Gå til innhold
Hundesonen.no

Ustream


Ane
 Share

Recommended Posts

  • Svar 260
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

hm... nope. Men det med pappesker og bein høres lurt ut.. Er jeg rar som synes Meesha er kul? Jeg hører liksom 'reparere, separere, makulere.....' med pompel og pilt- stemme i hodet mitt av å se

Jeg får lyst til å gi deg et for å skrive dette. Åh, det er så deilig. I forgårs lukket jeg burdøra med en gang jeg kom hjem. Den har ikke vært åpnet siden. I helgen skal jeg putte buret i boden

hahahahaha, hundefolk er gale <3

Guest Jonna

*nynner*

berner sover-berner sover i sitt lune hi

Den er ikke faaaaarlig *lalalalalaa*

Man blir litt manisk av dette her, satt opp på mine her om dagen. Problemet med de var at de var ikke der kamera var. :lol: Hvor høy er det liksom?

Dvs de lå faktisk ikke i sofaen overhode når jeg ikke var hjemme. Eller Talli var vist nok på stueborde og sjekket om det var noe spennende der. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*nynner*

berner sover-berner sover i sitt lune hi

Den er ikke faaaaarlig *lalalalalaa*

:lol: :lol:

Trodde det skulle bli sååå moro å følge med på de, men de er jo dritkjedelige jo :aww:

Men veldig godt å se at de er så rolige og bare ligger å slapper av :)

Nå har kollegaen/naboen min reist hjem, så da blir det nok litt action om ca 10 minutter. De pleier visst å bjeffe når hun kommer hjem før meg..

Edit; Det ble dårlig med action..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Dritt kjedelig her også. Driver testet batteri kapasitet på Mac i forhold til det å filme når jeg har valpekull alene hjemme og jeg må jobbe (nok av folk umiddelbar nærhet som kan stikke innom).

Og Mac liggende på ladet uten at jeg er hjemme vil jeg ikke.

Bikkjene mine, som jeg mistenkte, sover. Talli flytter seg litt oftere enn Blaze. Også ligger de ikke i sengene sine. Men det kan være varmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er de alene igjen :o ymse er dårlig i magen så spent. Oppdater gjerne da jeg ikke får sett på jobb :)

http://m.ustream.tv/channel/tesh-alene

Sitter bare å venter på at noen skal dra dorullen på veggen utover, jeg :P

Veldig rolig der nå. Ser bare beina til Ymse :)

Edit: Haha! Trodde det bare var en hund der, men plutselig kom den lille brune opp av en teppehaug :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå gått igjennom opptakene fra jeg dro, de var hjemme i 2.5 time og det var bittelitt sutring fra minstemann bare :D Ymse, som jo er den jeg er bekymret for pga tidligere raseringer har ikke gjort en flue fortred :heart: Det er ikke hele dager enda, men det er da søren meg en start *lykke*

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, dette er tortur! Hos meg er det mye action! Stengte til gangen for å hindre skostjeling! Nå har han tatt bamsen og pokalen til samboeren! :-P

Dere må legge inn linker hver gang dere drar så slipper vi å lete så fælt :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...