Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Endte opp med 5 tisper og en hannhund :) Alle soble i forskjellige nyanser, ser bedre når de er tørre. 4 tisper med hel krage, en med halv liten på den ene siden og en hannhund med diamant form i nakken :) Store og fine, mellom 250 g 370 gram.

(Nå har jeg sagt hun ikke må få flere :P )

10339232_10152754295285256_7381933199488

10539174_10152754295460256_4178809133101

• Like 21
  • Svar 164
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Endte opp med 5 tisper og en hannhund Alle soble i forskjellige nyanser, ser bedre når de er tørre. 4 tisper med hel krage, en med halv liten på den ene siden og en hannhund med diamant form i nakken

Jaaaa! Etter nedturen igår kom oppturen idag Minst 5-6 bebiser ventes De var små enda, så hun ville ha regnet termin fra siste parringsdag. Herlighet så glad jeg er nå! Går virkelig opp og

Nå er valpene fordelt: Havanna flytter til Lillestrøm og heter P I Calling The Shots Iona flytter til femundsmarka og heter P I Causing A Fever Ziir Rio flytter til Oslo og heter P I Chasing Sha

Posted Images

Skrevet

Tusen takk alle sammen :D

Navna deres blir

Perfect Image Catching Fire

Perfect Image Chasing Shadows

Perfect Image Causing A Fever

Perfect Image Calling The Shots

Perfect Image Calm Before The Storm

Perfect Image Cut To The Chase

Mine favviser :wub:

Gleder meg til å se de etterhvert som de gror.

Skrevet

Oh my :wub: Tenkte på dette kullet i går, snakket faktisk om det med en venninne. :P *jeg er ikke valpesyk, jeg lover :sleep:* Har samme favoritter som Jeanette, Catching Fire og Chasing Shadows var kule navn! :D

Denne tråden kommer til å være meget farlig for en spirende collieinteressert. :wub:

Og gratulerer så mye med flotte kull! :D