Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby og barnetråden - 2015

Recommended Posts

• Svar 6.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Daaa hopper jeg inn i gravidklubben  Lille reka bosatte seg nesten med en gang, så er 12 uker i dag, nettopp vært hos legen og hørt hjertelyd  Var også på ultralyd for halvannen uke siden og da var og

I dag ble vi foreldre til verdens nydeligeste Kaisa Etter 38 timer med rier kom endelig frøkna på 50 cm og 3120 g til verden

I dag har vi vært på ultralyd, og det kommer en liten jente hit i mars/april (termin 2/4).  Såå koselig!

Posted Images

Skrevet

Storsjarmøren kom til verden tilslutt etter litt lureri, men en sugekopp gjorde susen og 12.34 idag var han endelig i armene våre!

52cm og 3930gram og selvfølgelig utrolig skjønn!

Gratulerer! Så moro!

• Like 1
Skrevet

Og ikke for å mase altså, men sånn generelt er jo vi soniser glade i bilder. :whistle:

Ædda bædda, så bilde på fb og han er supersøt! :P

• Like 3
Skrevet

Storsjarmøren kom til verden tilslutt etter litt lureri, men en sugekopp gjorde susen og 12.34 idag var han endelig i armene våre!

Gratulerer så mye med den perfekte guttebabyen :heart: Tinka himler med øynene og sier gratulerer med en liten snært, men hun mener det nok inni seg :P

smiley-bounce016.gifbaby-graphics-crying-002093.gifsmiley-bounce016.gif

Skrevet

Jeg synes det er så surrealistisk, jeg. Tenk at Siri har LAGET et lite menneske, liksom. Og på alle dere andre som også har gjort det. :blink:

Den biten var fryktelig enkel :lol:

Jeg savner kidden noe helt forferdelig. Der har man straffen for å få barn med noen man ikke kan bo med.

Dette 50/50 greiene er grusomt for et mammahjerte , men jeg ser at A har godt av å ikke farte så mye frem og tilbake.

Nå gleder seg til å dra til pappaen i stedenfor å gråte og trygle om å slippe.

Men herregud som jeg savner godgutten min :(

20150418_143941.jpg

• Like 4
Skrevet

Den biten var fryktelig enkel :lol:

Jeg mener ikke selve opprinnelsen, altså, jeg mener hele ... produksjonen? :lol: :lol: Nei, dyrking blir kanskje rett ord! ... men det høres kanskje litt feil ut, "tenk at du har dyrket en baby"...? :huh::ermm::lol:

Skrevet

Gratulerer så masse :D
Skrevet

Jeg mener ikke selve opprinnelsen, altså, jeg mener hele ... produksjonen? :lol: :lol: Nei, dyrking blir kanskje rett ord! ... men det høres kanskje litt feil ut, "tenk at du har dyrket en baby"...? :huh::ermm::lol:

Jeg blir sjokkert enda jeg.

At jeg har lagd et så perfekt lite menneske er helt absurd :|

• Like 2
Skrevet

At det gror fram hel helt lite menneske ut av (nesten) ingenting inni magen min er det mest absurde jeg har vært borti. "Plutselig" er jeg ikke alene i min egen kropp liksom. Det er helt fantastisk men samtidig litt... creepy :P Og så skal han ut og være et helt eget individ. Det er veldig merkelig egentlig :lol:

• Like 6
Skrevet

Og ikke for å mase altså, men sånn generelt er jo vi soniser glade i bilder.  :whistle:

Helt enig, tapatalk er ikke enig.

Men jeg hadde blitt evig takknemlig om noen på PC kan legge ut bilde fra FB ;)

Så får alle se!

• Like 1
Skrevet

Min ble laget på et laboratorium, og har ligget på frys i 3 mnd før han ble satt inn i magen min. Det et surrealistisk det :P

Hjelpe meg. Ja. :lol: :lol: Jeg synes innimellom det er surrealistisk nok å ha DYR levende sammen med meg, og en samboer, med helt egne tanker og impulser og sjeleliv og i det hele tatt, men det å ha noe man har DYRKET FREM inni sin egen kropp? :blink: :blink:

Og enda mer surrealistisk blir det, særlig når jeg tenker på biologien og kjemien bak det, når dette frøet man dyrker frem, kan ligge PÅ FRYS og vente?! :lol:

• Like 1
Skrevet

Hjelpe meg. Ja. :lol: :lol: Jeg synes innimellom det er surrealistisk nok å ha DYR levende sammen med meg, og en samboer, med helt egne tanker og impulser og sjeleliv og i det hele tatt, men det å ha noe man har DYRKET FREM inni sin egen kropp? :blink: :blink: 

Og enda mer surrealistisk blir det, særlig når jeg tenker på biologien og kjemien bak det, når dette frøet man dyrker frem, kan ligge PÅ FRYS og vente?! :lol: 

Haha, helt merkelig! Har jo ingen barn selv enda, men det må være fryktelig merkelig å kjenne ett menneske inne i magen sin.

Men helt enig at det er veldig rart når man tenker litt ekstra på det :)

Skrevet

@SiriEveline Gratulerer med babyen :)

Det er like rart hver gang man får barn - at man har greidd å lage noe så fantastisk. Det blir ikke mindre rart med barn nr 2, 3 , 4 eller 5 heller :):D