Symra&Pippin Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2014 Jeg ble så glad at jeg ble nesten på gråten jeg. Du har ventet så lenge på dette og det har vært så mange skuffelser! 5 Siter
Snickers Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2014 Gratulerer med fire, så fantastisk 1 Siter
SFX Skrevet 31. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Oktober 2014 Tusen takk for alle varmende tilbakemeldinger - veldig koselig å kunne dele gode nyheter på Sonen! Jeg var veldig fortrolig og fornøyd med de to vi så på UL, etter tomme tisper var det godt nok bare å få til en drektighet. Men det er jo så mange fordeler ved å ha fire, så jeg er selvfølgelig kjempeglad. Jeg syns det er kjempefint å lese tankene dine rundt planlegging videre og sånt, så bare å fortsette å fortelle Takk for det, da kommer det kanskje flere tanker, en tenker jo både nå og da 1 Siter
H P Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2014 Nå ble jeg utrolig glad på dine vegne! Og Foenix, tenk som hun kommer til å kose seg med de små 1 Siter
SFX Skrevet 31. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Oktober 2014 Nå ble jeg utrolig glad på dine vegne! Og Foenix, tenk som hun kommer til å kose seg med de små Jeg har klint med de eldste babyene til Lill i dag, og da jeg kom hjem ble Foenix SÅ glad. Hun satt i bamse (noe hun ellers ikke gjør) og snuste ned hele genseren min, sånn skikkelig Ferdinand og hvitveisen-snusing. Da jeg satte meg i sofaen, sto hun på fire strake bein over meg og nisnuste på hele overkroppen min. Hun reagerte akkurat likt da jeg var hos Jeanette og hennes kelpiebebiser, etter at Foenix ble parret. Hun blir så intens på valpelukt, så jeg er veldig spent på å se hva slags mamma hun blir. Jeg tror hun vil kose seg, hun er liksom så inderlig drektig og omtrent passer på dem allerede - tar hensyn til kroppen sin, rett og slett. Kjempeartig å se hvordan instinkt kicker inn. 8 Siter
Aslan Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2014 Hipp hurra! Nå krysser vi fingre for at innspurten av drektigheten går strålende, og selvsagt at fødsel og valpeoppdragelse også går strålende Heia heia 1 Siter
Aslan Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2014 Hipp hurra! Nå krysser vi fingre for at innspurten av drektigheten går strålende, og selvsagt at fødsel og valpeoppdragelse også går strålende Heia heia 1 Siter
H P Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2014 Jeg har klint med de eldste babyene til Lill i dag, og da jeg kom hjem ble Foenix SÅ glad. Hun satt i bamse (noe hun ellers ikke gjør) og snuste ned hele genseren min, sånn skikkelig Ferdinand og hvitveisen-snusing. Da jeg satte meg i sofaen, sto hun på fire strake bein over meg og nisnuste på hele overkroppen min. Hun reagerte akkurat likt da jeg var hos Jeanette og hennes kelpiebebiser, etter at Foenix ble parret. Hun blir så intens på valpelukt, så jeg er veldig spent på å se hva slags mamma hun blir. Jeg tror hun vil kose seg, hun er liksom så inderlig drektig og omtrent passer på dem allerede - tar hensyn til kroppen sin, rett og slett. Kjempeartig å se hvordan instinkt kicker inn.Så koselig å lese om henne Det er en utrolig søt beskrivelse, så det kan jo bare være enda søtere i virkeligheten 1 Siter
Monica123 Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2014 Weee så utrolig bra Gratulerer så mye med 4 stk det fortjener du virkelig 1 Siter
Perfect Image Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2014 Jeg gleder meg sånn til å se hva som kommer nå!!! 2 Siter
Stine Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2014 Så gøy at det er 4 stk der inne!! 1 Siter
Symra&Pippin Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2014 Bare en knapp uke igjen, var ikke termin 6 november? (Sier man termin om hunder?) Siter
Annegru Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2014 Så moro! Gratulerer! Berner Sennen-bebsier er virkelig verdens nest søteste bebiser (etter gårdshundbebiser, selvfølgelig! )! Og det er bare å si fra om du trenger å få sosialisert dem med fremmede når den tid kommer 1 Siter
SFX Skrevet 31. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Oktober 2014 Bare en knapp uke igjen, var ikke termin 6 november? (Sier man termin om hunder?) Jeg sier i hvert fall termin. Men jeg sier at mennesker er drektige og, så Og ja, termin er torsdag, om en skal regne 63 dager etter første parring, men erfaringsmessig er det ingen vits i å holde pusten. Valpene kommer når de er klar. Jeg håper jeg også er klar innen da, det mangler halvannet strøk på ei side av valpekasse Men planen er å få det unna i morgen. Neste punkt er vareopptelling og innkjøp av nødvendig utstyr - på lista står foreløpig gradestokk til hunderommet, så jeg vet at valpene har det varmt nok, noen billige chipchap'er for å skåne tærne på sikt, og en stiftefjerner for aviser, for jeg finner ikke den jeg brukte på sist kull i 2011. Jo, og uanstendige mengder tørkepapir og vaskemidler. Så moro! Gratulerer! Berner Sennen-bebsier er virkelig verdens nest søteste bebiser (etter gårdshundbebiser, selvfølgelig! )! Og det er bare å si fra om du trenger å få sosialisert dem med fremmede når den tid kommer Duh, bernervalper er DET søteste Vi åpner huset for besøk etter hvert, så det skal nok la seg ordne 2 Siter
Enits Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2014 Hurra!!! Det var flere enn to jo gleder meg til de kommer og det blir bildespam her 1 Siter
Anette Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2014 Glory glory hallelujaaaaa :D 1 Siter
Heidihj Skrevet 1. November 2014 Rapporter Skrevet 1. November 2014 Så spennende! Gleder meg veldig til å se bilder av gjengen! 1 Siter
Snøfrost Skrevet 1. November 2014 Rapporter Skrevet 1. November 2014 Gratulerer så mye med de 4 kommende valpene! 1 Siter
SFX Skrevet 1. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. November 2014 Tusen takk igjen, folkens, veldig hyggelig å kunne dele gode nyheter! 1 Siter
Ingridhw Skrevet 1. November 2014 Rapporter Skrevet 1. November 2014 Så gøy! Gratulerer! Gleder meg til å følge med på tråden (spesielt bilder av runde og gode berner-bamser). 1 Siter
Rocket Skrevet 1. November 2014 Rapporter Skrevet 1. November 2014 Berner valper er noe av det søteste som finnes! Gratulerer så mye med 4 valper, krysser fingrer for at fødsel osv går som smurt! 1 Siter
Mud Skrevet 2. November 2014 Rapporter Skrevet 2. November 2014 Fire små levende bamser ! Yey!! Bernervalper ER de søteste! 2 Siter
Recommended Posts