Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken farge er kjolen?


SiriEveline
 Share

  

123 stemmer

  1. 1.

    • Blå og svart
      59
    • Hvitt og gull
      55
    • Andre farger
      9


Recommended Posts

Jeg opplever at den er lys om dagen når det er godt lys rundt meg, og at den er blå når rommet er mørkere. Holder en knapp på forklaringen til asap-science

Samme her! Hele tiden på dagen igår så jeg hvit og gull, mens på kvelden så jeg blå og sort. Så var spent på hvordan jeg så kjolen i morges, fant frem telefonen og den var hvit og gull, men så blinka jeg og den ble blå og sort :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dag 1 e.k Jeg har sett på kjolen 97 ganger siden jeg sto opp.Fargen har hittil vært den samme. Lyseblå og gullfarget. Til nå. Dette forandrer alt. Utenfor er det opptøyer, det har vært vansk

Jeg har kjøpt meg kjole til Norsk Vinner som veksler mellom to farger for hver gang jeg ser på den Betyr det at hjernen min driver med intervalltrening?

Posted Images

Men det kan jo hende øynene dine fokuserer litt annerledes selv om forholdene er like. Kanskje du ser på bildet i en litt annen vinkel, kanskje du fokuserer ett litt annet sted i bildet eller kanskje du har en schitzofren hjerne :huh:

Jeg tror det rett og slett er slik at noen av oss fokuserer like lett på mørke farger som på lyse..

At jeg er litt i midten, derfor blir ikke hjernen min helt enig med seg selv.

Eller så er jeg schizofren :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har store tvil på om hvorvidt man er schizofren eller ikke påvirker hvordan man oppfatter kjolen @Mud ;)

Jeg har hittil hatt et stabilt gemytt så jeg tviler jeg også :P

Tipper jeg bare er motstandsdyktig mot Illuminatis skjulte koder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg så akkurat denne kjolen på amazon og måtte le litt av anmeldelsene den hadde fått:

Whether for a wedding or funeral this dress wont disappoint.
A dress you can be both married (white+gold) and buried (black+blue) in. Highly recommended.

Dress to depress
The good: Works equally well as formal or business casual attire.

The bad: Carves a crooked path through perceptual reality and leaves behind it a wake of confusion and existential crises. Also unforgiving on the hips.

15% cotton, 20% rayon, 65% unicorn hair

Cleaning instruction on the collar tag read "15% cotton, 20% rayon, 65% unicorn hair. Dry clean only. Manufactured on ancient indian burial ground. Do not bleach." The tag was really itchy though so I had to give it only 4 stars.
Four stars
This dress is a horcrux.
A beautiful dress and a loving wife
I bought this dress for my wife, and she looks beautiful in it. Funny thing, the other day I saw another woman who looked exactly like my wife, kissing another man. But it couldn't have been my wife because that woman was wearing a white-and-gold dress, and the dress I bought my wife is a blue-and-black one. Whew, I was almost worried for a moment there, haha.
:teehe:
  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 5 months later...

 

Min hjerne må være ekstremt aktiv, for jeg har aldri sett antydning til hverken blå eller svart...

 

Og jeg har alltid bare sett den som blå og svart. Skulle ønske jeg hadde sett den i gull og hvitt.. har eksamen på mandag og skulle gjerne hatt en hjerne som kjørte i et litt høyere gir.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjernen min har tydeligvis koblet av etter jeg så bildet første gang :P Første dagen (forøvrig rett etter jeg våknet) så jeg kjolen som gull og hvit, samme gjorde barna mine. Men på kvelden skiftet den plutselig farge og etter det har jeg bare sett den som grumsete blå/svart. Regner med det er fordi hjernen har "lært" seg den riktige fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for meg helt ubegripelig at den kjolen kan oppfattes som noe annet enn blå og sort .Altså, jeg forstår vitenskapen her, men jeg får den ikke til å bli noe annet enn blå. Kanskje det er fordi jeg er ekstremt bedagelig, hva vet jeg :P

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Nå har jeg sett kjolen i all slags lys, på tlf, nettbrett, pc og til alle døgnets tider. Jeg vet at den er svart og blå og jeg legger all god vilje til for å se det, men den forblir hvit og gull uansett..

Sent fra min D5803 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett kjolen i all slags lys, på tlf, nettbrett, pc og til alle døgnets tider. Jeg vet at den er svart og blå og jeg legger all god vilje til for å se det, men den forblir hvit og gull uansett..

 

Sent fra min D5803 via Tapatalk

 

 

sånn er det her også.  Jeg  får den ikke blå og sort uansett hva jeg gjør!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett kjolen i all slags lys, på tlf, nettbrett, pc og til alle døgnets tider. Jeg vet at den er svart og blå og jeg legger all god vilje til for å se det, men den forblir hvit og gull uansett..

 

Sent fra min D5803 via Tapatalk

 

 

 

 

sånn er det her også.  Jeg  får den ikke blå og sort uansett hva jeg gjør!  

Haha, you and me three! Den forblir hvit og gull. Uansett.

Endret av Bananen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...