Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken årsmodell er du?


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

  • Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

1962.

Whaaaaat? No offence, men jeg har alltid sett for meg at du var typ...40 Edit: Fordi du virker så erfaren altså! Edit 2: Herrens år 1990, på dagen 45 år etter Hitler'n dævva.

Småripsgrensa går ved 1971

BACSTREET BOYS! :wub: Hatet spice girls (fordi det var litt kult å hate dem det tror jeg :lol: ), nå hører jeg på spice up your life på full guffe når jeg kjører til jobb, mens jeg gauler med.

Jeg var omvendt, da alle begynte å like Backstreet Boys nektet jeg :P Vet ikke helt hvorfor, sikkert samme grunn som deg, følte meg kanskje litt kul som ikke likte dem.... Men jeg elsket jo A1... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var omvendt, da alle begynte å like Backstreet Boys nektet jeg :P Vet ikke helt hvorfor, sikkert samme grunn som deg, følte meg kanskje litt kul som ikke likte dem.... Men jeg elsket jo A1... :P

På min skole (eller omgangskrets) var det faktisk ingen som (åpent) likte backstreet boys, husker folk synes jeg var så kul fordi jeg turde å sin at jeg likte dem :lol: (og jeg likte dem virkelig, lovet meg selv å alltid kjøpe albumene deres. Yngre meg er nok veldig skuffet over eldre meg nå!)

Backstreet boys holder koken enda de og jeg hører litt på dem innimellom :heart: Jeg er 35 og elsker boyband :heart: Eller ikke alle boyband da, men noen :D

Spice girls hørte jeg også på når jeg var yngre. Ikke sånn superfan, men siden alle andre hørte på dem, så måtte jeg jo gjøre det jeg også... :P

BSB er det eneste boybandet jeg har likt, og forsåvidt liker enda :D A1, Boyzone, N'sync osv var bare teite kopier i mine øyne. Eller, N*sync hadde noen kule sanger. Ellers synes jeg boybandene var alt for klissete og for mye ballader. Det hadde jo bsb og, men det var litt futt over dem og liksom.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gammel nok til å være såpass stor at jeg var med som anstand for lillesøster (som er født i 1985, får du med deg dette, @?) da hun var på både Spice Girls og Backstreet Boys-konsert. :lol: Den konserten som blei holdt i Oslo var den første uten Geri, og stakkars Iris gråt seg i søvn. :heart:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... det blir liksom ikke like kult å fortelle at man digga Trond Granlund som 14-åring :lol:.

Hvem?

Jeg likte Return, Roxette og New Kids On The Block. Liker fortsatt Return og enkelte sanger av Roxette.

Forøvrig enig med de andre som mener at den kronologiske alderen er feil. Jeg er da ikke mer enn maks 25????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem?

Jeg likte Return, Roxette og New Kids On The Block. Liker fortsatt Return og enkelte sanger av Roxette.

Forøvrig enig med de andre som mener at den kronologiske alderen er feil. Jeg er da ikke mer enn maks 25????

:P Jeg er for gammel til å ha digga boyband og sånt, men jeg husker jeg fikk med meg gjennombruddet til Aha - og første gangen de opptrådte på norsk TV :).

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1986 her, og henger meg på alle som digga Spice Girls og Backstreet Boys. :lol: Åh, du store... Minnene, musikken, all syngingen med hårbørste som mikrofon... Nei og nei. For ikke å snakke om da vi deltok i UKM og fremførte dansen fra BSB's "Everybody". :teehe:

Nei, takke seg til ungdomsskolen som introduserte eldre gutter som likte Metallica!! :punk:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine første cder var panflute favorits og absolut music 4 :aww::lol: Hadde en periode der jeg prøvde å digge aqua og spicegirls fordi alle i klassen min gjorde det. Hadde ei venninne som var helt fortapt i Hanson, og jeg prøvde vel å henge med der og, men min første musikalske forelskelse (heldigvis bare i musikken), bortsett fra panfløytefavorittene jeg hadde i diverse varianter, var Phil Collins sin just another day in paradise. Og Leonard Cohen generelt. Var ikke heeelt som alle andre 14isser nei. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte aldri spice eller noen av boybandene når det var kult, derimot ble BSB kult når man ble 18 år og de andre jeg kjente hadde slutta å like dem for leenge siden :P Hører gjerne på BSB i dag. Derimot likte jeg Aqua :lol: og Aaron Carter og Hanson. Likte 90 tallet altså, selv om det var mye rart, men jeg er jo litt rar så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så synd at jeg aldri har hatt noen crush på noen boyband eller jenteband for den saks skyld :P Det nærmeste jeg kommer er vel at den eneste ordentlige konserten jeg var på var Sissel Kyrkjebø, og jeg skulle på Ozzy Osbourne, men han tippa jo med gressklipperen før han klarte å karre seg til Norge, så den konserten ble avlyst etter mange utsettelser :P Ellers hadde jeg og ei venninne en "konkurranse" om å kunne alle Smokey låtene utenatt.

Nei, rommet mitt var dekorert av heste/hunde plakater (og bil!?) ingen boyband på de vegga nei.

Red: Jo Shania Twain var veldig populær :D

Endret av Stine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, føler meg ikke i så veldig mammaalder :P Og klok på mye.. liker inntrykket du har fått :D ( Trenger kanskje ikke nevne at det ikke stemmer helt? (A) )

Trodde forøvrig du var sånn 27-30 :)

Haha, det er ihvertfall mitt inntrykk :P Og jeg føler meg 30 haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1988 - og jeg husker fremdeles at jeg likte Backstreet Boys og Westlife på barneskolen for å passe inn i vennegjengen :lol: Vokste heldigvis på meg litt selvtilitt etter hvert og første CD-en jeg kjøpte meg var master of puppets med Metallica. :ahappy: Tenk, jeg husker at jeg måtte FORSVARE at jeg likte Johnny Depp, fordi alle andre mente han var en tulling og en ræva skuespiller. :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gliser i skjegget og skjønner hvorfor jeg synes "kosemose" og alle ord som ender på -is (valpis ol.) er en tragedie.... :x

Oooog alle som fyrer i peisen sin,når de egentlig har en svartovn..... :| Stakkars,de har aldri sett en peis de :hug:

05.08.58 Hah!! Jeg gruser dere alle!! :bananas:

Endret av Toril
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...