Gjest Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Storsjarmøren kom til verden tilslutt etter litt lureri, men en sugekopp gjorde susen og 12.34 idag var han endelig i armene våre! 52cm og 3930gram og selvfølgelig utrolig skjønn! Gratulerer :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Hurra hurra! Gratulerer så mye @SiriEveline ! Kos dere masse nå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Storsjarmøren kom til verden tilslutt etter litt lureri, men en sugekopp gjorde susen og 12.34 idag var han endelig i armene våre! 52cm og 3930gram og selvfølgelig utrolig skjønn! Gratulerer!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Storsjarmøren kom til verden tilslutt etter litt lureri, men en sugekopp gjorde susen og 12.34 idag var han endelig i armene våre! 52cm og 3930gram og selvfølgelig utrolig skjønn! Gratulerer så mye med prinsen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Gratulerer så mye Siri Eveline! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Storsjarmøren kom til verden tilslutt etter litt lureri, men en sugekopp gjorde susen og 12.34 idag var han endelig i armene våre! 52cm og 3930gram og selvfølgelig utrolig skjønn! Gratulerer så mye :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Storsjarmøren kom til verden tilslutt etter litt lureri, men en sugekopp gjorde susen og 12.34 idag var han endelig i armene våre! 52cm og 3930gram og selvfølgelig utrolig skjønn! Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Gratulerer så mye til @SiriEveline Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Gratulerer, @SiriEveline! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Gratulerer så mye @SiriEveline Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Storsjarmøren kom til verden tilslutt etter litt lureri, men en sugekopp gjorde susen og 12.34 idag var han endelig i armene våre! 52cm og 3930gram og selvfølgelig utrolig skjønn! Gratulerer så mye! Og på riktig dato! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Storsjarmøren kom til verden tilslutt etter litt lureri, men en sugekopp gjorde susen og 12.34 idag var han endelig i armene våre! 52cm og 3930gram og selvfølgelig utrolig skjønn! Gratulerer så mye 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Stor grattis Siri Eveline! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Gratulere @SiriEveline Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 27. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Gratulerer så mye @SiriEveline ! Håper alt er bra med både deg og han Kos dere masse! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Og ikke for å mase altså, men sånn generelt er jo vi soniser glade i bilder. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Gratulerer @Siri Eveline. Tenker han som fikk et bernebarn til bursdagsgave er ekstra stolt ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Storsjarmøren kom til verden tilslutt etter litt lureri, men en sugekopp gjorde susen og 12.34 idag var han endelig i armene våre! 52cm og 3930gram og selvfølgelig utrolig skjønn! Gratulerer! Så moro! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Og ikke for å mase altså, men sånn generelt er jo vi soniser glade i bilder. Ædda bædda, så bilde på fb og han er supersøt! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Gratulerer så mye, @SiriEveline Vi gleder oss til bilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Storsjarmøren kom til verden tilslutt etter litt lureri, men en sugekopp gjorde susen og 12.34 idag var han endelig i armene våre! 52cm og 3930gram og selvfølgelig utrolig skjønn! Gratulerer så mye med den perfekte guttebabyen Tinka himler med øynene og sier gratulerer med en liten snært, men hun mener det nok inni seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Jeg synes det er så surrealistisk, jeg. Tenk at Siri har LAGET et lite menneske, liksom. Og på alle dere andre som også har gjort det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Jeg synes det er så surrealistisk, jeg. Tenk at Siri har LAGET et lite menneske, liksom. Og på alle dere andre som også har gjort det. Den biten var fryktelig enkel Jeg savner kidden noe helt forferdelig. Der har man straffen for å få barn med noen man ikke kan bo med. Dette 50/50 greiene er grusomt for et mammahjerte , men jeg ser at A har godt av å ikke farte så mye frem og tilbake. Nå gleder seg til å dra til pappaen i stedenfor å gråte og trygle om å slippe. Men herregud som jeg savner godgutten min 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Den biten var fryktelig enkel Jeg mener ikke selve opprinnelsen, altså, jeg mener hele ... produksjonen? :lol: Nei, dyrking blir kanskje rett ord! ... men det høres kanskje litt feil ut, "tenk at du har dyrket en baby"...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Min ble laget på et laboratorium, og har ligget på frys i 3 mnd før han ble satt inn i magen min. Det et surrealistisk det 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts