Gå til innhold
Hundesonen.no

Westminster Dog Show 2015


Artemis
 Share

Recommended Posts

Guest Michellus

http://www.westminsterkennelclub.org/2015/photos/breed/DN33189402.html

(Mobil, så blir rart)

BIR groenendael. Enten er det noe gwlt med skjemen min, eller så ser jeg ingenting på bildet. Bare svart og ingenting :P

*troller hjemmesiden*

Ikke så verst! På noen bilder ser han litt steil ut i fronten, men jevnt over ikke så verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

kan vi ikke diskutere årets hunder istedenfor fjorårets bir hunder? de har vi da virkelig pratet om en gang tidligere

Jeg synes det er utrolig kjedelig at sånne tråder alltid skal inneholde 90% drit om hvor grusomt fæle alle vinnerne er. Virker nesten som det går litt sport i å lete opp de aller værste og dømme de ku

Sikkert humor.. Jeg lo veldig godt av det i alle fall! :lol: Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted Images

http://www.westminsterkennelclub.org/2015/photos/breed/DN33189402.html

(Mobil, så blir rart)

BIR groenendael. Enten er det noe gwlt med skjemen min, eller så ser jeg ingenting på bildet. Bare svart og ingenting :P

*troller hjemmesiden*

Ikke så verst! På noen bilder ser han litt steil ut i fronten, men jevnt over ikke så verst.

godt kamuflert på bildet, den hunden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BIR Labbis

Med tanke på hva som ble plassert i fjor så var det en stor forsjell (den rette veien, men fortsatt litt å ta av her liksom :P )

AKCF113D_367.JPG

Well shit. Dette var jo himla mye bedre enn i fjor, den har jo faktisk definerte muskler i forbeina og. God lengde på snute, ingen ansiktsrynker (som kan sees) og harmonisk gyllen farge. Kunne alltid vært mer veldefinert og lengre bein, men shit (igjen), man tager hva man får i the land of extremes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så nesten ingen midjer der (sammenlign med tegning tidligere i tråden her), og for meg blir det der fortsatt for stort. Liker veldig godt at de premierer ordentlige snuteparti da de har blitt kortere i Europa de siste årene. Men hodene var stooooore, som det meste.

De aussiene og sheltien var langt fra pene, alt er så stort, og pheeeelsen.. my god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på husky og ser jo det at enkelte som vinner her i Norden har feil trav. Veldig ofte sveve trav (Noe som ofte går igjen på enkelte raser for at det er "flashy" men veldig feil)

Var ett par hanhunder der jeg kunne tatt for å være mutter om det var uten handler og se høyden på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte Bim bedre enn Bir-hunden. Den løp penere også

Enig BIM hunden var en klar favoritt av de to hos meg også.

Aussie er alt lagt ut, så da tar jeg korthåret collie:

BCH Tir Nan'Og Return To Camelot

DN30608703.jpg

For en grusom farge! Men en av de penere amerikanerene jeg har sett, men fortsatt er hode på stylter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BIR Labbis

Med tanke på hva som ble plassert i fjor så var det en stor forsjell (den rette veien, men fortsatt litt å ta av her liksom :P )

AKCF113D_367.JPG

Enig, bedre enn i fjor. Denne hunden har jo faktisk litt muskler i det minste. :) Men! Dette er en tispe. Jeg syns fremdeles hun er alt for kraftig all over, og hodet kunne vært mye mer feminint. (Jeg skjønte ikke at det var en tispe før jeg så i resultatlista.)

Her er BIM-hannhunden:

SR58356005.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Bir ES

image.jpg1_zpss0gtozmj.jpg

Not my cup of tea..

Edit: sett bort i fra snuteparti og pels så syns jeg ikke den er ravgæli i forhold til andre show-ES, selv om jeg ikke helt liker typen.

Edit 2: endret litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, bedre enn i fjor. Denne hunden har jo faktisk litt muskler i det minste. :) Men! Dette er en tispe. Jeg syns fremdeles hun er alt for kraftig all over, og hodet kunne vært mye mer feminint. (Jeg skjønte ikke at det var en tispe før jeg så i resultatlista.)

Enorm.

Her er bestefaren, fra samme kennel..

stacked.jpg

Golden er en helt annen historie der borte da, det er da noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schipperke:

NP06306601.jpg

Ch De Lamer Overboard

For en GROOMING! :cowboy:

American English Coonhound:

HP35941506.jpg

GCH Color Me Bad Like My Grandad

Denne hunden syntes jeg bare var rart sammensatt.

Bull terrier (white):

RN25735603.jpg

Ch Actions Formula For A Queen

og her, et bilde av henne i bedre lys:

JB6WvUf.jpg

Great Dane:

WS36018302.jpg

pkQeDag.jpg

GCH Tue-J's Pacific Category Five

(jeg må si jeg liker de amerikanske grandenes fjes faktisk)

Rat terrier:

RN15746701.jpg

GCH Stoneybays Ur Martini's Serv'D CM
(den her var jo skikkelig søt!)
red: la til rasenavn
Endret av bernertryne
  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...