Krilo Skrevet 25. September 2015 Rapporter Share Skrevet 25. September 2015 Hentet kaka. Tipper han blir fornøyd jeg. Den bortskjemte lille...Håper bildene kommer med. Synes bildene? De synes ikke hos meg.. Prøve videre..herregud! Så stilig kake! Heldige Ask! (også ser den jo innmari god ut også ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 25. September 2015 Rapporter Share Skrevet 25. September 2015 Kjempe stilig kake Mud, Ask er heldig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 25. September 2015 Rapporter Share Skrevet 25. September 2015 Ingen tvil om at barna våre blir passet på av hundene! Hundene derimot, og spesielt Stella er ikke så sikker på at vi passer på L. Hun blir helt fra seg om vi legger han på gulvet og feks legger sammen klær i samme rom. Eller om han ligger i sengen sin (på kvelden) på soverommet mens vi er i stuen. Vi har på babycallen, men likevel ser vi nesten ikke Stella resten av kvelden da. Vi er helt forferdelige foreldre som lar babyen være HELT alene På tur gir hun høylydt beskjed til fremmede hunder om at de kan drite i å så mye som nærme seg babyen hennes. Hun kan fint leke med hunder vi møter på tur, men kommer de for nærme vogna så får hun de raskt vekk derfra igjen 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 25. September 2015 Rapporter Share Skrevet 25. September 2015 Gratulerer så mye @soelvd @Mud For ei kake! Heldige Ask! Vi hadde et BeSafe sete, men det gikk istykker pga røff behandling av frustrerte foreldre som ikke fikk det ut og inn som vi ville Vi kjøpte et Cybex Serona, som kan snurres sånn at man kan sette inn ungen uten og måtte vri seg så mye selv, veldig kjekt da jeg var gravid og hadde problemer med slike bevegelser. Problemet er at ungen har utrolig liten plass til bena (Selve setet ta overraskende liten plass). Nå vurderer vi å kjøpe et nytt BeSafe sete, selv om de krever MYE plass. Vi ender nok med iZi Plus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. September 2015 Rapporter Share Skrevet 25. September 2015 Gratulerer soelvd! Jeg blir babysyk bare av å lese om det!Mud: Wow for en flott kake!! Dere kan jo ikke spise den!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 25. September 2015 Rapporter Share Skrevet 25. September 2015 Gratulerer så mye @soelvd @Mud For ei kake! Heldige Ask! Vi hadde et BeSafe sete, men det gikk istykker pga røff behandling av frustrerte foreldre som ikke fikk det ut og inn som vi ville Vi kjøpte et Cybex Serona, som kan snurres sånn at man kan sette inn ungen uten og måtte vri seg så mye selv, veldig kjekt da jeg var gravid og hadde problemer med slike bevegelser. Problemet er at ungen har utrolig liten plass til bena (Selve setet ta overraskende liten plass). Nå vurderer vi å kjøpe et nytt BeSafe sete, selv om de krever MYE plass. Vi ender nok med iZi Plus.var innom det serona setet men slo det fort fa oss når neaen alle vi snakket med sa at ungen vokste ut av det på 1-2-3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 25. September 2015 Rapporter Share Skrevet 25. September 2015 Kaka er rå! Men jeg kjenner litt på at den er litt " mye" for en 5 års dag Jeg er egentlig tilhenger av vanlig sjokoladekake med seigmenn liksom .Men sånn går det når man har flinke kollegaer og ungen er mye med på jobb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 25. September 2015 Rapporter Share Skrevet 25. September 2015 Gratulerer @soelvd Veeldig kos med to altså ikveld satt H og I og skrattlo sammen ved kveldsmaten, fordi I syntes det var så artig at vi liksom-nøs til henne. I lo av nysinga, H lo av I 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 25. September 2015 Rapporter Share Skrevet 25. September 2015 Gratulerer @soelvd Veeldig kos med to altså ikveld satt H og I og skrattlo sammen ved kveldsmaten, fordi I syntes det var så artig at vi liksom-nøs til henne. I lo av nysinga, H lo av I Smelt! Herlig, håper det blir sånn her og :) hvir stor er aldersforskjellen der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 25. September 2015 Rapporter Share Skrevet 25. September 2015 Gratulerer @soelvd Veeldig kos med to altså [emoji813] ikveld satt H og I og skrattlo sammen ved kveldsmaten, fordi I syntes det var så artig at vi liksom-nøs til henne. I lo av nysinga, H lo av I Nysing er slager her også [emoji14]C lo tilogmed da Chico nøs 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 25. September 2015 Rapporter Share Skrevet 25. September 2015 Smelt! Herlig, håper det blir sånn her og :) hvir stor er aldersforskjellen der?ganske nøyaktig 3 år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 26. September 2015 Rapporter Share Skrevet 26. September 2015 Finnes det noe hemmelig super triks for å få ungen til å sove lengre enn 05.30-06.00? Siste ukene har det vært trenden, likte mye bedre når hun sto opp 06.30-07.00... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 26. September 2015 Rapporter Share Skrevet 26. September 2015 (endret) Finnes det noe hemmelig super triks for å få ungen til å sove lengre enn 05.30-06.00? Sonen lar meg ikke kvitte meg med gammel smiley .. Nei, jeg har ikke funnet et bra triks. Men hvis ungen tidligere har sovet lengre er det vel et håp? Jeg er VELDIG fornøyd med 06:00. I dag var klokka 05.. Men det passet veldig bra, for poden er også 5!!! Juhu! 5 år!Hvor ble tiden av Endret 26. September 2015 av Mud 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 26. September 2015 Rapporter Share Skrevet 26. September 2015 @Mud oh my, kl 05 liksom :-| håper ikke hun vil teste ut det...etter at hun begynte å sove så og si rundt har hun begynt å stå opp tidligere.... Sikkert en sammenheng deg hipp hurra for Ask! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 26. September 2015 Rapporter Share Skrevet 26. September 2015 De første årene var 03:30 normalt, så jeg klager ikke. Vi har jobbet mye for å få oss til 05-06.Men det har sine positive sider! Det blir null problem å få med seg supermåneformørkelsen! Takk! På denne tiden for 5 år siden ble jeg overført til barsel etter en natt med masse ledninger og overvåking. Da var jeg utenfor fare og poden kunne ligge ved siden av meg Det gjør han enda... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 26. September 2015 Rapporter Share Skrevet 26. September 2015 De første årene var 03:30 normalt, så jeg klager ikke. Vi har jobbet mye for å få oss til 05-06.Men det har sine positive sider! Det blir null problem å få med seg supermåneformørkelsen! Takk! På denne tiden for 5 år siden ble jeg overført til barsel etter en natt med masse ledninger og overvåking. Da var jeg utenfor fare og poden kunne ligge ved siden av meg Det gjør han enda...Gratulerer med dagen til A! Det er så deilig å våkne med ekstrem melkespreng! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 26. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. September 2015 Gratulerer med dagen til tøffeste VikingAsk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 26. September 2015 Rapporter Share Skrevet 26. September 2015 Feiringen vel overstått. Familien har overøst A med Lego og fiskeutstyr. Det er så deilig å komme hjem med BARE brukandes gaver! Ingenting jeg mistenker at bare vil ende som rot. De har begynt å bli kjent med gutten og forstått at jeg ikke tuller når jeg sier han ikke leker med leker. Untatt Lego.Nå har han sortert de nye slukene i de nye slukboksene og funnet roen foran barne-tv. Han har blitt invitert på spannkjøring i vinter siden han har bestemt seg for å bli hundekjører når han blir stor. Han skal vinne Iditarod mener han. Monsen er en dårlig innflytelse... 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 26. September 2015 Rapporter Share Skrevet 26. September 2015 Gratulerer med dagen til A @Mud Ohoj, nå fikk jeg ikke lov å lage linjeskift. Oh well Begge ungene i seng, og jeg kjente plutselig at jeg selv måtte skikkelig tisse. Det skjer rett som det er, at når ungene sovner merker jeg at jeg sjøl har ett og annet behov som burde vært dekket 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. September 2015 Rapporter Share Skrevet 26. September 2015 (endret) Gratulerer til Ask! Husker da han gikk i rosa kjole og stelte på kjøkkenet sitt. (Med forbehold om at jeg husker feil.)Hvis jeg måtte satt penger på enten Monsen eller Ask til å vinne Iditarod, ville jeg satt dem på Ask! Endret 26. September 2015 av Gjest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 26. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. September 2015 Så lenge ingne tenner virker løse eller feilplasserte så er det ingen grunn til panikk når barnet feilberegner og ramler og ender opp med blod i munnen? Sluttet å blø fort, kjente ingen løse tenner og det var greit å pusse tenner. Ingen sår i lepper eller tunge som jeg kunne finne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 26. September 2015 Rapporter Share Skrevet 26. September 2015 Så lenge ingne tenner virker løse eller feilplasserte så er det ingen grunn til panikk når barnet feilberegner og ramler og ender opp med blod i munnen? Sluttet å blø fort, kjente ingen løse tenner og det var greit å pusse tenner. Ingen sår i lepper eller tunge som jeg kunne finne. Jeg hadde ikke stressa Det samme har skjedd her flere ganger. Begynner å bli vant til blod og småskader vi nå. Slutta å løpe til legen for hver gang Hilsen guttetvillingmamma 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 26. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. September 2015 Jeg hadde ikke stressa Det samme har skjedd her flere ganger. Begynner å bli vant til blod og småskader vi nå. Slutta å løpe til legen for hver gang Hilsen guttetvillingmamma Bra! Har lagt henne og sånt, så ikke veldig stressa, måtte bare dobbelsjekke bittelitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 26. September 2015 Rapporter Share Skrevet 26. September 2015 Bra! Har lagt henne og sånt, så ikke veldig stressa, måtte bare dobbelsjekke bittelitt Trur det er rimelig safe så lenge ingenting kjennes løst 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 27. September 2015 Rapporter Share Skrevet 27. September 2015 @Marie det var A ja *ler*sonen tullermerennvanlig. lei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts