. men fint å ha så masse selvtilitt da sikkert, og det funker jo tydeligvis som bare det på den type jenter. Og han trønderen som bor hjemme hos mammaen sin, de leppene... :S Aaaah dette blir artig! Hvem? Synes (spesielt) alle de hvite skrøt sånn av fint smil jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 Hvem? Synes (spesielt) alle de hvite skrøt sånn av fint smil jeg Sikkert han som var minst kjekk, som hadde de rare leppene... Jeg synes seriøst han kjekkeste var han homoen med hår-ekstentions jeg :lol: Damene er jo så fine, håper det kommer inn noen fine gutter etter hvert og! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 Sikkert han som var minst kjekk, som hadde de rare leppene... Jeg synes seriøst han kjekkeste var han homoen med hår-ekstentions jeg :lol: Damene er jo så fine, håper det kommer inn noen fine gutter etter hvert og! Jammen nei? Lola omtaler jo han etterpå (eller er det fler? ) : "Han svensken lignet litt på en alv... eller kanskje mer en penere versjon av de gnomene som jobber i banken i Harry Potter filmene Og han som tror han har så fint smil... come on... en helt ordinær, litt småkjedelig ung gutt.. men fint å ha så masse selvtilitt da sikkert, og det funker jo tydeligvis som bare det på den type jenter. Og han trønderen som bor hjemme hos mammaen sin, de leppene... :S Aaaah dette blir artig! " Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 Jeg synes det var så sykt morsomt med Kevin som sier til Tina at hun er finest på hotellet og etterpå sier til kameraet at han valgte henne fordi hun var den minst fine og at han gjorde et safe valg ved å velge henne. Tina kommer ikke til å være like smigret når hun oppdager hvorfor han egentlig valgte henne! Synes Jonas (hvit) virker skikkelig sympatisk og en smule naiv! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 Jammen nei? Lola omtaler jo han etterpå (eller er det fler? ) : "Han svensken lignet litt på en alv... eller kanskje mer en penere versjon av de gnomene som jobber i banken i Harry Potter filmene Og han som tror han har så fint smil... come on... en helt ordinær, litt småkjedelig ung gutt.. men fint å ha så masse selvtilitt da sikkert, og det funker jo tydeligvis som bare det på den type jenter. Og han trønderen som bor hjemme hos mammaen sin, de leppene... :S Aaaah dette blir artig! " Sant. Hmmm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 10. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 Han med blondt hår, trøndersk kanskje? Nå husker jeg ikke, men han av de hvite som var mest sånn plain pen liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts