Red Merle Skrevet 16. Juli 2015 Rapporter Skrevet 16. Juli 2015 Si hei til Dante, tric hannen til høyre. Mannen har bestemt at han blir inntil videre. Jeg tror ikke han blir boende for godt, men vi skal se han ann til han er ihvertfall 7-8 mnd gammel. Så da ble det ihvertfall valpetid på meg da Fleur til høyre skal være hos oss en stund fremover, da hun skal til Frankrike. Har du fått den tilbake eller har den samme navn som broren? Utrolig søte små! ---------- Enig med meg selv om at her venter vi i 3 år med neste, det gjør vondt det Siter
Perfect Image Skrevet 16. Juli 2015 Rapporter Skrevet 16. Juli 2015 Dette -ER- Dante i kullet. Arya er ferdig med å være mamma til dem nå mer eller mindre. De får litt melk inniellom og hun pjusker litt på dem men ikke noe veldig egentlig. Amèlie er helt fantastisk med alt som er av valper og har adoptert dem som sine 6 Siter
Red Merle Skrevet 17. Juli 2015 Rapporter Skrevet 17. Juli 2015 -OK- .... Jeg bare lurte, for jeg har ikke fulgt så godt med, så det kunne like gjerne vært to tric i samme kull med samme navn for min del. Sent fra min LG-D855 via Tapatalk Siter
Kristiin Skrevet 17. Juli 2015 Rapporter Skrevet 17. Juli 2015 Prøver å legge til mobilbildet via tapatalk, får bare beskjed om at det er fot stort.. Har forminsket det mange ganger, men samma beskjeden hele tiden. Får ikke visst fram bilder av terrorbamsen min jo Siter
LinL Skrevet 17. Juli 2015 Rapporter Skrevet 17. Juli 2015 Nå har jeg fått litt bilder og videoer av Rutta. ÅÅh, hun er så fin altså! Ligger på face til oppdretter. Dere får enten prøve å gå inn via linken jeg la ut tidligere, eller smøre dere med tålmodighet til hun er hjemme og jeg kan legge ut mine bilder Hun virker bare sååå kul! https://www.facebook.com/#!/pernille.lillevang/videos/10205986891623438/?pnref=story 4 Siter
Debbie Skrevet 17. Juli 2015 Rapporter Skrevet 17. Juli 2015 Nå har jeg fått litt bilder og videoer av Rutta. ÅÅh, hun er så fin altså! Ligger på face til oppdretter. Dere får enten prøve å gå inn via linken jeg la ut tidligere, eller smøre dere med tålmodighet til hun er hjemme og jeg kan legge ut mine bilder Hun virker bare sååå kul! https://www.facebook.com/#!/pernille.lillevang/videos/10205986891623438/?pnref=story Ho virker utrolig kul:) Nå fikk jeg lyst på en slik en jeg også... Siter
LinL Skrevet 17. Juli 2015 Rapporter Skrevet 17. Juli 2015 Ho virker utrolig kul:) Nå fikk jeg lyst på en slik en jeg også... Det skjønner jeg!! Du kommer ikke på mesterskapshelga da? 1 Siter
Debbie Skrevet 17. Juli 2015 Rapporter Skrevet 17. Juli 2015 Det skjønner jeg! Du kommer ikke på mesterskapshelga da? Nei det har jeg desverre ikke mulighet til, synd. Siter
LinL Skrevet 17. Juli 2015 Rapporter Skrevet 17. Juli 2015 Nei det har jeg desverre ikke mulighet til, synd. Åååh Siter
Emmy Skrevet 18. Juli 2015 Rapporter Skrevet 18. Juli 2015 Dårlig med oppdateringer fra meg her i det siste (har vært litt opptatt med andre ting ), men valpis har vært hos meg en drøy uke, og jeg har endelig fått somlet meg til å lage en egen tråd til henne. Bildespam finner dere her: http://hundesonen.no/forum/topic/79040-kortisen-jessie/ 1 Siter
Turb Skrevet 18. Juli 2015 Rapporter Skrevet 18. Juli 2015 Nå er lille Pigg endelig hjemme Bare bilder på at han sover, for umulig å ta bilder av ham mens han er aktiv, da blir det bare en brun flekk og tenner. 12 Siter
mokken Skrevet 18. Juli 2015 Rapporter Skrevet 18. Juli 2015 Nå er lille Pigg endelig hjemme Bare bilder på at han sover, for umulig å ta bilder av ham mens han er aktiv, da blir det bare en brun flekk og tenner. Velkommen til kelpieland! 2 Siter
Turb Skrevet 18. Juli 2015 Rapporter Skrevet 18. Juli 2015 Oj det siste ble opp ned... jaja... Takk, så langt virker det trivelig her Han har hilst på naboen og lagd hull på genseren hans, hilst på en nabokatt og lært at fremmede katter slår en i hodet når man forsøker å klatre på ryggen deres Etter det trengte han en ladingspause gitt 4 Siter
Meg Skrevet 18. Juli 2015 Rapporter Skrevet 18. Juli 2015 Valpis er 10 uker, tida går fort. Trygg og morsom valp. Gleder meg til å teste henne i selen når hun blir stor Håper hun blir en like god lederhund som mora 15 Siter
Teserere Skrevet 19. Juli 2015 Rapporter Skrevet 19. Juli 2015 Her er pøbelen min! 11 uker gammel allerede IMG_7002.JPG Valpis er 10 uker, tida går fort. Trygg og morsom valp. Gleder meg til å teste henne i selen når hun blir stor Håper hun blir en like god lederhund som mora Vakker 15 Siter
maysofie Skrevet 19. Juli 2015 Rapporter Skrevet 19. Juli 2015 @Teserere Gud, så nydelig hun er i fargen! Edit: Generelt nydelig, selvfølgelig! :wub; Siter
Huldra Skrevet 20. Juli 2015 Rapporter Skrevet 20. Juli 2015 Valar er blitt 12 uker (noe yngre på bildet), og vi begynner å bli litt mer samstemte om diverse. Han er veldig trygg på alt mulig, har enda til gode å møte noe han synes er rart eller skummelt. Han er mer smart enn jeg trodde, mer matgal enn jeg har drømt om, og han leker bedre jeg enn jeg trodde han ville. Han har også lært seg å være hjemme mens jeg er på jobb, og det med veldig lite lyd. Er imponert over hvor flink han er til det faktisk, og det har han vært noen uker nå. 9 Siter
hereonfire Skrevet 20. Juli 2015 Rapporter Skrevet 20. Juli 2015 Valpesyk! 3 aktuelle kull her nå. Hvor lav innavlsgrad er bra hos puddel? det kullet som har en aktuell gutt har innavlsgrad på 3.6 %. Håper egentlig at de andre har noen jenter jeg, men i tilfelle. Noen som vet? Trur kanskje til og med min familie har en såpass høy innavlsgrad. Ihvertfall nesten. Sent from my D6503 using Tapatalk 1 Siter
BareLinn Skrevet 20. Juli 2015 Rapporter Skrevet 20. Juli 2015 Valpesyk! 3 aktuelle kull her nå. Hvor lav innavlsgrad er bra hos puddel? det kullet som har en aktuell gutt har innavlsgrad på 3.6 %. Håper egentlig at de andre har noen jenter jeg, men i tilfelle. Noen som vet? Trur kanskje til og med min familie har en såpass høy innavlsgrad. Ihvertfall nesten. � Sent from my D6503 using Tapatalk IGJEN.. Ei venninne av meg har oppdrett på puddel,og hun har dverg/mellom valper nå. Hun har 3 svarte hannhunder ledig Snart 3uker gamle nå Siter
Artemis Skrevet 20. Juli 2015 Rapporter Skrevet 20. Juli 2015 Har skrevet i AN, men kan jo legge ut bilde her også: Endelig har jeg hentet valpen min! Turen gikk på skinner og han er bare helt herlig! 21 Siter
maysofie Skrevet 20. Juli 2015 Rapporter Skrevet 20. Juli 2015 Har skrevet i AN, men kan jo legge ut bilde her også: Endelig har jeg hentet valpen min! Turen gikk på skinner og han er bare helt herlig! Ååååh, så fin! Hvem er han etter? Siter
Huldra Skrevet 20. Juli 2015 Rapporter Skrevet 20. Juli 2015 Har skrevet i AN, men kan jo legge ut bilde her også: Endelig har jeg hentet valpen min! Turen gikk på skinner og han er bare helt herlig! Det der er ikke en irsk setter! Du har blitt lurt... Sent from my D5803 using Tapatalk 6 Siter
hereonfire Skrevet 20. Juli 2015 Rapporter Skrevet 20. Juli 2015 IGJEN.. Ei venninne av meg har oppdrett på puddel,og hun har dverg/mellom valper nå. Hun har 3 svarte hannhunder ledig Snart 3uker gamle nå Jeg har lyst på mellompuddel og jente. Så jeg må vente å se om hun blir født! Hvis ikke blir det mellom og gutt. går det og. Sent from my D6503 using Tapatalk Siter
Recommended Posts