Wednesday Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Bekjent av meg fikk invilget fjerning av huden på magen 10 mnd etter yngstemann var født, men hun hadde 13 cm med hengende hud. Mener hun nevnte noe om at hvis det er 7 cm eller mer så får hun operasjoen gratis? Kanskje noe å sjekke opp i om det er veldig plagsomt? Det får nok ikke jeg. Mulig det går an å få pga magemusklene som har skilt lag, men jeg tror ikke de er langt nok fra hverandre heller. Så jeg måtte nok bladd opp de 50 000 sjøl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Tusen takk Smekken er genial. Kunne (nesten) ikke klart meg uten. Kjøpte den på barnas hus (på Holmen i asker). Da skal jeg kjøpe sånn jeg også. Har noen heldekkende men de er i stoff, så de blir fort klinete Greit med plast hvor man kan tørke av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Man blir litt skada... Så bilde av en baby, og tenkte "hvor er den andre?" De fleste har bare én, Wed! 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Man blir litt skada... Så bilde av en baby, og tenkte "hvor er den andre?" De fleste har bare én, Wed! :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Finnes det barnebøker i plast eller lignende, som ikke er heeeelt spedbarnsnivå? Hver gang guttene har "lest" bok må jeg nemlig støvsuge bokrester etterpå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Finnes det barnebøker i plast eller lignende, som ikke er heeeelt spedbarnsnivå? Hver gang guttene har "lest" bok må jeg nemlig støvsuge bokrester etterpå Det finnes tykk papp da? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Det finnes tykk papp da? Sent from my iPhone using Tapatalk Ja, det er det vi har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Finnes det barnebøker i plast eller lignende, som ikke er heeeelt spedbarnsnivå? Hver gang guttene har "lest" bok må jeg nemlig støvsuge bokrester etterpå Har ei som makulerer bøker og har lett etter bøker i stoff eller plast. Har ikke funnet noen som ikke er spedbarnsbøker enda. Det er faktisk ingen bøker Isabel har som kan arves videre til nestemann. De vi har er fillete, mangler sider, har halvspiste sider og er frynsete i hjørnene alle sammen Vi snakker tykke bøker av kartong liksom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Har ei som makulerer bøker og har lett etter bøker i stoff eller plast. Har ikke funnet noen som ikke er spedbarnsbøker enda. Det er faktisk ingen bøker Isabel har som kan arves videre til nestemann. De vi har er fillete, mangler sider, har halvspiste sider og er frynsete i hjørnene alle sammen Vi snakker tykke bøker av kartong liksom.. Jepp... Synes jeg kaster og kjøper nye hele tida. Plutselig blitt skikkelige lesehester jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Nå skal vi snart bestille ferie. Det blir første ferien for lille snuppa og vi skal til Italia og finne et skikkelig badehotell. Hun kommer til å kose seg i hjel. På bading er hun mer under vann enn over for tiden og hver gang hun kommer opp etter svømmeturer roper hun høyt "MER!!". Så herlig Så Italia og bading dagen lang må jo bli fantastisk 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Jepp... Synes jeg kaster og kjøper nye hele tida. Plutselig blitt skikkelige lesehester jo Derspm man har tilgang på lamineringsmaskin kan man klippe ut sidene, laminere dem og sette sammen med sånne nøkkelringer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Derspm man har tilgang på lamineringsmaskin kan man klippe ut sidene, laminere dem og sette sammen med sånne nøkkelringer. Lurt! Men hvor finner man slike? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Lurt! Men hvor finner man slike? Clas olson, biltema, staples, jula osvhttp://www.clasohlson.com/no/Exibel-lamineringsmaskin-A4-/34-1401http://www.biltema.no/no/Kontor---Teknikk/Kontorutstyr/Maskiner/Lamineringsmaskin-24841/http://www.staples.no/lamineringsmaskiner/cbk/144.htmlhttps://www.jula.no/catalog/hjem-og-husholding/kontor/kontormaskiner/lamineringsmaskiner/lamineringsmaskin-for-a4-papir-929073/ EDIT: Tror jeg har sett på typisk bokbutikker ala notabene og sånt også. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Binders kanskje? Aner ikke hva de koster da, har bare hatt sånn på jobb. Der tok vi kopier av bøkene som vi laminerte. Da kunne småbarna få boltre seg med bøker. Også lagde vi egne bøker med bilder av barna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Lurt! Men hvor finner man slike? De koster 199 på biltema feks. Mens en pakke lamineringsark koster rundt 249 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Da E var i den verste alderen mtp på makulering av bøker, så tok vi de bare frem når vi skulle lese. Var de tilgjengelig hele tiden, så ble de ødelagt fordi hun skulle leke med de i stedenfor å lese. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Da E var i den verste alderen mtp på makulering av bøker, så tok vi de bare frem når vi skulle lese. Var de tilgjengelig hele tiden, så ble de ødelagt fordi hun skulle leke med de i stedenfor å lese. Det er det vi gjør, alikevel blir de sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Kontroll idag og hodeleie bekreftet og dobbeltbekreftet av en annen lege for å være helt sikker. Han har ikke festet seg enda, så nå kan jeg vel trygt gifte meg imorgen Også er jeg igang med permisjon! 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Det er dyrt å ha perm, særlig i innevær treningsklær og sko på vei i posten til meg, klær og babygym og litt leker i posten til frøkna Men jeg er ikke aleine, nesten på hver trilletur er en av oss innom å hentee pakke på posten 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Kontroll idag og hodeleie bekreftet og dobbeltbekreftet av en annen lege for å være helt sikker. Han har ikke festet seg enda, så nå kan jeg vel trygt gifte meg imorgen Også er jeg igang med permisjon! Frøkna her festa aldri hodet helt før hun kom (men hun lå med hodet ned fra i hvertfall uke 28) Og tilykke med dagen deres i morgen Og yeay for permisjon, snart er han her 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Spørsmål: Hva betyr egentlig det der med å feste hodet? Det høres jo rimelig rart ut når man ikke vet hva det betyr. *ser for meg foster med skikkelig lealaust hodet* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Spørsmål: Hva betyr egentlig det der med å feste hodet? Det høres jo rimelig rart ut når man ikke vet hva det betyr. *ser for meg foster med skikkelig lealaust hodet* Det betyr at babyen har lagt seg så langt ned at hodet er dypest nedi bekkenet.. Hodet er på en måte festet i starten av fødselskanalen Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 M har 39 i feber idag stakkars Ga henne paracet, men litt usikker på virkningen når det kom en bæsjebleie etter fem minutter..? Kunne ikke se noe til paraceten, så håper den rakk å virke. Skal sjekke tempen igjen straks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Frøkna her festa aldri hodet helt før hun kom (men hun lå med hodet ned fra i hvertfall uke 28) Og tilykke med dagen deres i morgen Og yeay for permisjon, snart er han her Ingen garanti nei, men krysser fingrene ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2015 Gratulerer med ettåringen @Puttiva Spørsmål: Hva betyr egentlig det der med å feste hodet? Det høres jo rimelig rart ut når man ikke vet hva det betyr. *ser for meg foster med skikkelig lealaust hodet* Krutsi forklarte det fint, jeg bare kom på ei vandrerhistorie jeg har lest på nett. En vordende pappa var med på kontroll seint i svangerskapet, og jordmor/lege kommenterte at hodet ikke var festet. Mannen svimte av, han trodde hodet ikke hang fast i kroppen og trodde det fløt rundt inni livmora 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts