Artemis Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Skrevet 16. Desember 2014 Jeg kan godt skrive? Kjør på! 1 Siter
Debbie Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Skrevet 16. Desember 2014 åh så utrolig herlig, og skummelt. Og det befinner seg inni hodet til Lola..... 1 Siter
Wednesday Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Skrevet 16. Desember 2014 Spionerer du på meg? Kan ikke huske å ha fortalt her på sonen hva som egentlig skjedde med huseieren... Tvillingene er tatt helt på kornet, forøvrig. Oppdaget i stad at de har klart å knekke festet til gardinstanga, ved å henge i gardina 8 Siter
Poter Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Skrevet 16. Desember 2014 Kjør på! Ok, da skriver jeg Håper dere blir å forstå nordnorsk humor... 2 Siter
Lola Pagola Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Skrevet 16. Desember 2014 Et lite innblikk i hodet til @Lola Pagola Velkommen inn! Dette var bare yttergangen Jeg har venta på at Belgerdverg skulle komme på banen, faktisk. Belgerdverg, et mystisk vesen som man bare kan skimte i sidesynet, i riktig lys til riktig tid, og kun hvis man har et rent hjerte. Hahahahaahahahaha, jeg dævver @ må få kontroll på det derre udyret sitt, men den derre illojale bikkja mi er jeg ikke overraska over Herlig @Lola Pagola Fantastisk galskap, elsker det Mens syns brått litt synd på Sniff stakkar Pringlen skal aldri aldri aldri få klørne i Sniff igjen! :S Haha, så bra Lola! Ser for meg Kanger på sopelime (det er nok det hun reiser med sånn egentlig) og labrador-nirvana kan jeg helt skjønne Nå mangler det bare at supermenneskene som eier aussie begynner å supermenneske seg, kanskje i konflikt med belgerfolket? Shit, tidenes dance-off! :S Hvorfor i alle dager er ikke du innlagt Lola!? *Dauer av latter* Det har vært ett tema faktisk på jobb, om hvorvidt jeg passer best inn som pasient eller miljøterapaut Lola, du er fantastisk! Herregud for et langt og morsomt kapittel Takk Jeg tenkte det samme Det forklarer jo alle hullene i gulvet her... ... Hildrane du - dette var bra middagsunderholdning :lol:. Ja, jeg håper du har skjønt nå at piggsko er til utendørsbruk, uansett hvor fantastiske de er! åh så utrolig herlig, og skummelt. Og det befinner seg inni hodet til Lola.... Spionerer du på meg? Kan ikke huske å ha fortalt her på sonen hva som egentlig skjedde med huseieren... Tvillingene er tatt helt på kornet, forøvrig. Oppdaget i stad at de har klart å knekke festet til gardinstanga, ved å henge i gardina Jeg har øyne overalt! Artige småtroll du har der og de er glad i mammaen sin, så du får helt sikkert ta del i byttet fra fremtidige bankran! Tusen takk for likes og kommentarer på mitt første kapittel i en sonen-historie, alle sammen! Veldig koselig 4 Siter
Belgerdama Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Skrevet 16. Desember 2014 Må si jeg ble imponert over at skribenten visste at jeg pleier å la metallapporten ligge rundt i huset. Hehe. Så det var gjengs over for belgerfolka. Hehe c 1 Siter
roxie88 Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Skrevet 16. Desember 2014 @Poter jeg lo høyt av delen om " Eieren-Av–Et-Konkurrerende-Forum " og hypnose Herlig fortsettelse Siter
Khela Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 Dauer av fantasien til sonisene Siter
Margrete Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 :lol: :lol: Dette er jo slettes ikke noen skummel julehistorie, bare en rar rar rar mnd hos Siri på landet Godt SFX holder fast i julen altså! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 Poter, jeg bøyer meg i støvet. Herre. Min. Jesu. 1 Siter
Snøfrost Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 Jaggu bra at eieren-av-et-konkurrerende-forum skulle hypnotisere sonisene innen hundetrening, jeg var et øyeblikk bekymret for at han skulle bedrive hypnose innen "forholds/ekteskapsrådgivning og seksualitet" Nå har hverken jeg eller kjærestemannen så mye som et fnugg av tiltro til pseudovitenskapelig vissvass, men det hadde føltes litt ekkelt å ufrivillig ha havnet på et kurs i den slags... Nok en underholdende episode av julekalenderen. Keep 'em coming! 7 Siter
Siri Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 Ja, jeg håper du har skjønt nå at piggsko er til utendørsbruk, uansett hvor fantastiske de er! Det er tatt til etterretning . Jaggu bra at eieren-av-et-konkurrerende-forum skulle hypnotisere sonisene innen hundetrening, jeg var et øyeblikk bekymret for at han skulle bedrive hypnose innen "forholds/ekteskapsrådgivning og seksualitet" Jeg ble også et øyeblikk litt bekymret her, men trakk et lettelsens sukk da det dreide seg om hundetrening . Men altså VOKT!!!! VOKT!! VOKT!! Sonisers fantasi er uten grenser :lol:. Fantastisk bra! Siter
Stine Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 Hvor tar dere det fra!? :lol: Siter
marjea Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 Jaggu bra at eieren-av-et-konkurrerende-forum skulle hypnotisere sonisene innen hundetrening, jeg var et øyeblikk bekymret for at han skulle bedrive hypnose innen "forholds/ekteskapsrådgivning og seksualitet" Hahaha, jeg tenkte på akkurat det samme Denne historien blir bare bedre å bedre, for en fantasi folk har! Siter
TonjeM Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 Som hastigst - jeg får nok ikke skrevet noen fortsettelse idag - kan noen andre overta stafett-pinnen? Siter
Margrete Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 Ingen Får ikke sove om fortellingen hopper over en dag! 1 Siter
Aya Skrevet 17. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 Poter!!! Dette var fantastisk!!! Såå min humor *ler så jeg rister*. Eieren-av-et-konkurrerende-forum og supermennesker *fnis*. 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 @ida? @SandyEyeCandy? Siter
SandyEyeCandy Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 Rekker ikke, er på vei hjem først nå. Kan ikke i morgen heller, men fredag 19. har mitt navn på seg! 1 Siter
Raksha Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 Om ingen melder seg til 23.45 - så fikser jeg noe, men om noen har lyst, om så bare et lite snev, så kjør på. Bare gi et hint her så det ikke blir dobbelt. Siter
ida Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 Nei, nå har jeg ikke tid til mer. Har akkurat landet i sofaen og skal opp tidlig i morgen Siter
Siri Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 Om ingen melder seg til 23.45 - så fikser jeg noe, men om noen har lyst, om så bare et lite snev, så kjør på. Bare gi et hint her så det ikke blir dobbelt. Kjør på du . Siter
Raksha Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 Kjør på du . Kaan jo hende det er noen med bedre fantasi enn meg som vil ta den. @ foreksempel? Siter
Siri Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 Kaan jo hende det er noen med bedre fantasi enn meg som vil ta den. @ foreksempel? Neeeeida Siter
Recommended Posts