Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken farge er kjolen?


SiriEveline
 Share

  

123 stemmer

  1. 1.

    • Blå og svart
      59
    • Hvitt og gull
      55
    • Andre farger
      9


Recommended Posts

  • Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dag 1 e.k Jeg har sett på kjolen 97 ganger siden jeg sto opp.Fargen har hittil vært den samme. Lyseblå og gullfarget. Til nå. Dette forandrer alt. Utenfor er det opptøyer, det har vært vansk

Jeg har kjøpt meg kjole til Norsk Vinner som veksler mellom to farger for hver gang jeg ser på den Betyr det at hjernen min driver med intervalltrening?

Posted Images

Men dere som ser den som hvit og gull, dere må jo se at til høyre for kjolen er fargen hvit, altså er kjolen lyseblå?? I det minste blåhvit.
Jeg har ikke sett den som noe annet en lyseblå med bronse uansett lys, og uansett mobil eller PC, eller sidesyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På noen bilder er den hvit og gull og på andre bilder er den blå og sort. Enkelt og greit :P heheheh

Ikke her..

Det tar helt av her nå.

Jeg ser på den og den er høyglans hvit og gull. Ser vekk og tilbake og den er marineblå og sort.

Og omvendt.

Hodet mitt eksploderer snart , jeg tror ikke på noen ting og på alt! Kanskje finnes det engler !

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere som ser den som hvit og gull, dere må jo se at til høyre for kjolen er fargen hvit, altså er kjolen lyseblå?? I det minste blåhvit.

Jeg har ikke sett den som noe annet en lyseblå med bronse uansett lys, og uansett mobil eller PC, eller sidesyn.

Nope. Ikke for min del.

Jeg ser kjolen som svart (med brune nøyanser) og ganske mørk blå, eller helt gullfarga og hvit. Ingen blå toner i den hvite.

Skjedde enda en gang nå at den fadet fra gull/hvit til blå/svart. Trippy :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ordens skyld, jeg har sett den blå og sort hele tiden :P

I den videoen, har de fiksa på bildet ja?? For det er første gang jeg ser at den faktisk eeer blå og sort!

Men dere som ser den som hvit og gull, dere må jo se at til høyre for kjolen er fargen hvit, altså er kjolen lyseblå?? I det minste blåhvit.

Jeg har ikke sett den som noe annet en lyseblå med bronse uansett lys, og uansett mobil eller PC, eller sidesyn.

Ditto, og pga omstendighetene rundt hvordan bildet er tatt tolket min hjerne det som "hvit og gull" :P

Jeg syntes også kjolen var finere i hvitt og gull. Jeg savner å se den i de fargene...

:lol:

Edit: Nå ser jeg den som blå og sort :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var jeg på vei til å skrive en svært bestemt tekst om at det må da være umulig å se den i blå og sort! Hadde sett mange ganger også.

Men så skiftet den farge. Selvsagt. :D


Jeg har funnet ut hva som utløser det for min del da. Ser jeg direkte på kjolen ser den hvit/gull ut (tatt i litt dårlig lys bare), men hvis jeg fokuserer på det hvite (på pc-skjermen eller ved siden av kjolen) ser den blå/sort ut. Eller mer lyseblå/brunaktig egentlig - men jo lysere det jeg fokuserer på er, jo mørkere fremstår kjolen (i øyekroken, før jeg fokuserer på den igjen). Interessant. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å få den kjolen til å se ut som noe annet enn en hvit/gull kjole tatt i dårlig lys. MEN lyset rundt korrensponderer ikke helt til hva jeg ville forventet for å lage denne misfargingen.

Kjolen ER blå/svart noe som overhodet ikke er vanskelig å se i den nettbutikken som selger den:

70931rbl_zoom1.jpg

Det som har skjedd for få den til å se hvit/gull ut tror jeg må være et dårlig kamera som har feilkompensert totalt for fargene i et heller dårlig lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som har skjedd for få den til å se hvit/gull ut tror jeg må være et dårlig kamera som har feilkompensert totalt for fargene i et heller dårlig lys.

Det er hjernen din som tolker informationen fra bildet feil. Bildet er over og undereksponert på en "perfekt måte", slik at den gjør at hjernen kan tolke den i ulike farger.

Jeg ser begge variantene, gull+hvit og sort+blå, bytter litt av seg selv uavhengig av lys og omgivelser. En venninne ser den konstant i gull+blå. Og har hørt om folk som ser den i en sånn grønngul + lyseblå farge også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...