Aya Skrevet 14. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Desember 2014 @Pippin&Symra - du kunne jo vært manusforfatter for Brødrene Dal! Jeg hørte fortellerstemmen inne i hodet mitt da jeg leste oppsummeringen på slutten Herlig fortsettelse 5 Siter
Stine Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Skrevet 14. Desember 2014 Skuffa over at Rune må dra videre Siter
Tøfflus Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Skrevet 14. Desember 2014 Og ingen har lagt merke til at de har fått en ekstra dag midt i julestria der på gÅÅdset? Er det motsatsen til tidstyven som er på ferde mon tro? Eller er det sonens versjon av Groundhog Day, bare at man lever ikke samme dagen om igjen, men samme dato?? Schummelt........ 2 Siter
Siri Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Skrevet 14. Desember 2014 Hahhahahaa, aldeles fortreffelig :lol: Jeg får forsøke å tegne et kart til den storfuglkassen, jeg da... . 2 Siter
Tinkie Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Skrevet 14. Desember 2014 Og ingen har lagt merke til at de har fått en ekstra dag midt i julestria der på gÅÅdset? Er det motsatsen til tidstyven som er på ferde mon tro? Eller er det sonens versjon av Groundhog Day, bare at man lever ikke samme dagen om igjen, men samme dato?? Schummelt... Nei, skulle du ha sett! Det er vel min feil, det Siter
Margrete Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Skrevet 14. Desember 2014 men dere ... Kanger er jo også borte, har ingen fått med seg det i all sin leting etter Bølla og Pippin?? 1 Siter
Symra&Pippin Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Skrevet 14. Desember 2014 Nei, skulle du ha sett! Det er vel min feil, det Ups, nei det var visst jeg som skulle skrive episode 14 ja. men dere ... Kanger er jo også borte, har ingen fått med seg det i all sin leting etter Bølla og Pippin?? Men kom ikke Kanger ramlende ned pipa i forrige episode da? Og når det gjelder Rune R så vet vi jo ikke om han virkelig dro sin vei? 3 Siter
Tinkie Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Skrevet 14. Desember 2014 men dere ... Kanger er jo også borte, har ingen fått med seg det i all sin leting etter Bølla og Pippin?? Ups, nei det var visst jeg som skulle skrive episode 14 ja. Men kom ikke Kanger ramlende ned pipa i forrige episode da? Og når det gjelder Rune R så vet vi jo ikke om han virkelig dro sin vei? Jo, Kanger falt ned pipa samtidig som noen skrek ute! 1 Siter
Snøfrost Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Skrevet 14. Desember 2014 Jeg er bare glad for at Rune Rudberg blir sendt videre! Hadde han blitt så er det mye mulig jeg hadde tatt hundene og sleden på en lang tur inni skogen som varte helt til neste år, og kanskje jeg hadde sneket med meg den eierløse (?) dachsen i sleden også. Den kunne jo få være passasjer på sleden dersom snøen ble litt dyp for de ikke altfor lange beina. Selv om valper født ute i desember kanskje ikke er det mest ideelle. Fru drektig voff fikk vel ha de nedi sledetrekket på noe god og varm halm i det minste 1 Siter
Pringlen Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Skrevet 14. Desember 2014 Jeg er bare glad for at Rune Rudberg blir sendt videre! Hadde han blitt så er det mye mulig jeg hadde tatt hundene og sleden på en lang tur inni skogen som varte helt til neste år, og kanskje jeg hadde sneket med meg den eierløse (?) dachsen i sleden også. Den kunne jo få være passasjer på sleden dersom snøen ble litt dyp for de ikke altfor lange beina. Selv om valper født ute i desember kanskje ikke er det mest ideelle. Fru drektig voff fikk vel ha de nedi sledetrekket på noe god og varm halm i det minste He he, både jeg og frk.nesevis er jo der, så det er sikkert en av våre dachser du har nasket med deg Siter
Margrete Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Skrevet 14. Desember 2014 Men kom ikke Kanger ramlende ned pipa i forrige episode da? Jo, Kanger falt ned pipa samtidig som noen skrek ute! Jaggu gjorde hun ikke det, my bad! 2 Siter
Snøfrost Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Skrevet 14. Desember 2014 He he, både jeg og frk.nesevis er jo der, så det er sikkert en av våre dachser du har nasket med deg Det skal du ikke se bort ifra Siter
Poter Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Skrevet 14. Desember 2014 Ruse seg på DAP, faktisk. Må jo bli veldig så harmonisk av det. Om hundeferomoner virker på mennesker. Ser ut for å virke på Espen værtfall. 2 Siter
charlotte Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Skrevet 14. Desember 2014 Herregud, ler så jeg nesten ramler av stolen! Oh my gådd!! Siter
Siri Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Skrevet 14. Desember 2014 Ruse seg på DAP, faktisk. Må jo bli veldig så harmonisk av det. Om hundeferomoner virker på mennesker. Ser ut for å virke på Espen værtfall. Kanskje han er varulv??? 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Skrevet 14. Desember 2014 Men jeg var jo og egentlig borte? (umulig å holde styr på oss ) Siter
Poter Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Skrevet 14. Desember 2014 Kanskje han er varulv??? Ja, antakelig 1 Siter
Tinkie Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Skrevet 14. Desember 2014 Men jeg var jo og egentlig borte? (umulig å holde styr på oss ) Ja, men så dukket du bare plutselig opp igjen dagen før jeg skrev 1 Siter
Debbie Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Skrevet 14. Desember 2014 Mystisk! Pifft du har vel bare vært på leting etter han-hvis-navn-skal-være-unevnt , eller Sherlock PS: hvis du finner han, må du ta han med til Godset for både mysteriet og damenes skyld 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Skrevet 14. Desember 2014 Pifft du har vel bare vært på leting etter han-hvis-navn-skal-være-unevnt , eller Sherlock PS: hvis du finner han, må du ta han med til Godset for både mysteriet og damenes skyld Mm ja! Synes du skal skrive et kapittel! Sonen-drømmene dine er helt ville, gjør seg godt i julefortellingen! 2 Siter
Symra&Pippin Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Skrevet 14. Desember 2014 Bare for å ha det klinkende klart: Tar du utfordringen @Tekopp? Siter
Tekopp Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Skrevet 14. Desember 2014 Bare for å ha det klinkende klart: Tar du utfordringen @Tekopp? ja, skriver i vei 2 Siter
Symra&Pippin Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Skrevet 14. Desember 2014 ja, skriver i vei Toppers! Siter
bernertryne Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Skrevet 14. Desember 2014 Har du i det hele tatt hund? (men... hva slags hund VILLE rune rudberg hatt?) 1 Siter
Recommended Posts