Justisia Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2015 Crufts var en noget spesiell opplevelse, og hva dommeren for heeleren egentlig så etter, det tror jeg ingen vet. ikke en gang han selv Mye personlig i dømmingen her i alle fall, det var helt klart. Men var ei flott tispe som ble BIR. Ellers ble jeg litt skuffet over Crufts jeg. Det var stort. Veldig stort. Men jeg hadde vel på en måte forventet meg noe mer. Vet ikke hvordan jeg skal beskrive det, men, det var jo omtrent som på D4A, bare way bigger. Ja, også satt de rundt ringen og snakket med handlerene, koste på hundene som skulle vises, det ble litt vin og øldrikking osv. Det er jeg ikke helt vant med fra Norge da. Det var også renere der synes jeg, enn hva jeg opplever det er på D4A. Kanskje fordi det er strengere regler hva gjelder å ha orden på hundene sine der. Det ble lite med shopping. Jeg brukte mine penger på heelerstanden hvor jeg endte opp med å kjøpe kopper til et par hjemme i Norge, en figur til meg og en til bursdagsbarnet. Ellers ingen ting fra alle standene rundt om. Det var mye fint der, men, jeg hadde vel forventet at ting var rimeligere enn hjemme. Noe var nok også det, men det jeg så etter hadde omtrentlig samme pris eller var dyrere. Kjempe kos var det å treffe så mange heelerfolk og de flotte hundene deres. Vi ble spandert på middag av oppdretteren til to av hundene mine på torsdag. Lørdag var det kaffe og kake av et par FB-venner. Det ble masse heelerkos og masse klemmer, Damien fikk massevis av gratulasjoner og et par gaver. Jeg tror ikke jeg drar tilbake med mindre jeg er i England på denne tiden av året igjen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2015 Hey! Fin Lakke og morsom Puli? ? Mine raser jo! Bilder please! Video av belgerne her fra 11.40.50 sånn ca. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2015 Video av belgerne her fra 11.40.50 sånn ca. Takk! Flott jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2015 Med forbehold om feil!Dagens tablå for livestream (omgjort til norsk tid) 09:30 International Junior Handling Competition 11:30 Agility - Crufts Team - Small Semi Final 12:30 Agility - International Invitation Large - Heat 1 (Jumping) 13:05 Heelwork to Music - Freestyle International Competition14:30 PAUSE 15:00 Agility - International Invitation Large (Agility) 15:30 Agility - Crufts Team - Small Final 16:05 RAF Display 16:30 Flyball Team Semi Finals 17:10 West Midlands Police Dog Display 17:30 Southern Golden Retriever Display Team17:45 PAUSE 18:10 Agility - International Invitation Large - Final 18:40 Heelwork to Music - International Competition Winner 18:45 Flyball - Final 19:05 International Junior Handling Competition - Final Judging 19:25 Obedience Winners 201519:45 Group Judging (Terrier) 20:35 Group Judging (Hound) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2015 Bra du tar ansvar @maysofie Dalmatinerne er ikke før på søndag... Moro om folk legger ut bilder av vinnerne av "sin" rase da! Tråder er mye morsommere med bilder. Hilsen Lola, 5 år. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2015 Moro om folk legger ut bilder av vinnerne av "sin" rase da! Tråder er mye morsommere med bilder. Hilsen Lola, 5 år. Jeg ser at BIR-bildene av setterne har blitt lastet opp, så jeg deler dem her. I Storbritannia er det vanlig å barbere hals og ører på flere av setterne, så det er ganske uvant å se. BIR irsk setter: BIR irsk rød og hvit setter: BIR engelsk setter: BIR gordon setter: BIR norsk buhund: BIR grønlandshund: BIR schäferhund: og i bevegelse: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2015 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2015 (endret) Legger ved det offisielle bildet av laekenois bare fordi jeg er litt sånn småfan: Edit: Her er forresten link til resultater og bilder og sånt. Endret 7. Mars 2015 av Artemis 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2015 Nå er ikke jeg noen terv-spesialist, men er ikke denne veldig høy og samtidig veldig kort? Ser liksom ut som noen har forminsket bildet horisontalt og ikke vertikalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2015 Jeg får enda vondt av den mallen, jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2015 Nå er ikke jeg noen terv-spesialist, men er ikke denne veldig høy og samtidig veldig kort? Ser liksom ut som noen har forminsket bildet horisontalt og ikke vertikalt. Er ikke hundre prosent sikker i min sak. Men jo, jeg er enig med deg der! Lette opp et annet bilde av hunden, med litt lettere vinkel å se. Og han se fortsatt veldig høy og kort ut. MEN, jeg så og at handleren gikk rundt med børste i ringen, så mulig han ser høyere ut enn han egentlig er, og at det lurer øynene litt. Jeg håper det hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2015 *klikk og godbit* 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricia Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2015 Så ikke terven i ringen, men utifra bildet her: Hvordan kan en sånn skapning bevege seg ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2015 Så gøy at den norske i ag er feilfri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2015 Jeg får enda vondt av den mallen, jeg... Hva skjedde med mallen? Video? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2015 Hva skjedde med mallen? Video? Den snappet til dommeren når han skulle gå over han "/ Ligger vel video på en side eller to bak, med tids indikasjon på når belgeren er i filmen (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2015 Mallen snappet etter både handler og dommer. Uff stygt fall på ag, men det gikk visst helt fint med hunden. Og de sa også at hunden fra flyball var helt fin, men den røk vel korsbåndet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2015 Hva skjedde med mallen? Video? Film finner du her. Mallen vises fra ca. 10:42:00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2015 Får dessverre "det har oppstått en feil" etter å ha sett 10 sekunder med video. Har prøvd nå 4-5 ganger, og det samme skjer hver gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veromob Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2015 Filmer dei ifrå alle ringer? Har de sett mini buller i ringen? Eg har ikkje wifi så vil ikkje bruke mobilen dersom eg bruker opp gb for resten av mnd og mini bull ikkje blir filma, det var mange påmeldt så hadde vært så kjekt å sett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2015 Norsk deltaker i FHTM, nummer 13. Marianne Aas med Vikki. Thomas Thiesen på fjerdeplass i agility hopp, heat 1. Sverige seirende 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2015 Filmer dei ifrå alle ringer? Har de sett mini buller i ringen? Eg har ikkje wifi så vil ikkje bruke mobilen dersom eg bruker opp gb for resten av mnd og mini bull ikkje blir filma, det var mange påmeldt så hadde vært så kjekt å sett Filmer kun fra storeringen såvidt jeg vet (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2015 Skrekk og gru, fikk til slutt sett videoen i chrome. Hvem i alle verden tar med en hund så er så mentalt vrak at den ikke kan håndteres av dommer på utstilling? Den burde jo ha vært kasta ut og fratatt alle premieringer. Noen som husker når schäferen gikk? Var det før eller etter belgerne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2015 Etter. Og sitter her og tårene renner når tyskerene ble eliminert, synes de var så søte sammen.. Nei for et grinevrak man blir av dette da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2015 BIR ACD: QUEBLUE DOUBLE D LEGACY Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts