Gå til innhold
Hundesonen.no

Ustream


Ane
 Share

Recommended Posts

  • Svar 260
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

hm... nope. Men det med pappesker og bein høres lurt ut.. Er jeg rar som synes Meesha er kul? Jeg hører liksom 'reparere, separere, makulere.....' med pompel og pilt- stemme i hodet mitt av å se

Jeg får lyst til å gi deg et for å skrive dette. Åh, det er så deilig. I forgårs lukket jeg burdøra med en gang jeg kom hjem. Den har ikke vært åpnet siden. I helgen skal jeg putte buret i boden

hahahahaha, hundefolk er gale <3

Hun lå rolig når jeg så et par ganger :) Titta litt rundt seg, men lå pent og stille.

sitter og ser på opptaket nå. hun er MYE mer rolig enn hun har vært før. så håper dette kan være en ny trend. hørte når jeg kjørte hjem at hun sutret litt, og hører at hun gråter litt. men altså. to minutter gråting er ingenting i forhold til levenet hun har holdt før. hun var også veldig rolig når jeg kom hjem kontra før *puste lettet ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt hjelp fra soniser i kveld. Ozu skal være hjemme alene i kveld (sjelden han er hjemme alene så mye på en dag, altså), og vet ikke hvor mye jeg får sjekket streamen. Siter gjerne dette innlegget hvis dere svarer, så får jeg opp varsel på mobilen.

Lenke til kanalen er litt lenger oppe i tråden. Kanalen heter ozulive. :)

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt hjelp fra soniser i kveld. Ozu skal være hjemme alene i kveld (sjelden han er hjemme alene så mye på en dag, altså), og vet ikke hvor mye jeg får sjekket streamen. Siter gjerne dette innlegget hvis dere svarer, så får jeg opp varsel på mobilen.

Lenke til kanalen er litt lenger oppe i tråden. Kanalen heter ozulive. :)

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 4

Ser han ikke, men det er helt stille iallefall :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsikkes leven hos Kaja hvertfall :P Tilogmed mine ute i gården begynte å ule :P

Ingenting hos bernerne!

Gikk en dorull så jeg, sover igjen nå :P

Skal få kong nestegang :P glemte å gjøre klar.

Han våkner når naboen driver med traktor og da er levene i gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Keo skal være hjemme alene mens vi drar en tur til Sandefjord, hvis dette blir riktig så skal han vises her om ikke veldig lenge:
http://www.ustream.tv/channel/keo-s-home-alone-adventures

Gjerne gi et lite pip om han skulle finne på noe tull! To stasjoner vannskål er satt ut til tippemesteren, vinduet står på vidt gap og naboene nede har nøkkel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer det for dere også at streamen kan ligge et minutt bak virkeligheten? Er jo ikke noe problem hvis man bare skal sjekke hvordan det går, men litt kjipt når jeg vil vite at han er rolig før jeg går inn.

Nei, min har vært umiddelbar (1-2 sekund lagg kanskje?). Jeg ser meg selv med en gang når jeg kommer for å skru den av i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...