Gå til innhold
Hundesonen.no

Min nye valp :)


KristinR
 Share

Recommended Posts

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det er tre år siden jeg sluttet å røyke og jeg syntes jeg fortjener en fin premie. Og hva kan vel være en bedre premie enn en ny valp Om en uke henter jeg hjem denne lille gutten På stamtavlen h

Sjarm 8 uker.

Da er han kommet i hus. Navnet ble ingen av de jeg hadde på lista fra før. Han heter Sjarm! Har vært i hus siden i går kveld. Trygg og god med en gang. Litt ymse med soving i natt. Jeg har ligget på s

Da er han kommet i hus. Navnet ble ingen av de jeg hadde på lista fra før. Han heter Sjarm! Har vært i hus siden i går kveld. Trygg og god med en gang. Litt ymse med soving i natt. Jeg har ligget på sofaen og han har ligget på gulvet nedfor. Tror vi sov fire timer i ett strekk og det er kanskje ikke så gæli :P

Lykke min andre boxer ser ikke ut til å ha noen problemer med å ha fått en liten plagsom piraja i hus. Bekymrer meg ikke for samspillet deres. Lady, salukien er den som trenger tid. Hun liker virkelig ikke slike små. Merket det godt i fjor også da jeg hadde kull hjemme. Hun leker "ikke trå på gulvet" leken for på gulvet er den ekle. Ellers ligger hun i sofaen og løfter på leppene når han går forbi. Hun kan godt "hekse" til og ha "skinnangrep" om han blir altfor nærgående. Jeg er ikke særlig redd for at hun vil skade han, men det irriterer meg jo selvsagt litt at hun er slik. Men hun er nå bare en gang slik og må få være som hun er. Jeg gjør ikke all verden av det, løfte på leppa og lage lyd overser jeg. Men kjeppjager hun han så får hun klar beskjed om at det aksepterer jeg ikke. Hva ville dere gjort?

Han spiste godt da vi kom hjem i går kveld og har også spist en skål mat nå på morgenen. Føret og været er mistrøstig og er ikke så forlokkende for en 8 ukers valp. Is og gjørme i hagen med masse vann på toppen + at det regner. Likevel har han bæsjet ute to ganger og ingen ganger inne. Et par ganger har han tisset inne, men det er ikke noe jeg bryr meg om.

Jeg har kjøpt en Crufts valpegård. Jeg har alltid vært en ganske så ihuga burmotstander, men denne gang blir det litt bruk av bur. Bur og bur fru blom. Gården er 1,24 lang og 90 bred. Jeg skal forsøke å venne han til det rett og slett fordi jeg ikke tør å la han være løs alene med begge de to andre alene hjemme. Tror det skal gå fint. Gården står med døra åpen og han har allerede sovet der inne sammen med Lykke flere ganger.

11000053_10152585817957105_8804336596332

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nydelig valp! Søtt navn også :) Jeg hadde Vanja, Engelsk Setteren min som var 11.5 år da jeg fikk frøkena jeg nå har i hus som valp. Vanja var veldig vant til dele hjemmet sitt med andre hunder da jeg ofte passer andre. Men,valp fysj det var ekkle saker gitt! Hun knurret bare Tara gikk forbi senga hennes,gikk på annent rom osv. Sånn gikk det i en uke da ble det forandringer gitt :) Startet logre da Tara kom inn fra luftetur,lot Tara sove sammen seg i senga masse :) Fra da var det gjort det ble bestevenner og Vanja var en fin hund til prege en valp. Håper det ordner seg med Lady også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nyydelig :wub:

Nå vet jeg ikke om salukien er annerledes, men vi har også en gammel gubbe som trives som enstøing. Han knurret hva han var god for, men han ville bare vise grenser ovenfor valpen min. Kom den for nærme knurret han, men han var så "snill" at i stedet for å gå på om hun ikke lystret, så gikk han bare bort. Har også en annen hund (som snakker veldig lite hund) som henger seg fast i pelsen hans og har en greie for å rengjøre munnen hans, og den prøver han å stoppe ved å legge pent i bakken, og "tygge" forsiktig rundt snuten og forsøker etter beste evne å si "hold opp".. Desverre så skjønner ikke den klengete hunden så den fortsetter til det uendelige.

Han har vært gull verdt i oppveksten hennes, og ville ikke vært foruten han som "opplærer" :) Lykke til og håper det roer seg med dine :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...