Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpegjengen 2015


Mackenzie
 Share

Recommended Posts

Si hei til Dante, tric hannen til høyre. Mannen har bestemt at han blir inntil videre. Jeg tror ikke han blir boende for godt, men vi skal se han ann til han er ihvertfall 7-8 mnd gammel. Så da ble det ihvertfall valpetid på meg da :P Fleur til høyre skal være hos oss en stund fremover, da hun skal til Frankrike.

Har du fått den tilbake eller har den samme navn som broren? :)

Utrolig søte små!

----------

Enig med meg selv om at her venter vi i 3 år med neste, det gjør vondt det :icon_redface::shocked::shocked:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tror vi får valp på fredag! Hvis det går etter planen og oppdretter og valp virker fornuftige så blir hun med oss hjem. Kopiert bildelink fra oppdretter sin Facebookside.

Da er hun endelig hjemme! Ventetiden er over og 17 timers reise for å hente valp er overstått ^^

Endelig er jenta mi født En av disse herlighetene kommer til meg i slutten av juni. 3 tisper og 1 hannhund. Far er flotte Quinlent James Dean og mor er vakre CH Cometstaff Day For

Posted Images

Nå har jeg fått litt bilder og videoer av Rutta. ÅÅh, hun er så fin altså! Ligger på face til oppdretter. Dere får enten prøve å gå inn via linken jeg la ut tidligere, eller smøre dere med tålmodighet til hun er hjemme og jeg kan legge ut mine bilder :wub:

Hun virker bare sååå kul!

https://www.facebook.com/#!/pernille.lillevang/videos/10205986891623438/?pnref=story

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått litt bilder og videoer av Rutta. ÅÅh, hun er så fin altså! Ligger på face til oppdretter. Dere får enten prøve å gå inn via linken jeg la ut tidligere, eller smøre dere med tålmodighet til hun er hjemme og jeg kan legge ut mine bilder :wub:

Hun virker bare sååå kul!

https://www.facebook.com/#!/pernille.lillevang/videos/10205986891623438/?pnref=story

Ho virker utrolig kul:)

Nå fikk jeg lyst på en slik en jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med oppdateringer fra meg her i det siste (har vært litt opptatt med andre ting :P), men valpis har vært hos meg en drøy uke, og jeg har endelig fått somlet meg til å lage en egen tråd til henne. Bildespam finner dere her: http://hundesonen.no/forum/topic/79040-kortisen-jessie/

:wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj det siste ble opp ned... jaja...

Takk, så langt virker det trivelig her :P Han har hilst på naboen og lagd hull på genseren hans, hilst på en nabokatt og lært at fremmede katter slår en i hodet når man forsøker å klatre på ryggen deres :P Etter det trengte han en ladingspause gitt

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-809-0-36012800-1437398163_thumb.jpg

Valar er blitt 12 uker (noe yngre på bildet), og vi begynner å bli litt mer samstemte om diverse. Han er veldig trygg på alt mulig, har enda til gode å møte noe han synes er rart eller skummelt. Han er mer smart enn jeg trodde, mer matgal enn jeg har drømt om, og han leker bedre jeg enn jeg trodde han ville. Han har også lært seg å være hjemme mens jeg er på jobb, og det med veldig lite lyd. Er imponert over hvor flink han er til det faktisk, og det har han vært noen uker nå.

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valpesyk! 3 aktuelle kull her nå. Hvor lav innavlsgrad er bra hos puddel? det kullet som har en aktuell gutt har innavlsgrad på 3.6 %. Håper egentlig at de andre har noen jenter jeg, men i tilfelle. Noen som vet? Trur kanskje til og med min familie har en såpass høy innavlsgrad. Ihvertfall nesten.

Sent from my D6503 using Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valpesyk! 3 aktuelle kull her nå. Hvor lav innavlsgrad er bra hos puddel? det kullet som har en aktuell gutt har innavlsgrad på 3.6 %. Håper egentlig at de andre har noen jenter jeg, men i tilfelle. Noen som vet? Trur kanskje til og med min familie har en såpass høy innavlsgrad. Ihvertfall nesten. �

Sent from my D6503 using Tapatalk

IGJEN.. Ei venninne av meg har oppdrett på puddel,og hun har dverg/mellom valper nå.

Hun har 3 svarte hannhunder ledig :)

Snart 3uker gamle nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrevet i AN, men kan jo legge ut bilde her også:

Postet bilde

Endelig har jeg hentet valpen min! :wub: Turen gikk på skinner og han er bare helt herlig! :wub:

Det der er ikke en irsk setter! Du har blitt lurt...

Sent from my D5803 using Tapatalk

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IGJEN.. Ei venninne av meg har oppdrett på puddel,og hun har dverg/mellom valper nå.

Hun har 3 svarte hannhunder ledig :)

Snart 3uker gamle nå :)

Jeg har lyst på mellompuddel og jente. Så jeg må vente å se om hun blir født! Hvis ikke blir det mellom og gutt. :D går det og. ;)

Sent from my D6503 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...