Gå til innhold
Hundesonen.no

En sonis-julefortelling KOMMENTARTRÅD


Aya
 Share

Recommended Posts

  • Svar 582
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Oi, det høres jo ut som... Nei, det blir for teit.

Jeg har begynt å skrive, jeg, samme om dere vil eller ikke

Oh jul med din glede! En vaske-ekte sporhund kom oss til unnsetning i dag! Dere kan tro det ble glede i leiren da det var @jaktlykke og Amigo som stillte seg klar til dysst til dagens ekspedisjon ov

Hvorfor i alle dager er ikke du innlagt Lola!? *Dauer av latter*

Jeg tenkte det samme :lol:

Elsker at Siri har brukt skoene på fulltid siden september, i dusjen og alt :lol: .

:lol: Det forklarer jo alle hullene i gulvet her... :aww:....

Hildrane du - dette var bra middagsunderholdning :lol: :lol:.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite innblikk i hodet til @Lola Pagola :lol:

Velkommen inn! Dette var bare yttergangen :lol:

Jeg har venta på at Belgerdverg skulle komme på banen, faktisk. :aww:

:jump:

Belgerdverg, et mystisk vesen som man bare kan skimte i sidesynet, i riktig lys til riktig tid, og kun hvis man har et rent hjerte.

Hahahahaahahahaha, jeg dævver :lol: @ må få kontroll på det derre udyret sitt, men den derre illojale bikkja mi er jeg ikke overraska over :teehe:

Herlig @Lola Pagola :lol::D

:lol:

Fantastisk galskap, elsker det :)

Mens syns brått litt synd på Sniff stakkar :icon_cry:

Pringlen skal aldri aldri aldri få klørne i Sniff igjen! :S

Haha, så bra Lola! Ser for meg Kanger på sopelime (det er nok det hun reiser med sånn egentlig) og labrador-nirvana kan jeg helt skjønne :lol: Nå mangler det bare at supermenneskene som eier aussie begynner å supermenneske seg, kanskje i konflikt med belgerfolket? :whistle::lol:

Shit, tidenes dance-off! :S

Hvorfor i alle dager er ikke du innlagt Lola!? *Dauer av latter*

Det har vært ett tema faktisk på jobb, om hvorvidt jeg passer best inn som pasient eller miljøterapaut :lol:

Lola, du er fantastisk! Herregud for et langt og morsomt kapittel :D

Takk :D

Jeg tenkte det samme :lol:

:lol: Det forklarer jo alle hullene i gulvet her... :aww:...

Hildrane du - dette var bra middagsunderholdning :lol: :lol:.

Ja, jeg håper du har skjønt nå at piggsko er til utendørsbruk, uansett hvor fantastiske de er! :D

åh så utrolig herlig, og skummelt. Og det befinner seg inni hodet til Lola.... :|:P

:lol:

Spionerer du på meg? :| Kan ikke huske å ha fortalt her på sonen hva som egentlig skjedde med huseieren...

Tvillingene er tatt helt på kornet, forøvrig. Oppdaget i stad at de har klart å knekke festet til gardinstanga, ved å henge i gardina :aww:

Jeg har øyne overalt! Artige småtroll du har der :lol: og de er glad i mammaen sin, så du får helt sikkert ta del i byttet fra fremtidige bankran!

Tusen takk for likes og kommentarer på mitt første kapittel i en sonen-historie, alle sammen! Veldig koselig :D

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu bra at eieren-av-et-konkurrerende-forum skulle hypnotisere sonisene innen hundetrening, jeg var et øyeblikk bekymret for at han skulle bedrive hypnose innen "forholds/ekteskapsrådgivning og seksualitet" :|

Nå har hverken jeg eller kjærestemannen så mye som et fnugg av tiltro til pseudovitenskapelig vissvass, men det hadde føltes litt ekkelt å ufrivillig ha havnet på et kurs i den slags...

Nok en underholdende episode av julekalenderen. Keep 'em coming!

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg håper du har skjønt nå at piggsko er til utendørsbruk, uansett hvor fantastiske de er! :D

Det er tatt til etterretning :aww:.

Jaggu bra at eieren-av-et-konkurrerende-forum skulle hypnotisere sonisene innen hundetrening, jeg var et øyeblikk bekymret for at han skulle bedrive hypnose innen "forholds/ekteskapsrådgivning og seksualitet" :|

Jeg ble også et øyeblikk litt bekymret her, men trakk et lettelsens sukk da det dreide seg om hundetrening :lol:.

Men altså VOKT!!!! VOKT!! VOKT!! :frantics::frantics::frantics:

Sonisers fantasi er uten grenser :lol: :lol:. Fantastisk bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu bra at eieren-av-et-konkurrerende-forum skulle hypnotisere sonisene innen hundetrening, jeg var et øyeblikk bekymret for at han skulle bedrive hypnose innen "forholds/ekteskapsrådgivning og seksualitet" :|

Hahaha, jeg tenkte på akkurat det samme :lol:

Denne historien blir bare bedre å bedre, for en fantasi folk har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...