Symra&Pippin Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Har barnehagene deres noe opplegg rundt solformørkelsen? Det har ikke A sin. Blir det sett stygt på hvis jeg tar han ut av barnehagen noen minutter for at han skal få det med seg? Ikke at jeg har kjøpt briller enda... Det må da være greit. Vi har kjøpt 30 briller som elevene må bytte på. Gleder meg jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Det må da være greit. Vi har kjøpt 30 briller som elevene må bytte på. Gleder meg jeg. Hvor har dere kjøpt? *plystre * Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Fordi det kanskje ødelegger opplegget litt eller noe? Vet ikke? Jeg bare innbiller meg at det er litt forstyrrende. . Okei. I vår barnehage er slikt ikke noe problem, så lenge det er avtalt på forhånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 https://www.facebook.com/treechangedolls?fref=photo Fascinerende 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 De derre Bratzdukkene er skikkelig ufyselige! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Hvor har dere kjøpt? *plystre * Det var en kollega som gjorde det, jeg kan sjekke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Det var en kollega som gjorde det, jeg kan sjekke.Pratet med barnehagen nå og de hadde rett og slett ikke fått med seg det. Så da kan det hende det blir noe opplegg Mulig dere har bestilt inn i god tid? A har kjæreste. Nå maler han hele trolldeig-vikingskipet han lager i bursdagsgave til pappaen gul, fordi det er yndlingsfargen til kjæresten hans. Godt det ikke var rosa Edit : ok, dragehodet og halen blir rosa 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Pratet med barnehagen nå og de hadde rett og slett ikke fått med seg det. Så da kan det hende det blir noe opplegg Mulig dere har bestilt inn i god tid? A har kjæreste. Nå maler han hele trolldeig-vikingskipet han lager i bursdagsgave til pappaen gul, fordi det er yndlingsfargen til kjæresten hans. Godt det ikke var rosa Edit : ok, dragehodet og halen blir rosa Jeg elsker å lese når du skriver om A! Han virker som en dødskul unge! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Hvor har dere kjøpt? *plystre * Nå fikk jeg svar fra hun som kjøpte dem: http://www.astrobutikken.no/storefront.php?c1=68 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Nå fikk jeg svar fra hun som kjøpte dem: http://www.astrobutikken.no/storefront.php?c1=68 Han derre Røed Ødegaard altså, han er overalt Når skal egentlig denne solformørkelsen finne sted? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Pratet med barnehagen nå og de hadde rett og slett ikke fått med seg det. Så da kan det hende det blir noe opplegg Mulig dere har bestilt inn i god tid? A har kjæreste. Nå maler han hele trolldeig-vikingskipet han lager i bursdagsgave til pappaen gul, fordi det er yndlingsfargen til kjæresten hans. Godt det ikke var rosa Edit : ok, dragehodet og halen blir rosa Nå ble jeg helt varm inni meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Nå ble jeg helt varm inni meg! Nuvel. A er blomstrende forelsket og alt det der, han har blitt veldig opptatt av å lukte godt ( jeg får ikke en gang kile han så mye etter han har vasket seg om kvelden lengre, for jeg kan ta vekk det rene ) , MEN (!!) jentungen var egentlig kjæreste med kompisen hans som er på ferie! A mener det ikke er noe problem, han har nemlig lært å dele og hun vil sikkert ha to kjærester, det spørs om han som er 1, 5 år eldre, minst 1 hode høyere og hadde dama først er enig @Pippin&Symra : blir litt i seneste laget, får prøve Brilleland 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Vi har svakt lys på babycallen og det funker fint. Ikke bråker når skrur på og lett å lyse rundt med om man trenger. Lettvindt. Her har hun sovet på eget rom etter jul og det går veldig fint. Hun sparket dyna opp og over ansiktet så kjøpt dynefester i dag. Så får vi se om det hjelper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 A har kjæreste. Haha minner meg om at jeg synes det er så koselig når S forteller om kjæresten hennes De har "vært kjærester" siden ifjor august (Faktisk ) og hun passer på at ikke de andre guttene drar lua av kjæresten hennes eller kaster snø på han Er så søtt, de blir som regel hentet likt og han har en lillebror i avdelingen til Jaran så "drar" sammen da også, holder hender til den andre avdelingen og gir hverandre hade klem 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 Haha minner meg om at jeg synes det er så koselig når S forteller om kjæresten hennes De har "vært kjærester" siden ifjor august (Faktisk ) og hun passer på at ikke de andre guttene drar lua av kjæresten hennes eller kaster snø på han Er så søtt, de blir som regel hentet likt og han har en lillebror i avdelingen til Jaran så "drar" sammen da også, holder hender til den andre avdelingen og gir hverandre hade klem Så utrolig søtt De har et langvarig forhold faktisk! Jeg er faktisk litt overrasket over at det tydeligvis ligger en oppriktig forelskelse bak. Jeg trodde egentlig så små bare ble kjærester fordi de hermet etter voksne jeg, men A er oppriktig forelsket. Han prater ikke om annet enn henne og går rundt med et teit smil når han tenker på henne.. Og han vasker seg HELE tiden! Han andre har vært på ferie i 3-4 uker så jeg håper han har glemt at han hadde kjæreste 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 13. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 Så søte de er! Her er det host host host host host host. *gjesp* Hjelper ikke legge seg tidlig, blir bare mer tid til å høre på hosting. Stakkars lille Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 Vi har svakt lys på babycallen og det funker fint. Ikke bråker når skrur på og lett å lyse rundt med om man trenger. Lettvindt. Her har hun sovet på eget rom etter jul og det går veldig fint. Hun sparket dyna opp og over ansiktet så kjøpt dynefester i dag. Så får vi se om det hjelper. Tror du er i feil tråd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 Nei, @Ane, hun er ikke i feil tråd. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 Nei, @Ane, hun er ikke i feil tråd. Hahahah, det var jeg som var i feil!! Trodde jeg var i AN hahah. Fail 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 Ungene sover Og meldt strålende sol imorgen! Dette blir en fin helg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 Ane! Edit: Jeg håper og det blir en fin helg! Har koselige planer hvertfall. God bedring til Ida! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 Jeg var forelska i kameraten til broren min da jeg var i førskolealder. Husker godt hvordan jeg gikk og kikka på han, husker også at han het Håvard og hadde en fin strikkajakke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 14. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Ane! Edit: Jeg håper og det blir en fin helg! Har koselige planer hvertfall. God bedring til Ida! Takk Er heldigvis bare hosten som henger igjen, formen er bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Jeg var forelska i kameraten til broren min da jeg var i førskolealder. Husker godt hvordan jeg gikk og kikka på han, husker også at han het Håvard og hadde en fin strikkajakke. Jeg kan ikke huske noe interesse for gutter ( utenom som venner ) før tenårene Jeg hadde mange kjærester fra jeg var ganske liten, men det lå liksom ikke noe mer bak enn at de spurte og jeg sa ja, eller at vi ble "spleiset " av eldre. Jeg ville bare leke jeg Kidden vil leie lanke og nusse litt liksom Han er mer romantisk enn jeg noensinne har vært, jeg har ALDRI likt å leie lanke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Jeg hadde ikke kjæreste da jeg var liten.. Men vi var ikke så mane unger og var like gode venner med guttene som jentene, så det ble litt unaturlig Derfor ble det heller ikke noe kjærestemateriale av dem på barneskolen eller ungdomsskolen man ble ikke sammen me noen som var slekt eller føltes ut som nesten bror til deg Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts