Guest Jonna Skrevet 27. Desember 2014 Rapporter Skrevet 27. Desember 2014 Oi her går det unna. Heia jippi! Great minds og slikt Siter
marjea Skrevet 27. Desember 2014 Rapporter Skrevet 27. Desember 2014 O'hildrande, skal si det blir en travel romjul for dere! Lykke til Siter
Yodel Skrevet 27. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Desember 2014 Sort (tror jeg, eller mørk brindle) jente! Edit: er nok brindle! 10 Siter
Heidihj Skrevet 27. Desember 2014 Rapporter Skrevet 27. Desember 2014 Steike, her går det unna! Spennede! Siter
Yodel Skrevet 27. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Desember 2014 Ny brindle jente! 11 Siter
Toril Skrevet 27. Desember 2014 Rapporter Skrevet 27. Desember 2014 Ikke noe venting her nei...Lykke til videre!! Siter
Grim Skrevet 27. Desember 2014 Rapporter Skrevet 27. Desember 2014 Gratulerer med alle valpene så langt! Siter
MegaMarie Skrevet 27. Desember 2014 Rapporter Skrevet 27. Desember 2014 Gratulerer med ny gjeng på vei Siter
Chako Skrevet 27. Desember 2014 Rapporter Skrevet 27. Desember 2014 Oj, her kommer de tett som hagl! Lykke til Siter
Lola Pagola Skrevet 27. Desember 2014 Rapporter Skrevet 27. Desember 2014 Shit! Her snakker vi valpefabrikk Gratulerer med fangsten så langt! 1 Siter
Yodel Skrevet 27. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Desember 2014 Her skjedde ting kjapt ja! Startet tempingen i går, og den var litt lav. 36,5. Ny temp i dag tidlig viste 35,8. Den måtte da være feil tenkte jeg, og kontrollerte meg selv 30 min senere. Da var den 36,5. En halvtime etter det igjen var den 37.3 grader, og jeg antok at jeg måtte ha gjort en feil-måling, siden hun ikke hadde noen andre tegn. En halvtime etter dette igjen starter hun å klynke og grave og etter 15 min. er første valp ute! Snakk om styrt-fødsel! Innen første tegn på at blokking var igang og til alle 6 (!) valpene var ute gikk det under 3 timer! Resultatet ble 2 x brindle jenter 2 x røde gutter 1 x sort gutt 1 x brindle gutt. Resultat for alle tre kull ble da 16 valper! Alle jentene er "spoken for". Har også solgt rundt halvparten av gutta, men søker ett del-eier hjem til en gutt, og hjem til noen av gutta. Ta gjerne kontakt ved interesse! Stamtavlenavn på O (måne-tema?) og P settes pris på! 8 Siter
HeleneFS Skrevet 27. Desember 2014 Rapporter Skrevet 27. Desember 2014 Gratulerer med alle valpene! Blir livlig hos dere fremover Siter
Chako Skrevet 27. Desember 2014 Rapporter Skrevet 27. Desember 2014 Siden P-kullet kom så raskt må du jo ha en Peek-A-Boo 1 Siter
Rocket Skrevet 27. Desember 2014 Rapporter Skrevet 27. Desember 2014 - Day of the Moon (Doctor who episode 2, sesong 6 i nye seriene) - Kill the Moon (Doctor who episode 7, sesong 8 i nye serien) - Eternal Moonwalk (A tribute to Michael http://www.eternalmoonwalk.com/ ) - Howling Moon - Moon Moon. - Once in a blue moon (Allerede nevnt av noen andre her) - Promise the Moon (Som i et stort løfte, jeg lover deg månen) - Asking/Crying for the Moon (Som i å be om noe uoppnåelig eller vanvittig) - Hanging the Moon (Som i å synes at noen er perfekte: Joe won't listen to any complaints about Mary. He thinks she hung the moon and stars. ) - Over the Moon. (Som i å være fra seg av glede for noe) - Reach for the Moon. (Strekke seg etter noe man vil ha eller oppnå) Siter
Lillekrapyl Skrevet 27. Desember 2014 Rapporter Skrevet 27. Desember 2014 Grattis med valpelykken! Siter
Yodel Skrevet 27. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Desember 2014 Siden P-kullet kom så raskt må du jo ha en Peek-A-Boo Helt enig! Den er bankers og står på "lista" ! - Day of the Moon (Doctor who episode 2, sesong 6 i nye seriene) - Kill the Moon (Doctor who episode 7, sesong 8 i nye serien) - Eternal Moonwalk (A tribute to Michael http://www.eternalmoonwalk.com/ ) - Howling Moon - Moon Moon. - Once in a blue moon (Allerede nevnt av noen andre her) - Promise the Moon (Som i et stort løfte, jeg lover deg månen) - Asking/Crying for the Moon (Som i å be om noe uoppnåelig eller vanvittig) - Hanging the Moon (Som i å synes at noen er perfekte: Joe won't listen to any complaints about Mary. He thinks she hung the moon and stars. ) - Over the Moon. (Som i å være fra seg av glede for noe) - Reach for the Moon. (Strekke seg etter noe man vil ha eller oppnå) Over The Moon har jeg- resten var fine, men jeg er så sær at de også må starte på O! Straks vanskeligere. Noen fine O-ord jeg kan sette foran f.eks. Moonwalk, Moonshine etc? 1 Siter
KristinR Skrevet 27. Desember 2014 Rapporter Skrevet 27. Desember 2014 Omnipotent Moonshine Opaque Monshine Optimistic Moonwalk Optimal Moonrise Official Moon Landing 2 Siter
Nathalie_ Skrevet 27. Desember 2014 Rapporter Skrevet 27. Desember 2014 Gratulerer med fine kull! Siter
Cloudberry Skrevet 27. Desember 2014 Rapporter Skrevet 27. Desember 2014 Gratulerer med en hel drøss valper! Siter
Guest lijenta Skrevet 27. Desember 2014 Rapporter Skrevet 27. Desember 2014 Gratulere med vapekullet Siter
Recommended Posts