Gå til innhold
Hundesonen.no

Det er snart jul!


Margrete
 Share

Recommended Posts

Guest Gråtass

Vi har hemmelig nisse på jobben, og jeg fikk selvfølgelig han nye gutten som jeg ikke aner en dritt om :P Så da gikk hele planen min i vasken. Jeg tror han røyker, så skal spørre ene kollegaen om hvilket merke, så kan han få en røykpakke og en fin lighter? Så har jeg tenkt til å gi han noen tjukkesokker, alle har vel bruk for det? Noen øl, også skal jeg bake kjeks neste Søndag så da får han noen sånne neste Mandag + en øl. Tenkte å brenne noen mandler og ha på en fin krukke, men veit liksom ikke om det er en innertier... Han er vel i begynnelsen av 20 årene tenker jeg, tror han er singel og bor aleine, men aner egentlig ikke :P

Jeez hvor mye gir dere gaver for?? Kjøp en stormlighter og gi brente mandler i et syltetøy glass. Synes det må være kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Altså, jeg må si at jeg er lei av å vandre småpanisk i butikker fordi jeg ikke aner hva jeg skal kjøpe til folk. Spesielt ikke når de fleste jeg kjøper til er voksne som "har alt", eller barn som vel

Ja, eller den mindre hyggelige: en tom krukke med lapp på som sier "Du ønsket deg ingenting, her har du en krukke med det i" Mohahaha.

Et skudd i blinde, men hvis han er interessert i seiling og liker å være på vannet så kanskje en opplevelsesgave kan treffe? Wakeboard, riverboard, rafting, flyboard osv. http://youwish.no/vann-sjo

Jeez hvor mye gir dere gaver for?? Kjøp en stormlighter og gi brente mandler i et syltetøy glass. Synes det må være kjempebra!

Vi pleier å gi for litt for mye tror jeg :P Før så har jeg jo alltid fått kvinnfolk som jeg kjenner, så da har det jo blitt litt hjemmebakt og små pynteting, men jeg tror liksom ikke en unggutt kommer til å sette pris på juledilldal :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleier å gi for litt for mye tror jeg :P Før så har jeg jo alltid fått kvinnfolk som jeg kjenner, så da har det jo blitt litt hjemmebakt og små pynteting, men jeg tror liksom ikke en unggutt kommer til å sette pris på juledilldal :lol:

I så fall syns jeg ditt forslag om noen tjukke, gode sokker og noen litt spesielle øl fra Polet høres ut som en bra gave! Det tror jeg slår bra an hos de fleste menn :D

På fredag er det Black Friday, og jeg ser at Bubbleroom gir 50% på valgfri vare. Skal kjøpe et litt dyrere belte til min mor den dagen, tenker jeg :)

Samboeren skal få PS4. Men jeg aner ikke hvilke spill jeg skal kjøpe til? Jeg tenkte å kjøpe ett spill selv, og så skal han få et annet spill fra min lillebror. Han har ikke spilt på mange år, men snakker hele tiden om at han har lyst til å bli "nørd" igjen. Og han får stjerner i øynene når han spiller hos kompiser. Jeg troor han liker skytespill, men jeg vet ikke. Call of duty, kanskje? Noen som har tips? Han er 26 år gammel.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren er plent umulig å kjøpe julegave til. Jeg har virkelig ikke peiling. Xbox one og sånt hadde sikkert vært populært, men jeg ser ikke hennsikten ved å legge lista så høyt som studenter. Hans eneste interresse er vel egentlig lyd og musikk, men han jobber på soundgarden og kjøper seg alt sånt selv til rimeligere enn om jeg skal gå og kjøpe det. Hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren skal få PS4. Men jeg aner ikke hvilke spill jeg skal kjøpe til? Jeg tenkte å kjøpe ett spill selv, og så skal han få et annet spill fra min lillebror. Han har ikke spilt på mange år, men snakker hele tiden om at han har lyst til å bli "nørd" igjen. Og han får stjerner i øynene når han spiller hos kompiser. Jeg troor han liker skytespill, men jeg vet ikke. Call of duty, kanskje? Noen som har tips? Han er 26 år gammel.

Kjøpt det siste Assassins Creed-spillet. Her får han knerte folk, være fysisk og smart på en gang. Vanvittig grafikk! Ellers anbefaler jeg Far Cry-spillene (elska 3-eren!), nå har det kommet en 4'er som passer til PS4.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dragon Age: Inquistion, hvis han liker RPG.

Min bror gjorde det lett for oss å kjøpe gave til min nevø (hans eldste sønn). Bror ringte meg og sa at de hadde kjøpt en blender til ham, noe han ønsket seg, men nå ville de heller kjøpe noe annet. Så da er blenderen fra meg heller. :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Hva søren skal jeg ønske meg til jul da, dere? Når jeg ikke klarer å vite hva jeg skal ønske meg til bursdagen min engang (som er på søndag), hvordan skal jeg vite hva jeg vil ha til jul? :no: Jeg har fått seriøs kjeft av sambis og svigermor for at jeg ikke vet :P

På den triste siden så får ikke mamma fri fra jobben i jula. Jeg hadde gledet meg til at hun skulle komme :cry: Kos er det dog likevel at vi reiser til svigermor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I så fall syns jeg ditt forslag om noen tjukke, gode sokker og noen litt spesielle øl fra Polet høres ut som en bra gave! Det tror jeg slår bra an hos de fleste menn :D

 

 

 

 

På fredag er det Black Friday, og jeg ser at Bubbleroom gir 50% på valgfri vare. Skal kjøpe et litt dyrere belte til min mor den dagen, tenker jeg :)

 

Samboeren skal få PS4. Men jeg aner ikke hvilke spill jeg skal kjøpe til? Jeg tenkte å kjøpe ett spill selv, og så skal han få et annet spill fra min lillebror. Han har ikke spilt på mange år, men snakker hele tiden om at han har lyst til å bli "nørd" igjen. Og han får stjerner i øynene når han spiller hos kompiser. Jeg troor han liker skytespill, men jeg vet ikke. Call of duty, kanskje? Noen som har tips? Han er 26 år gammel. 

Destiny har jeg hørt er veldig bra! Blanding mellom wow og Halo :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal hogge vårt eget ca 1.5 uke før julaften, men når vi har kjøpt så har vi hastekjøpt bittelillejulaften eller lillejulaften :P

Det var litt motsatt av oss. :D Lev dei så lenge altså? Eller, omformulert, kor lenge lever eit hogd juletre? Me brukar jo alltid å ha det ståande anten til ei god stund etter at det har døydd (når det står heime på garden blir det gjerne ståande aleine heime nokre dagar her og der, og døyr brått og brutalt), eller så vert det tatt ut rimelig kjapt dersom alle reiser tidleg i romjula og ingen skal tilbake på lenge, så eg har ikkje peiling kor lenge det varar.

Kanskje kjøpe sånn ca ei vekes tid før då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt motsatt av oss. :D Lev dei så lenge altså? Eller, omformulert, kor lenge lever eit hogd juletre? Me brukar jo alltid å ha det ståande anten til ei god stund etter at det har døydd (når det står heime på garden blir det gjerne ståande aleine heime nokre dagar her og der, og døyr brått og brutalt), eller så vert det tatt ut rimelig kjapt dersom alle reiser tidleg i romjula og ingen skal tilbake på lenge, så eg har ikkje peiling kor lenge det varar.

Kanskje kjøpe sånn ca ei vekes tid før då.

De som blir solgt er jo hugd for herrans mange uker? Mnd? siden, så de holder sikkert mer enn et par uker tipper jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt motsatt av oss. :D Lev dei så lenge altså? Eller, omformulert, kor lenge lever eit hogd juletre? Me brukar jo alltid å ha det ståande anten til ei god stund etter at det har døydd (når det står heime på garden blir det gjerne ståande aleine heime nokre dagar her og der, og døyr brått og brutalt), eller så vert det tatt ut rimelig kjapt dersom alle reiser tidleg i romjula og ingen skal tilbake på lenge, så eg har ikkje peiling kor lenge det varar.

 

Kanskje kjøpe sånn ca ei vekes tid før då.

Det som er viktig er riktig klimatisering av treet... Plutselige store temperatursvinginger gjør at treet ryr.. Det har også litt med å si hvilken type gran du kjøper..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt motsatt av oss. :D Lev dei så lenge altså? Eller, omformulert, kor lenge lever eit hogd juletre? Me brukar jo alltid å ha det ståande anten til ei god stund etter at det har døydd (når det står heime på garden blir det gjerne ståande aleine heime nokre dagar her og der, og døyr brått og brutalt), eller så vert det tatt ut rimelig kjapt dersom alle reiser tidleg i romjula og ingen skal tilbake på lenge, så eg har ikkje peiling kor lenge det varar.

Kanskje kjøpe sånn ca ei vekes tid før då.

http://m.dinside.no/883428/du-kan-trygt-kjope-juletreet-naa :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hugger juletreet selv en gang mellom 20. og 23. desember. Det er tradisjon å ta hundene på tur og dra til skogs med sag i sekken. :ahappy:

Jeg gleder meg skikkelig til jul. :D Sliter litt med julegavene da. Begynte tidlig i år (dvs. januar :teehe: ), men enkelte familiemedlemmer er skikkelig vanskelig å finne gave til. Sukk. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@JeanetteH mansjettknapper til bror, finner masse kult på etsy!

Dødningehodemansjetter!!!! :jump:

Stefar - på TGR så jeg et oppblåspart putte-sett til å ha på do når en sitter og trøkker :P

Åherremingudogskaper!!!! Sånn skulle jeg hatt :frantics::frantics::frantics:

På julemarkedet kjøpte jeg to rødvinspølser som er julegaver. Bror er fortsatt ett mysterium.. Resten er så godt som i boks.

Jeg har brukt å kjøpe masse sånne spekepølser og gi bort. En skikkelig hit har vært Valdrespølsa eller Arnoldpølsa... jeg har kjøpt Arnoldpølse til meg selv til jul :aww:.

Å handle julegaver er så himla opp og ned... NOen ganger er jeg bare inne i en sånn skikkelig bra stim og finner masse bra gaver jeg kan gi bort - mens andre ganger er det skikkelig idétørke... På torsdag fikk jeg handlet mange småting som jeg skal gi bort, men jeg ble ikke helt ferdig. Nå har forresten mine tre eldste nieser kommet i den alderen at jeg ikke finner ting som kan falle i smak, ikke engang om jeg spør dem om hva de ønsker seg, så de får penger, enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Budsjettet mitt gir ikke rom for dyre gaver. Nevøer og nieser får 5 flaxlodd. Jeg unner hver og en av dem en million. Mamma får bok, pappa får sikkert bok,onkel får en film eller noe, et par fjerne venner får noe tjafs.... håndkrem eller noe bodyshop styr, så da gjenstår bare verdens beste 2ne, så får vi se hva hun ønsker seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funnet den perfekte julegave: https://www.etsy.com/no-en/listing/199990466/latitude-longitude-keychain-mens-gps

Der selger og virker seriøs, men befinner seg såklart i Kina...

Kan det virkelig ta en hel måned bare på leveringen?

GPS-posisjonen til feks huset nøkkelen passer til? Må jo være praktisk hvis man mister nøkkelen ute på byn.. Da vet jo folk hvor de skal finne døra som nøkkelen passer i ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funnet den perfekte julegave: https://www.etsy.com/no-en/listing/199990466/latitude-longitude-keychain-mens-gps Der selger og virker seriøs, men befinner seg såklart i Kina... Kan det virkelig ta en hel måned bare på leveringen?
Du finner haaaauuuugevis av folk på Etsy som selger nøkkelringer osv med lat/long på, så du kan sikkert finne en selger med kortere postgang :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med flere gaver i år.

Jeg har lyst til å gi noe kjempefint til bestevenninna mi, men vet ikke helt hva. Hun sliter med vonde og stive ledd i hender og armer og vond nakke, har kontorjobb, burde hatt boblebad eller badekar, jobber altfor hardt og er tidvis alenemamma, og fortjener en ordentlig egoistisk velværegave. Men som meg, så fikser hun ikke tanken på massasje - fremmede mennesker som tar på oss? Grøss... Hun har også bursdag i tidlig januar, så jeg kan slå sammen til en større gave, bare jeg fant noe perfekt.

Jeg er litt farget av et sånn produkt party jeg var på i helgen, men om du ikke har noe imot litt småkleine gaver. Kjøp en masasjestav. :lol: Prøvde den på nakken min og det var helt magisk! Kjente omtrent stivheten løsna iløpet av de sekundene. :P (Jeg sliter med vond nakke, spenningshodepine og lignende)

http://www.lyst-lek.no/sexleketoy-til-henne/vibratorer/body-wand-massager.html

Og så kan den jo alltids brukes til andre ting også da :lol::pinch:

---------------

Mannebeinet: Memory Foam pute, siden han alltid stjeler min når jeg er borte. Samt nye flåklypa filmen på Blueray.

Bikkja: Ny sele, når jeg finner en :P

Svigersøs: Jodphur Ridebukse og ridehansker. (Fellesgave fra meg og samboer)

Søster: Kosttilskudd til hest, som jeg tilfeldigvis vant på et foredrag vi var på, til opptrening/muskelbygging. Passer ypperlig da hun vurderte å kjøpe dette selv. Skal kjøpe noe annet noe også, men usikker på hva.

Nevø, 2år: Kul hettegenser med monster på og ører på hetta. (Fellesgave fra meg og sambo)

Venninne: Blå Agria refleksvest og SteelSeries Siberia Raw Prism Headset. (Black Friday salg :heart: )

Venninne: Sorte mariusmønster kopper fra Kitchn.

Venninne 3: Vurderer noe litt fin/god sminke.

Søskenbarn 1 og 2: Får begge mariusmønster kopper, 1 får røde og 2 får sorte. (Fellesgave fra meg og søster)

Søskenbarn 3 og 4: Bøker. Hadde jeg vist at han ene var interessert i Japan skulle han fått noe kult noe, som ramenskåler eller noe. (Fellesgave fra meg og søster)

Pappa og Stemor: Aaaaaaner ikke! Vurderer starterpack med E-sigg til pappa og noe fra bodyshop kanskje til stemor. (Så lenge hun får noe lilla er hun stort sett megahappy) Pappa er sånn typisk person som har alt og er det noe han vil ha så kjøper han det. Vurderer dog kanskje noe Tesla relatert bare for å plage ham, kanskje en caps med logo! (Siden min samboer har kjøpt seg Tesla og pappa egentlig har lyst på en han også :lol: )

Svigermor: Det tror jeg sambo skal få ordne, og så bare skrive meg på. (Slik som jeg ordner det til min pappa og stemor) Eventuelt noe duftgreier eller noe sånt smådill som hun liker.

Svigerbror: Aner virkelig ikke, sambo får fikse det også tenker jeg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...